Tuomas. 08.11.2005 16:29:24 | |
---|
oon tollasta uraltonen modattua sd-1 ostamassa ja multa löytyy tollanen 1spot 9V muuntaja jo valmiiksi.Käykö se ton sd: kanssa yhteen? Ja mitenköhän toi pedaali pelittää mun orangen pikkutrankun kanssa? kiitoksia. Villasukat ovat poistuneet koska on kesä. |
tommiot 08.11.2005 21:04:52 (muokattu 08.11.2005 21:05:25) | |
---|
Käy 1-spottiin jos sulla on vaan piuhassa miinus keskellä. Tuon orangen kanssa toimimisesta en osaa sanoa. Yleensä overdrivet toimivat paremmin putkivahvareilla. Paitsi jos haluat kevyttä rosoa ja otat säröä pelkästään overdrivestä. Silloin ei kyllä paljon säröä irtoa. |
Tuomas. 11.11.2005 21:41:27 | |
---|
Yleensä overdrivet toimivat paremmin putkivahvareilla toimisko sitte tollanen distortion elikkä vaikka toi boss ds-1 paremmin vaiko käykö sama homma? -ylinouseva kvartti?Nyt kyllä pelottaa. |
tommiot 11.11.2005 23:11:13 | |
---|
toimisko sitte tollanen distortion elikkä vaikka toi boss ds-1 paremmin vaiko käykö sama homma? No riippuu ihan siitä mitenkä paljon säröä haluat? DS-1 on ihan hyvä buustaamaan vahvistimen omaa säröä myös, ihan mahdottomasti siitä ei yksinään lähde säröä. |
DS-1 on ihan hyvä buustaamaan vahvistimen omaa säröä myös, ihan mahdottomasti siitä ei yksinään lähde säröä. No buustaamiseen mä sitä varmaan käyttäisin enimmäkseen.Eroaako toi Mt-2 paljon tosta Ds-1:stä? näyttääpi vaan olevan vähän kalliimpi.Raskaampaan musaan? -ylinouseva kvartti?Nyt kyllä pelottaa. |
tommiot 12.11.2005 11:54:16 (muokattu 12.11.2005 11:54:48) | |
---|
No buustaamiseen mä sitä varmaan käyttäisin enimmäkseen. Enpä tiedä miten trankun buustaaminen toimii, mutta suosittelisin vaan ottamaan trankusta puhtaat ja säröt kokonaan jostain pedaalista. Tai kokeile ainakin ensin miten se buustaaminen toimii, ennen kuin ostat mitään. Eroaako toi Mt-2 paljon tosta Ds-1:stä? näyttääpi vaan olevan vähän kalliimpi.Raskaampaan musaan? On niillä eroa ja paljon. DS-1 on semmonen melko kevyt roso ja MT-2 on metallisirkkeli. |