Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: VOX Valvetronix AD50VT
1 2
Topa
08.11.2005 15:22:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haulla etsin vaan en löytänyt.
 
Siis, kyseessä on 50 wattinen (hybridi?). Löytyykös tästä combosta tarpeeksi tehoja pienimuotoiseen keikkailuun?
 
Saakos tähän tarvittaessa kytkettyä lisäkaapin?
 
Hank Marvin_
12.11.2005 14:26:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on AD120VT ja tehoja on ihan liikaa...! Että kyllä tuossa tehoa piisaa ja hyvin....! Mutta en tiedä miten se sitten vaikuttaa asiaan kun itselläni on stereo combo ja tuo 50wattinen ei taida olla...!
 
Ukko
12.11.2005 15:08:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on AD120VT ja tehoja on ihan liikaa...! Että kyllä tuossa tehoa piisaa ja hyvin....! Mutta en tiedä miten se sitten vaikuttaa asiaan kun itselläni on stereo combo ja tuo 50wattinen ei taida olla...!
 
Eikös siinä ole tehojen puolitus.
 
Roksennus
12.11.2005 15:11:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös siinä ole tehojen puolitus.
 
siinähän on jopa neljäasentoinen tehonsäätönappula =)
 
"Joku äijä kävi riehuu..."
P-Nut
12.11.2005 15:12:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös siinä ole tehojen puolitus.
 
4 eri vaihtoehtoa : 1w x 2 , 15w x 2, 30w x 2 ja 60w x 2
 
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
Hank Marvin_
12.11.2005 15:44:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä on neljä tehonsäätö vaihtoehtoa mutta pointtini oli se et pienemmälläkin olisi pärjännyt...!:)
 
Ukko
13.11.2005 11:01:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä on neljä tehonsäätö vaihtoehtoa mutta pointtini oli se et pienemmälläkin olisi pärjännyt...!:)
 
Pärjää toki mutta sitten kun tehoja tarvitaan niin onhan se kiva kun niitä riittää.
 
derble
13.11.2005 12:42:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aihetta sivuten: entä 30W? Mitä kokemuksia kyseisen tehoista?
 
apenaattori
13.11.2005 13:09:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aihetta sivuten: entä 30W? Mitä kokemuksia kyseisen tehoista?
 
Riittää kellaribändin kanssa minulla.
 
Janne Henrikson ja kokemus heittää tua alakerrassa saundtsekkii et mennään tsiigaa.
McNulty
13.11.2005 13:55:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pärjää toki mutta sitten kun tehoja tarvitaan niin onhan se kiva kun niitä riittää.
 
samaa kaavaa käytän autoihin :))
VOX Valvetronix-sarjan combot ovat toimineet ainakin meikäläisen testeissä varsin mallikkaasti. Erittäin hyvät soundit (paremmat kuin L6 Spider II:ssa) ja hinta kohdallaan. Sanoisinkin että kova haastaja Tech21 Trademark-sarjalle.
 
fatso
13.11.2005 14:22:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haulla etsin vaan en löytänyt.
 
Siis, kyseessä on 50 wattinen (hybridi?). Löytyykös tästä combosta tarpeeksi tehoja pienimuotoiseen keikkailuun?
 
Saakos tähän tarvittaessa kytkettyä lisäkaapin?

 
Mulla on ollut AD50VT reilun kuukauden verran käytössä. Kolme keikkaa olen sillä soittanut, ja joo, tehot riittää hyvin tuossa. Puhtailla volyymi riittää iisisti rumpujen yms yli, eikä tarvii kääntää edes kaakkoon. Säröllä lähtee toki vielä enemmän mökää, mutta mulla tuossa soul/funk bändissä puhtaat on se tärkein juttu.
 
Vahvistimeen saa kytkettyä 8ohm lisäkaapin, MUTTA: kaapin kytkeminen sammuttaa combon oman kaiuttimen - ja tämä ei ole vika vaan "ominaisuus". En tiedä onko tuota modattavissa - voi olla vaikeaa tuommoisen IC-laitteen kanssa.
 
Pääteasteessa on yksi 12AX7 putki, joten kai tuota voi hybridiksi sanoa.
 
"What chew gon' play now?" "Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky"
Volcom
13.11.2005 15:24:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, kyllä tuossa 50 wattisessa tosiaan riittää potkua hyvin! Ainut vaan, tai ainakin itse kaipaisin enemmän kanavia, kun tuossahan on vain 2 + manuaali. Mutta, hyvä... :)
 
soitetaanko paranoid?
Topa
14.11.2005 09:30:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia avusta! Tämä selvensi jo paljon. Taitaapi lähteä kyseinen härveli pukinkonttiin...
 
haljainen
09.12.2005 10:10:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö tota Voxin AD120vt:tä mistäänpäin helsingin musiikkikauppaa, että pääsis kokeilemaan ?
 
Aki
09.12.2005 22:03:38 (muokattu 09.12.2005 22:04:48)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö tota Voxin AD120vt:tä mistäänpäin helsingin musiikkikauppaa, että pääsis kokeilemaan ?
 
Dlx-musiikki niitä on aika hyvin pitänyt hyllyssä, mutta käytettynä on F:llä pyörinyt kans paljon.
 
Mutta asiaan. 50W riittää varmasti niin pitkälle kuin 1x12" elementin kanssa voi vain toivoa. Eli aivan järjettömiin voimakkuuksiin asti.
 
Omistan itse AD60VTX:n, mutta mielenkiinnolla olen noihin pikkuveljiin vertaillut. Se täytyy mainita, että 30:sessä on koko Valvetronix-sarjan paras kaiutin, ehdottomasti. 50:ssä diskanttikaista loppuu jotenkin jyrkästi kesken, ja 60VTX:ssä on vaan aika tumma ja värittävä elementti. Tekis mieli ostaa 20 elementtiä että pääsis testaamaan mikä itseä miellyttäis parhaiten. 4x12" V30:sillä aivan mainio, mutta yhdellä ei.
 
Yhteenvetona, AD30VT on 300€:lla ihan järjettömän hyvä ja -soundinen vahvistin. Ei huonoja ole muutkaan Tronixit, mutta elementissä on parannettavaa. Voi kun 50:stä ja/tai 60:stä sais 2x10" elementeillä. Se olis mun.
 
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
Jarzki
10.12.2005 21:30:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dlx-musiikki niitä on aika hyvin pitänyt hyllyssä, mutta käytettynä on F:llä pyörinyt kans paljon.
 
Mutta asiaan. 50W riittää varmasti niin pitkälle kuin 1x12" elementin kanssa voi vain toivoa. Eli aivan järjettömiin voimakkuuksiin asti.
 
Omistan itse AD60VTX:n, mutta mielenkiinnolla olen noihin pikkuveljiin vertaillut. Se täytyy mainita, että 30:sessä on koko Valvetronix-sarjan paras kaiutin, ehdottomasti. 50:ssä diskanttikaista loppuu jotenkin jyrkästi kesken, ja 60VTX:ssä on vaan aika tumma ja värittävä elementti. Tekis mieli ostaa 20 elementtiä että pääsis testaamaan mikä itseä miellyttäis parhaiten. 4x12" V30:sillä aivan mainio, mutta yhdellä ei.
 
Yhteenvetona, AD30VT on 300€:lla ihan järjettömän hyvä ja -soundinen vahvistin. Ei huonoja ole muutkaan Tronixit, mutta elementissä on parannettavaa. Voi kun 50:stä ja/tai 60:stä sais 2x10" elementeillä. Se olis mun.

 
Hmmm...30 maksaa paikallisessa 235€ ja 50 315€..eli en ainakaan saksasta tilaa :) Oon ite kans tuota 50:stä testaillu ostomielessä, saa nyt kattoa hommaanko. Jännää että 30:sen kajari hakkaa mielestäsi 50:sen. 30:ssä on joku vox design ja 50:ssä on kuitenkin Celestionin elementti...
 
Spike
10.12.2005 23:11:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhteenvetona, AD30VT on 300€:lla ihan järjettömän hyvä ja -soundinen vahvistin. Ei huonoja ole muutkaan Tronixit, mutta elementissä on parannettavaa. Voi kun 50:stä ja/tai 60:stä sais 2x10" elementeillä. Se olis mun.
 
30wattiset high-gain mallinnukset on aika huonot. Siis modern uk, numetal, modern us. Parempaa saa buustaamalla 80s uk, boutique od tai ac30tb -mallinnuksia.
 
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Ocean Boulevard
10.12.2005 23:22:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmmm...30 maksaa paikallisessa 235€
 
Missä päin Suomea saa AD30VT:n 235:llä?
 
Aki
11.12.2005 14:20:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

30:ssä on joku vox design ja 50:ssä on kuitenkin Celestionin elementti...
 
Celestionin halpis ei ihan kauheesti edes ajatuksena kuulosta toimivalta, joten ei ihme ettei se mulle kolahda. Mulla on aika kirkas maku elementtien suhteen, ja suurin osa 12" elementeistä on mun korvaan tunkkaisia.
 
30wattiset high-gain mallinnukset on aika huonot. Siis modern uk, numetal, modern us. Parempaa saa buustaamalla 80s uk, boutique od tai ac30tb -mallinnuksia.
 
Hmm. Millä tavalla huonot? Onko 50:sessä tai 15:ssä mielestäsi paremmat? Ja huono mihin tarkoitukseen/musatyyliin?
 
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
Spike
12.12.2005 00:39:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm. Millä tavalla huonot? Onko 50:sessä tai 15:ssä mielestäsi paremmat? Ja huono mihin tarkoitukseen/musatyyliin?
 
No, en ole kokeillut noita isompia, mutta en saa miellyttävää modernia metallisäröä oikein ulos niistä mallinnuksista. Buustaamalla saa muista mallinnuksista. 50 wattisessa on mun käsittääkseni pedaalimallinnuksia, joilla kannattaa buustata. Kaikkiin muihin vähän kevyempiin musiikkityyleihin tuo taipuu oikein hyvin.
 
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «