metallimurha 11.11.2005 20:02:51 | |
---|
|
Ze Kink 11.11.2005 20:06:36 (muokattu 11.11.2005 20:07:40) | |
---|
Mmv bo tai platinum Virgo. Perusteluna kiinteä talla, noissa kaikissa paitsi tossa Beastissa on lisenssitalla. Ja Beast on niin järkyttävän epäkäytännölisen muotoinen, ettei sitä voi suositella. E: Ehdottaisin Rg321. Lienee paras heviskeba tuohon hintaluokkaan. Muotoilu ei ole mikään erityisen jännä tosin. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
-K- 11.11.2005 20:09:16 | |
---|
Vähän ongelmallinen hintaluokka tuo. Eli noista listaamissasi kepeissä on vain lisenssifloikan omaavia hevikeppejä, joilla on huoletonta käyttöikää maks. pari vuotta. Jonka jälkeen nuo huonommat metalliseokset väsyvät ja vire ei enää tahdo pysyä. Toisaalta tuohon hintaluokkaan on todella vaikea löytää käytetyistäkään kitaraa missä olisi oikeasti hyvä floikka. Esim Ibanezin RG5xx sarjan kepeistä tarvitsee maksaa 450stä eurosta alkaen. Eli jossei tuo floikka ole ihan pakollinen niin varmasti samojen mallien kiinteätallaiset versiot olisivat pidemmän päälle asiallisempia. Ei suotta elämys. |
32788 11.11.2005 21:56:40 | |
---|
Hei, täähän on harmaa! |
Muuki 11.11.2005 22:33:03 | |
---|
Minultakin lähtee ääni RG321:lle. Ei tuo MMV:kään mikään huono vaihtoehto ole, vaikka Indonesiassa tehty. Se kun on floikaton, mikit kaiketi ihan hyvät, tosin tästäkin voidaan olla montaa mieltä. DK-2:kin kaiketi ihan menevä peli, tosin aika perus humpparit ja lisenssi talla. Ostat tarpeen tullen uudet mikit ja tallan. Mutta päätä itse, jos tuota floikkaa et tarvitse niin ei sitä ainakaan ulkonäön perusteella kannata ottaa. Jackson on elämäntapa |
Juustonaksu 11.11.2005 23:07:31 | |
---|
Ibanez RG 321, et tule katumaan päätöstä. Taittuu bluesista heviin tän tasoisella kitaristilla mainiosti, kun vaihtaa tallamikiksi jonkun jyrämmän. :) Kiinteä talla on vain plussaa. Laukaan Levytukkuun, jos asut PK-seudulla ja testailet niin rakastut. Siihen 400€ budjettiin lähtee vielä se DiMarzion mikkikin mukaan. ;) Ellei tykkää enemmän EMG:stä... "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
oiva tumpeloinen 11.11.2005 23:09:39 | |
---|
Tän ei ole tarkoitus olla provoa, mutta mikäköhän se sun "oikea" budjetti on? Vois tulla jotain muitakin vaihtoehtoja, kuin nuo. Kuitenkin melkein kaikki noi sun esimerkit on yli tuon otsikossa mainitun budjetin. Tohon hintaluokkaan kuitenkin ehdottomasti käytetty. Voi tuolla 400 eurolla saada jo erittäin hyvänkin soittimen. |
SH1THEAD 12.11.2005 00:43:43 | |
---|
kiinteätallaiset warlockit ja mockingbirdit ennemmin kuin tuo beast. Lisenssifloikat tuon hintaluokan kitaroissa tuntuu olevan aina kuraa ja tuo beasti on jo niin hirveän muotoinen et huh. Ei se warlockaan mikään kaunein muoto ole, mutta koska hevikeppi on haussa on se hyvä ja hakkaa mukavuudeltaan tuon beastin. Sitäpaitsi sen lapa on siistimpi. Eli noista rg on paras vaihtoehto. äsh :/ |
Kyllä minä yrittäsin säästellä vielä 100-200€ ja rupeaisin kattelemaan ihan suosiolla käytettyjen markkinoita, näyttää tälläkin hetkellä olevan torilla mukavaan hintaa ibanezia yms. ja hyviä ovat hevin soitteluun. High velocity bullet at close range can damage the mind. |