BeeBee 12.11.2005 19:16:43 | |
---|
Kerran oltii hesassa kamujen kaa, eikä voitu olla ottamatta soittokamoja mukaan... Mut mulla on korkeintaan päivä kaks, mitä oon ollu soittamatta... |
esp-emakko 12.11.2005 21:03:06 | |
---|
6 päivää. Oli tuskaisimmat kuus päivää mitä hetkeen muistan. Wackenin matkan ajan tänä vuonna. Onneks siellä oli ilmatäytteisiä kitaroita joita sai käydä Jack Danielsin nimissä räimimässä lavalla niin että sen sai sitten omaksi. Kitaraton elämä on turhuuden huipentuma. |
aijommi 12.11.2005 23:18:26 | |
---|
Miksi ihmeessä soittamisesta pitäisi taukoa pitää? Joka päivä vähintään 3 tuntia, pienemmällä ei mailmankuuluisuutta tavoiteta. |
Tony Narrows 13.11.2005 16:52:52 | |
---|
Miksi ihmeessä soittamisesta pitäisi taukoa pitää? En tiedä luetko yleensä näit aikaisemmin kirjoitettuja kappaleita, mut jos et lue niin kannattaisi :) Esim. Onnettomuuksien tai jonkun muun esteen takia varmaan ihmiset ovat soittamatta :) Alias Tonza |
Itsellä tuli kesällä taukoa kun täytin 18 ja "sain" ajokortin. Tuli muuta tekemistä... :> Mutta sitten sitä jonkin ajan päästä palasi entistä halukkaampana soittimen pariin. Pienet luovat tauot tekee mielestäni hyvää, kaikinpuolin. |
SS Ameba 13.11.2005 18:43:31 | |
---|
Mulla on pisin tauko jotain 2 viikkoo... Älähän kuule ruppee yhtään eggoilemmaan.
THV-Klubi #16 |
spede from hell 14.11.2005 02:56:58 | |
---|
Pisin on abuuut n.3v. Ja sitten on toinen abuuuut 2v. Mutta muuten on tauot ollut viikko, ehkä kaks. Toisinaan taas elän kepin varressa 24/7. Tuo 2v:n tauko oli sillon muksuna ku aloitin, mutta kreik.room.paini kiinnosti enemmän. Tuo 3v:n tauko johtui totaallisesta kyllästymisestä ku bändi hajos. Soitto vain jäi jotenki pois... Kunnes se sitten hiipi takas n. 5v. sitten. Enkä ole oppinut vieläkään niitä juttuja mitä olen unohtanut sen 3v:n aikana... Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
spede from hell 14.11.2005 02:59:47 | |
---|
Miksi ihmeessä soittamisesta pitäisi taukoa pitää? Joka päivä vähintään 3 tuntia, pienemmällä ei mailmankuuluisuutta tavoiteta. Usko pois... Parin päivän tauko lisää luovuutta kummasti. Kuuntele kokemusta. Mutta pitkät tauot on p*****stä. Siinä se punainen lanka katoaa, joillakin lopullisesti... ...nyyh... Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
-HeavyMetal- 14.11.2005 08:20:00 | |
---|
sen jälkeen kun aloitin soittamaan kitaraa säännöllisesti pisin tauko taitaa olla yksi päivä... |
LamaAjanElvis 15.11.2005 12:17:34 | |
---|
Jännetupen tulehdus... en tiedä kuinka pitkään menee soittamatta. Pahinta on että eilen tuli just POD XT. Mikäs kiire tässä valmiiks tuhotussa maailmassa.
Sormet lähtee soundista
Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4
Romantikkoitkijät#7 |
Fortune 15.11.2005 13:40:04 | |
---|
Kuusi kuukautta intin aikana. Teki terää, vituttikin jo koko soittaminen. Nyt vituttaa taas, voisi taas pitää vähän taukoa. Ostakaa paskat kamat. Look behind you, a three-necked guitar! |
rheinone 15.11.2005 18:35:23 (muokattu 15.11.2005 19:08:11) | |
---|
Noin 14 vuotta..... Mulla meni kans äbaut 15 vuotta, 80-luvun puolvälistä 90-luvun loppuun, kun en koskenut kitaraan olleenkaan. E: Mahtuuhan tohon väliin aika paljon: korkeakouluopinnot, avioliiton solmiminen, kahden lapsen syntymä, ura suuryrityksen palveluksessa, burnout, avioero... En mä kyllä noitakaan vuosia vaihtaisi pois. Ainakin näin jälkikäteen on helppo todeta niin. ...mutta onneksi löysin kaiken muun lisäksi rockenrollin uudelleen. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Necromuru 15.11.2005 19:31:00 | |
---|
Taisin olla kerran kokonaisen säkeistön kokoinen tauko soittamassani biisissä. Kyllä maistui taas kertosäkeessä tulla mukaan. :) Olet juuri kirjoittanut m.nettiin linkin hauskaan tai kiinnostavaan juttuun. Joku muu on kuitenkin kerennyt tekemään sen jo aikaisemmin, joten linkkisi on wanha! |
Urmas Potkuri 15.11.2005 21:51:48 | |
---|
Mulla meni kans äbaut 15 vuotta, 80-luvun puolvälistä 90-luvun loppuun, kun en koskenut kitaraan olleenkaan. E: Mahtuuhan tohon väliin aika paljon: korkeakouluopinnot, avioliiton solmiminen, kahden lapsen syntymä, ura suuryrityksen palveluksessa, burnout, avioero... En mä kyllä noitakaan vuosia vaihtaisi pois. Ainakin näin jälkikäteen on helppo todeta niin. ...mutta onneksi löysin kaiken muun lisäksi rockenrollin uudelleen. Heh! On kovin tutun kuuloista. Paitsi että lapsia yksi.Alkaa pian omat ylemmät opintonsa ja "yksinhuoltaja isän" taakka kevenee kukkaron myötä. ;) Emme ota sitä liian vakavasti.....siis elämää yleensä........ Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
tupakalle 16.11.2005 12:00:39 | |
---|
Tuli juuri soittokiintiö täyteen ja päätin yrittää olla koskematta kitaraan kolmen viikon ajan. Pian on viides soitoton päivä takana eikä silmän nykiminen ole vielä kovin vakavaa ;p Vaikeinta tässä tauon aikana on tekemisen puute. Pisin tauko itsellä taitaa olla 10 päivää. Mikä on teidän pisin taukonne soittamisesta sen jälkeen kun aloititte harrastuksenne? Miksi turhaan yrittää olla koskematta soittimeen? Ei sellasta kannata ''yrittää''. Jos ei nappaa, niin tekee jotain muuta. Ite oon ollut joskus melkein parikin viikkoa koskematta soittimeen, kun on ollut ryyppyputki päällänsä. Koskaan ei voi treenata liigaa(paitsi jos tulee fyysisiä rasitusvammoja, tällöin on syytä lopettaa heti jos käet kipeytyvät). |
Tony Narrows 16.11.2005 20:00:02 | |
---|
Miksi turhaan yrittää olla koskematta soittimeen? Ei sellasta kannata ''yrittää''. Jos ei nappaa, niin tekee jotain muuta. Ite oon ollut joskus melkein parikin viikkoa koskematta soittimeen, kun on ollut ryyppyputki päällänsä. Olen aivan samaa mieltä. Muutamia kertoj on tullut sellanen olo, että ei vain kiinosta soittaa ja sit on saattanut olla parikin viikkoa soittamatta. En näistä pisimmistä tauoista niin perusta, mut kyl päivän tauot siellä täällä ovat ihan hyviä. Saa aivot miettiä reenaamisia. Alias Tonza |
faith 16.11.2005 20:15:58 | |
---|
Olen soittanu viimeksi heinäkuun lopulla. =) |
Sintti 17.11.2005 09:33:09 (muokattu 17.11.2005 09:34:20) | |
---|
3 kuukautta tuli oltua melkein kokonaan soittamatta tuossa just. Taisin ehkä kaksi kertaa käyttää kitaraa sylissä. Ja taidot ruostuu. Tauko tuli pidettyä, kun bändin toisen kitaristin vahvistin oli Jenkeissä takuuhuollossa! :o EDIT: Ei vain jaksanut soittaa ollenkaan, kun tuli kesällä soitettua niin paljon, että oli järki mennä! :D Sitä se teettää.. Ai niinkö?!? |
Czar 19.11.2005 01:41:31 | |
---|
Mikä on teidän pisin taukonne soittamisesta sen jälkeen kun aloititte harrastuksenne? Pisin tauko olla kokonaan soittamatta oli puolisen vuotta yläasteella, kun muutin ovet paukkuen pois äitini luota, eikä hän antanut minun ottaa kitaraa tai mitään muitakaan soittimia mukaani. Joskin paikassa jossa asuin oli koskettimet, joita sitten pimputtelin ehtiessäni. Vaikeinta tässä tauon aikana on tekemisen puute. Pisin tauko itsellä taitaa olla 10 päivää. Itsekin juuri aloitin kitarapaaston. Ajattelin bassotella hetken ja uppoutua kirjallisuuden ihmeelliseen maailmaan. Kiasmassakin kävin tänään kitumassa (oikeastaan se toinen näyttely oli kyllä helvetin magee). Töissäkin pitäisi piipahdella. Ei se tekeminen ihan heti lopu, meikäläiseltä ainakaan. But baby's on fire And all the instruments agree that Her temperature's rising But any idiot would know that |
puritania 20.11.2005 01:11:10 | |
---|
Pisin tauko... kyllä rippileirillä tuli päivän tauko, koska sillon ekana päivänä siellä ei saatu vielä soitella :) mutta käytännössä tän viiden vuoden aikana oon ollu korkeintaan päivän soittamatta. The western society haunted by disease over 2000 years now. The disease called christianity, The disease has a virus, the virus is called priest, the priests should realise that now it's time to die. |