kuurna 11.11.2005 18:46:00 | |
---|
Otatteko kitaratunteja? Jos otatte niin missä kaupungissa ja missä paikassa? Päähän tulee! |
MyssyE 11.11.2005 19:00:57 | |
---|
Aika turha aihe. |
Leper Messiah 11.11.2005 19:30:44 | |
---|
minä. äänekoskella. ala-keiteleen musiikkiopistolla. |
Teme007 11.11.2005 19:32:56 | |
---|
Aika turha aihe. Aika turha kommentti. Asiaan: En ole käynyt, tekis vissiin hyvää joskus pari ottaa, mutta katotaa ny. "Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä. |
wrshredder 11.11.2005 19:58:51 | |
---|
Mä opiskelen Palmgren konservatoriossa täällä Porissa. Eli käyn klassisen kitaran ja teorian tunneilla. Mukavaa puuhaa ,vihdoinkin tuntuu siltä että oppii jotain. Ihan hyvä threadi tää on.. Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
Keppis 11.11.2005 20:05:54 | |
---|
Tällä hetkellä tampereella erään opettajan kotona. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
Jannipaali 11.11.2005 21:20:48 (muokattu 11.11.2005 21:21:15) | |
---|
En oppinut kitaratunneilla mitään, kävin siellä 4 kuukautta ja kuukausimaksu oli 60e. Oulun Musiikkikoulussa olin. En käy enää missään, kuin bändi"koulussa" jossa bändimme tekee omia biisejä Dark Floodin basistin avustuksella. Rok /,,/ Edit. Ei ole tietoa, että pitääkö siitä maksaa. THV-klubi #40
Menossa mukana: Musiikkikullas
"Bang your head, kill your soul, let your fucking head explode" |
Montte 11.11.2005 21:40:37 | |
---|
KisTussa soittelen joka perjantai (kitarastudio Janne lehtinen) Hyvinkään musiikkiopiston tiloissa. It Ain´t What You Do, It´s How You Do |
aijommi 11.11.2005 22:19:04 | |
---|
Kitaratunnit ovat turhia, ehkä alussa ne voivat auttaa, mutta vuoden jälkeen kannattaa alkaa opetella itsekseen, parhaat kitaristit ovat itseoppineita. |
Roitto 11.11.2005 22:30:31 | |
---|
Kitaratunnit ovat turhia, ehkä alussa ne voivat auttaa, mutta vuoden jälkeen kannattaa alkaa opetella itsekseen, parhaat kitaristit ovat itseoppineita. Heitä pari esimerkkiä Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
aijommi 11.11.2005 22:37:20 | |
---|
Tony Iommi Jimi Hendrix Omia mielipiteitä siis. |
JulliH 11.11.2005 22:40:06 | |
---|
Tony Iommi Jimi Hendrix Omia mielipiteitä siis. Ei tarkoita automaattisesti sitä että kitaratunnit olisi ajanhukkaa, saa olla aika pirun lahjakas maestro jos tunneista ei ole _mitään_ hyötyä. Tai sitte on vaan liian ylpeä. Älä viitti olla tollanen |
Montte 11.11.2005 22:58:10 | |
---|
Heitä pari esimerkkiä Big Papa Auvinen ;-) It Ain´t What You Do, It´s How You Do |
Ville81 11.11.2005 23:36:03 | |
---|
Kitaratunnit ovat turhia, ehkä alussa ne voivat auttaa, mutta vuoden jälkeen kannattaa alkaa opetella itsekseen, parhaat kitaristit ovat itseoppineita. Terv. Hevari94 Tuskin kukaan "asioista perillä" oleva tuollasta suoltaa. Sanoisin, että kehittymistä tapahtuu n. viisinkertaisella nopeudella, kun käy tunneilla. Itse olen kokenut kummatkin, yksintreenaamisen ja tunnit, entä sinä? |
Skebaristi 11.11.2005 23:48:35 | |
---|
Kävin aikanaan pari vuotta yksityisellä, ja opin todella paljon kaikkea soittamiseen ja musiikkiin liittyvää. Vois kyllä mennä uudestaan opetuskeen, jos vaikka oppis soittamaan. |
Laiskiainen 12.11.2005 00:09:14 | |
---|
Täytyy vaan olla sopiva opettaja. Yläasteella oli hyvä ope pari vuotta jonka kanssa käytiin hitaasti eteenpäin mutta soiteltiin sitäkin enemmän, veivaattin bluessia ja silleen, kaverimaisesti. Mukavaa oli. Muutama vuosi myöhemmin oli oikea ammattilaisopettaja joka laittoi läksyä käteen ja tarkasti tunnilla edistyksen. Todellinen 'perusasiat ensin, kivaa vasta myöhemmin' -tyyppi. No siihen kivaan ei koskaan päästy ja harrastuskin loppui myöhemmin kun bändiasiat jäivät taka-alalle. Nyt voisi taas ottaa tunteja, mutta vaan jos olisi samanhenkinen ja leppoisa opettaja. |
Arcane 12.11.2005 08:56:59 | |
---|
Käyn tunneilla, mutta kansalaisopiston 15 min per viikko on aika vähän. Kyllä siellä oppii, yleensä käytäntö on se että plokataan joku helpohko riffi levyltä. Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37 |
Beatman 12.11.2005 10:14:51 | |
---|
Käyn yksityisellä opettajalla pääkaupunkiseudulla.. Itse asiassa ostin kitaran vasta 3kk sitten ja pari kuukautta käynyt tunneilla. Aivan suunnaton apu niistä ollut. Siis ihan perusasioiden selittämisestä ja miten sointuja voi ottaa eri paikasta otelautaa ja sitten on opeteltu vähän huijaamistakin, eli jos joku asia on näin alkuun tuntunut liian vaikealta, että miten sen voi tehdä vähän "helpomminkin" jne.. Joka toinen tunti on ollut isoja ahaa elämyksiä, kuten viimeksi. Joka toinen tunti on sitten tuntenut itsensä idiootiksi, kun on kokeiltu kotona treenattuja juttuja.. Kotona kun ne sujuu kohtalaisesti, mutta tunnilla sitten pätkii kaikki, mikä minua erityisesti vituttaa kun ei pysty tuomaan omaa parastaan esiin, vaan omaa tasoaan -helvetisti alaspäin.. No, onneksi tuo käsittelee minua kiltisti ja mennään eteenpäin vaikka mulla menee tunneilla asiat ihan perseelleen... Soittelisin varmaan jotain tabuja jos tunneille en olisi mennyt.. Sen olen oppinut että tabuihin en koskaan koske, vaan opettelen nuotit/otelaudan. |
DaKiller 12.11.2005 10:24:26 | |
---|
Soittelisin varmaan jotain tabuja jos tunneille en olisi mennyt.. Sen olen oppinut että tabuihin en koskaan koske, vaan opettelen nuotit/otelaudan. Pitäisikö onnitella? Pillerit ovat siis kaiken pahan alku ja juuri, hyi hyi. Ei kosketa niihin.. Aika hyvin se otelauta tulee tutuksi myös tabeista. Kukin tavallaan.
|
Kitaratunnit ovat turhia, ehkä alussa ne voivat auttaa, mutta vuoden jälkeen kannattaa alkaa opetella itsekseen, parhaat kitaristit ovat itseoppineita. Heviähän oppii vaikka gorilla soittamaan itsekseen, jos sille annetaan kitara... Matemaattisesti ero on 22 pistettä, käytännössä vähemmän. |