saha 07.11.2005 13:30:20 | |
---|
Yläasteaikoina oli vuotta alemmalla luokalla yks tyttö joka luuli olevansa rokkari koska kuunteli niin kovana Negativea ja Technicolouria (miten se sit ikinä kirjoitetaankaan). Letti musta ja pörrössä, kireät revityt farkut joihin oli vesiliukoisella tussilla piirretty pääkalloja (väri oli levinnyt), musta huppari jossa pinkki huppu jossa oli pinkit kissankorvat, laattavyö, ketjuja, ristikoru kaulassa, korvat täynnä reikiä.. Ei tainnut tyttöparka tietää kuinka pahasti tyypit sille repeili. Oli se kyllä päivännauru kun se kerran mulle tuli uhoamaan "mikä wannabe-hevari säki muka oot siis niinku daa?". Nauroinpa vain päin naamaa ja totesin että menehän sinä kotias kuuntelemaan ah-niin-ihkua jonne aaronias, jos se vaikka sattus sulle pillua antamaan. Itku kurkussa tyttö juoksi pois mun kavereiden nauraessa siinä ympärillä. Ilkeää kyllä mutta mitä sitten, omapa oli sen pissisrokkarin vika kun kävi uhoamaan. Meilläki koulussa yks jätkä kuunteli seiskalla Metallicaa ja pukeutu aina semmoseen kuppaseen Kill em All paitaan(siis daa) ja me oltiin ihan *LOL* ja sit me sanottiin sille että mee vittu mutsis kainaloon runkkaamaan, Guns N Roses on ainut oikea. Sitte me pantiin flanellin ylin nappi kiinni, nostettiin jamekset kainaloon ja vaihettiin uus heinä suuhun, ei vittu me naurettiin niille wanabeille. Oma vikansa oli, mitäs tuli välitunnilla liian lähelle Kähkösen Valmettia. >-)))> #2
"Siis mitä hyötyä tuosta on. Tuleeko siitä lisää nopeutta." - alppu kysyy koverretusta otelaudasta. |
Bredius 07.11.2005 13:37:42 | |
---|
Letti musta ja pörrössä, kireät revityt farkut joihin oli vesiliukoisella tussilla piirretty pääkalloja (väri oli levinnyt), musta huppari jossa pinkki huppu jossa oli pinkit kissankorvat, laattavyö, ketjuja, ristikoru kaulassa, korvat täynnä reikiä.. Ei tainnut tyttöparka tietää kuinka pahasti tyypit sille repeili. Hmm, kirjoitit kuitenkin tohon Miten pukeudut? -ketjuun omasta pukeutumisestasi näin : Tummat, kireät farkut. Laattavyö + ketjuja. Mustat kengät. Sormuksia ja ketju kädessä. Kaulakoru jossa roikkuu sormus ja egyptiläinen ankh-symboli. Korvissa OLI hakaneuloja mutta ne tulehtui ja otin pois. Vielä on rustossa koru jäljellä. Pitäisi laittaa hakaneulat takaisin. Musta pääkallohuivi kaulassa. Ei mulla muuta. "Rumors of my demise have been greatly exaggerated." |
Safaweb 07.11.2005 14:22:09 | |
---|
Yläasteaikoina oli vuotta alemmalla luokalla yks tyttö joka luuli olevansa rokkari koska kuunteli niin kovana Negativea ja Technicolouria (miten se sit ikinä kirjoitetaankaan). Letti musta ja pörrössä, kireät revityt farkut joihin oli vesiliukoisella tussilla piirretty pääkalloja (väri oli levinnyt), musta huppari jossa pinkki huppu jossa oli pinkit kissankorvat, laattavyö, ketjuja, ristikoru kaulassa, korvat täynnä reikiä.. Ei tainnut tyttöparka tietää kuinka pahasti tyypit sille repeili. Oli se kyllä päivännauru kun se kerran mulle tuli uhoamaan "mikä wannabe-hevari säki muka oot siis niinku daa?". Nauroinpa vain päin naamaa ja totesin että menehän sinä kotias kuuntelemaan ah-niin-ihkua jonne aaronias, jos se vaikka sattus sulle pillua antamaan. Itku kurkussa tyttö juoksi pois mun kavereiden nauraessa siinä ympärillä. Ilkeää kyllä mutta mitä sitten, omapa oli sen pissisrokkarin vika kun kävi uhoamaan. Mut siis toihan on ilgeetä! Satutitte sitä tyttöä varmaan hirveesti. NiinQ... Sut min næse. |
Roitto 07.11.2005 17:00:24 | |
---|
Meilläki koulussa yks jätkä kuunteli seiskalla Metallicaa ja pukeutu aina semmoseen kuppaseen Kill em All paitaan(siis daa) ja me oltiin ihan *LOL* ja sit me sanottiin sille että mee vittu mutsis kainaloon runkkaamaan, Guns N Roses on ainut oikea. Sitte me pantiin flanellin ylin nappi kiinni, nostettiin jamekset kainaloon ja vaihettiin uus heinä suuhun, ei vittu me naurettiin niille wanabeille. Oma vikansa oli, mitäs tuli välitunnilla liian lähelle Kähkösen Valmettia. Vitun wannabet, mul on päiväst toiseen perunasäkki asusteena. Se on käytännöllinen. Ja jos on juhlat ni vaihdan tynnyriin Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Pelsi 07.11.2005 17:44:52 | |
---|
Oma vikansa oli, mitäs tuli välitunnilla liian lähelle Kähkösen Valmettia. Eisss... + Joo, sinne ei ole menemistä! Ei mulla muuta. Laitetaan nyt plussa salapoliisityöstä ja päivän nauruista sinullekin. Elä sinä boikka huijjo, ota podee |
Super-Jari 12.11.2005 14:34:18 | |
---|
Onko kovana kuuntelu sitä mitä luulen sen olevan? |
The Nakkisormi 12.11.2005 14:42:50 (muokattu 12.11.2005 14:43:23) | |
---|
Oma vikansa oli, mitäs tuli välitunnilla liian lähelle Kähkösen Valmettia. Hoh, repesin totaalisesti. +
Proud member of KISSARMY |
Nekativen ''kimulit'' pukkeutuu aikas pönkvistillä tavalla. north state aika miehen tupakki |
salmivaara 12.11.2005 18:07:05 | |
---|
Nekativen ''kimulit'' pukkeutuu aikas pönkvistillä tavalla. Tässähän on tuore näkökulma asiaan. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Super-Jari 12.11.2005 19:50:51 | |
---|
Nekativen ''kimulit'' pukkeutuu aikas pönkvistillä tavalla. Haluaisin tässä vaiheessa tuoda esille muutamia suosikkibändejäsi: popeda judas priest |
Järvihirviö 13.11.2005 00:26:43 | |
---|
popeda judas priest Nuo ovat todella jytää pygmien keskuudessa. |
Jannipaali 13.11.2005 13:44:11 | |
---|
Nuo ovat todella jytää pygmien keskuudessa. Mikä on pygmi? THV-klubi #40
Menossa mukana: Musiikkikullas
"Bang your head, kill your soul, let your fucking head explode" |
Super-Jari 13.11.2005 13:49:11 | |
---|
|
Tara 14.11.2005 10:59:38 | |
---|
Hmm, kirjoitit kuitenkin tohon Miten pukeudut? -ketjuun omasta pukeutumisestasi näin :
Ei mulla muuta. Kyllähän tuossa jotain samaa on mutta ota huomioon etten käytä enkä ole ikinä käyttänyt mitään kissahuppareita ja muuta teiniä. Ajatus hyvä kuin ruostenaula. |
Aerodactev 14.11.2005 11:06:30 | |
---|
Kyllähän tuossa jotain samaa on mutta ota huomioon etten käytä enkä ole ikinä käyttänyt mitään kissahuppareita ja muuta teiniä. Se on kovaa elämää se rokki elämä
Long = progressive = good
|
Tara 14.11.2005 11:07:45 | |
---|
Se on kovaa elämää se rokki elämä Niin o. Ajatus hyvä kuin ruostenaula. |
shovi 14.11.2005 12:32:36 | |
---|
Kyllähän tuossa jotain samaa on mutta ota huomioon etten käytä enkä ole ikinä käyttänyt mitään kissahuppareita ja muuta teiniä. Mm. Tuo kyllä vastaa mun henkilökohtaista käsitystäni teinihevareiden pukeutumisesta aika tarkkaan. Omistatko bodomien paidan? :> Elämä on rankkaa, mutta hevi vielä rankempaa! |
salmivaara 14.11.2005 15:30:01 | |
---|
Kyllähän tuossa jotain samaa on mutta ota huomioon etten käytä enkä ole ikinä käyttänyt mitään kissahuppareita ja muuta teiniä. Etkö sinä itsekkin ole teini-ikäinen? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Super-Jari 14.11.2005 19:16:40 | |
---|
Etkö sinä itsekkin ole teini-ikäinen? EI SE OO SAMA ASIA!!!! |
salmivaara 14.11.2005 20:27:08 | |
---|
EI SE OO SAMA ASIA!!!! Aijjaa. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |