Aihe: Mielipiteitä parista kitarasta.
1
Nighton
05.07.2003 18:08:54
Moi.

Elikkä ensimmäistä sähkökitaraa ostamassa. Katselin tässä netistä hintoja lähi liikkeiden kitaroista. Ja kun ei tietoa nyt kovin paljon ole niin pitänee kysäistä teiltä mielipiteitä.

Mielellään en ostais mitää Ibanezin GRX40 tai vastaavaa kun niitä on joka pojan nurkassa. Liikkeessä suosittelivat OLP MM-1 kitaraa, Ovh tuolla 435e ja tarjouksessa 295e. Sitten kysysin että onko Epiphone Les Paul Special II, vintage sunburst ihan halpis kamaa? Parilla Les Paulilla on soittanut ja tuntuu että kun kitaran ottaa käteen se niinku pyytää soittamaan ja imee sormet puoleensa.

Eli mielipiteitä noista parista kitarasta ja tietenkin saa suositella muitakin.

-Nighton
Boge
05.07.2003 18:32:42
tuntuman kannalta varmaan kannattaa tyytyä omiin mieltymyksiinsä ja testailla itse niitä kitaroita.

Jos haet tyypillistä les paul soundia niin en suosittele epin lp malleja koska runko ei ole koko mahonkia, jos et vielä tiedä omia soundimieltymyksiäsi niin tuo epin lp voi olla ihan kelvollinenkin
Nighton
06.07.2003 00:38:33
Niin todellakin, olin jo melkein unohtanut Tokain =) Täällä Oulun seudulla vaan ei taida olla liikkeitä missä kyseistä merkkiä myydään...tai ainakin niin olen ymmärtänyt. ja kovin mielellään en käytettyä ostais..

Mitä luotettavia liikkeitä netissä on josta voisi kitaran tilata? Suomalaisia tarkoitan.

-Nighton
AoA
07.07.2003 13:22:42
Niin todellakin, olin jo melkein unohtanut Tokain =) Täällä Oulun seudulla vaan ei taida olla liikkeitä missä kyseistä merkkiä myydään...tai ainakin niin olen ymmärtänyt. ja kovin mielellään en käytettyä ostais..

Mitä luotettavia liikkeitä netissä on josta voisi kitaran tilata? Suomalaisia tarkoitan.

-Nighton

kyllähän siellä fazerilla tokaita riittää joka lähtöön. Oulussa siis. Mutta käytetystä en tiedä..
Easy Comes Easy Goes
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)