hirvijo 09.11.2005 12:00:27 | |
---|
6 tuntia ensimmäistä peliä takana... kumpa malttaisi mennä nukkumaankin tänään. Sullahan oli kello vasta 21:00. Mulla meni yhteen, ja kyllä taas töissä väsyttää. Merkillinen peli on kyllä. Heti alkuun yömyöhällä ei kyllä tajunnu uudistuksista mitään, vaikka vanhatkin civit on läpi kahlattu. Ärsyttää, kun peli ei pyöri kunnolla minigrafiikoilla atholxp 2000:llä, 512MB:lla ja GeForce2MX:llä. |
kingdom 09.11.2005 17:05:12 | |
---|
Eih.. eih.. Miksi edes erehdyn lukemaan tätä ketjua? Itku pääsee. Ehkä jos nukun hetkisen niin 600MHz koneeni on vaihtunut tuliterään masiinaan johon on valmiiksi Civ4 asennettu. Aina pitää toivoa. Tai sitten vain jatkan Civ kolmosen pelaamista. |
lxi 12.11.2005 00:09:35 | |
---|
Jokunen bugi on löytynyt: - Tietokonepelaajan laivat saattavat joskus tunkea omille aluevesille vaikka rajat eivät olisi avoimet. - Diplomatiaruudussa rauhaa solmiessa on mahdollista pienellä kikkailulla kyniä tietokonepelaajalta vaikka kaikki kaupungit, teknologia, rahat yms. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
juuso a 12.11.2005 00:25:04 | |
---|
Jes. Vihdoin pääsen huomenna kokeilemaan. Luulenpa että asennuksen jälkeen meitsiä ei pahemmin ihmisten ilmoilla näy. Ääh.. Emmie jaksa. |
LiiMaNHeNKi 12.11.2005 11:34:53 | |
---|
Jokunen bugi on löytynyt: - Tietokonepelaajan laivat saattavat joskus tunkea omille aluevesille vaikka rajat eivät olisi avoimet. - Diplomatiaruudussa rauhaa solmiessa on mahdollista pienellä kikkailulla kyniä tietokonepelaajalta vaikka kaikki kaupungit, teknologia, rahat yms. Joo, näitä bugeja on raportoitu jo aika lailla. Ikävä homma, että hyvä peli jouduttiin tunkemaan kauppoihin etuajassa. Meitsikin sai pelin tuossa torstaina, ja hiton hitaasti pyörii kyllä. Näyttiksestä se johtuu, prkl. Ei kuitenkaan kaatuile tai pahemmin bugaa, eli ihan pelattavissa. Peli vaikuttaa oikein hyvältä, harmi vain että pitäisi jaksaa lukea kokeeseen, eikä ehdi pelailla. Gentlemen, put your vicious minds together. We have a world to destroy. |
Joo, näitä bugeja on raportoitu jo aika lailla. Ikävä homma, että hyvä peli jouduttiin tunkemaan kauppoihin etuajassa. No joo, mutta olen silti äärimmäisen positiivisesti yllättynyt siitä, ettei yhtään peliä pilaavaa mauttomuutta ole tullut vastaan, eikä peli raskaudestaan huolimatta ole järin herkkä kaatumaan. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
EnemyAce 12.11.2005 15:47:55 | |
---|
No joo, mutta olen silti äärimmäisen positiivisesti yllättynyt siitä, ettei yhtään peliä pilaavaa mauttomuutta ole tullut vastaan, eikä peli raskaudestaan huolimatta ole järin herkkä kaatumaan. Yksi ärsyttävimmistä mauttomuuksista on ehkä Space Racen helppous ja kuinka kone aina hamuaa Space Race voittoon. Ja sikäli vielä typerästi tehty että kun kaikki palaset on paikallaan niin voitat, that's it, ei voi edes painaa "Launch" nappia niinkuin kakkosessa ja oliko peräti vielä kolmosessa. Oikeastaan neloseen olisi voinut kokonaan kakkosen loistelias Space Race systeemi, jossa oli tietty mahdollisuus ja aika päästä Alpha Centauriin. Ainot häiritsevä tekijä, tähän asti. |
laite 14.11.2005 04:05:02 | |
---|
Voi herran pieksut, mutta on hyvä peli. Kello on nyt neljä yöllä, kuutisen tuntia tuli hakattua putkeen tuota. Oikeesti olen 15-vuotias pissis, ja kuuntelen räpätsyy. R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero. |
depe 14.11.2005 09:20:48 | |
---|
Voi herran pieksut, mutta on hyvä peli. Kello on nyt neljä yöllä, kuutisen tuntia tuli hakattua putkeen tuota. Kuusi tuntia ei ole mitään kun puhutaan Civilizationista. Tosin kello neljään pelaaminen kuulostaa jo lupaavalta alulta. ;) Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Jormaz 14.11.2005 10:12:51 | |
---|
Voi herran pieksut, mutta on hyvä peli. Kello on nyt neljä yöllä, kuutisen tuntia tuli hakattua putkeen tuota. Pahinta näissä peliputkissa on se kun peli palaa mieleen unessa, näin käy ihan aina kun on liian pitkä putki. Sitten sitä näkee koko yön/päivän unta kyseisestä pelistä. Tai oikeastaan vielä pahempaa on se, kun on pelannut liian paljon GTA San Andreasta putkeen ja kadulle astuessaan näkee jonkun tagin ja tulee mieleen että pitää käydä maalaamassa päälle. Tai näkee vääriin colourseihin pukeutuneita ihmisiä kadulla ja muistaa että nyt ollaankin tosielämän puolella. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Checkmate 14.11.2005 12:51:41 | |
---|
Pahinta näissä peliputkissa on se kun peli palaa mieleen unessa, näin käy ihan aina kun on liian pitkä putki. Sitten sitä näkee koko yön/päivän unta kyseisestä pelistä. Tai oikeastaan vielä pahempaa on se, kun on pelannut liian paljon GTA San Andreasta putkeen ja kadulle astuessaan näkee jonkun tagin ja tulee mieleen että pitää käydä maalaamassa päälle. Tai näkee vääriin colourseihin pukeutuneita ihmisiä kadulla ja muistaa että nyt ollaankin tosielämän puolella. Niin totta. Moninpelasimme kaverini kanssa Civiä aamuneljään saakka, ja mikromanagerointi ja sotiminen jatkui läpi yön unissa. Välillä olin itse 3d-tilassa kiväärimiehenä ja olin saada turpaani. Eipä olleet suinkaan historiani ensimmäiset Civ-unet... |
laite 15.11.2005 17:20:50 | |
---|
Bhohohhoo!! Ensimmäinen peli päättyi Japanin (miun) ylivoimaiseen voittoon. Oon elvis. Venäläiset hakkasin vasemmalla kädellä pelin lopuksi tankeilla ja infantryillä. Hieno tunne. Nyt vois pitää hiukan taukoa ja aloittaa alusta :) Oikeesti olen 15-vuotias pissis, ja kuuntelen räpätsyy. R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero. |
EnemyAce 15.11.2005 19:01:34 (muokattu 15.11.2005 19:02:14) | |
---|
Bhohohhoo!! Ensimmäinen peli päättyi Japanin (miun) ylivoimaiseen voittoon. Oon elvis. Venäläiset hakkasin vasemmalla kädellä pelin lopuksi tankeilla ja infantryillä. Hieno tunne. Nyt vois pitää hiukan taukoa ja aloittaa alusta :) Kokeile jotain mielenkiintoista; pelkkä Domination ja moderni aloitus kausi. e: Niin mikä taso sulla oli? Yrittämisen arvoinen jiksu, 40 ICBMää yhtäaikaa. Mieletön paukku ja mieletön ääni. |
lxi 15.11.2005 19:58:25 | |
---|
One City Challengella pelatessa tuli esiin huutava puute: lentävä miehistönkuljetusyksikkö. Ei paljon naurata, kun Pangaea-kartan koko päämanner on valloitettu ja viholliset tuhottu, mutta roomalaiset ovat ehtineet perustaa kaupungin läheiselle pienelle saarelle. Ja kun oma kaupunki ei satu olemaan merenrantaan rakennettu, ei ole minkäänlaista keinoa vallata tuota vihonviimeistä kaupunkia. Puoli tusinaa ICBM:ää kyllä luhistaa kaupungin, muttei tuhoa sitä, joten ei auttanut kuin kärvistellä vuoteen 2050 ja ottaa vastaan surkea pistetulos. Modauslistalla ensimmäisenä siis joukkojenkuljetushelikopteri. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
LiiMaNHeNKi 16.11.2005 17:30:51 | |
---|
Modauslistalla ensimmäisenä siis joukkojenkuljetushelikopteri. Tämä on jo modattu. En tosin muista pystyikö silläkään lentämään veden päällä (normaalikopterillahan ei pysty), mutta saahan sen itsekin tehtyä. Löytyy tuolta CivFanatics.comin foorumilta. Gentlemen, put your vicious minds together. We have a world to destroy. |
lxi 16.11.2005 18:26:49 | |
---|
Tämä on jo modattu. En tosin muista pystyikö silläkään lentämään veden päällä (normaalikopterillahan ei pysty), mutta saahan sen itsekin tehtyä. Löytyy tuolta CivFanatics.comin foorumilta. Huomasin, mutta tämä olkoon ensimmäinen modaushaasteeni. Jos vaikka pääsisi vähän selville pelin rakenteesta samalla... The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
LiiMaNHeNKi 16.11.2005 21:20:39 | |
---|
Huomasin, mutta tämä olkoon ensimmäinen modaushaasteeni. Jos vaikka pääsisi vähän selville pelin rakenteesta samalla... Kerro sitten kun saat tehdyksi. Kiinnostaisi nähdä. Gentlemen, put your vicious minds together. We have a world to destroy. |
ten 16.11.2005 22:54:43 | |
---|
Hitto että tekis ainakin mieli hankkia tuo. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Super-Jari 17.11.2005 07:00:39 | |
---|
Voisin tässä välissä nyt haistattaa pitkän perseen kaikille teille pelaajille. Mulla meni kaikki rahat koneen päivitykseen ja ostoa pitää odotella vielä muuan viikko. 'omot! |
LiiMaNHeNKi 17.11.2005 18:17:22 | |
---|
Gentlemen, put your vicious minds together. We have a world to destroy. |