Danko 10.11.2005 11:51:44 | |
---|
burning wee on parturikäyntini jälkeen sanonut Jussi Hakuliseksi. q: polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. |
sotasorsa 10.11.2005 11:53:15 | |
---|
kuulemma jeesukselta.hähää! |
tuomittu 10.11.2005 12:11:10 | |
---|
Jos Anssi Kela ja Redrama saisivat lapsen.. Aivan juurikin niin! Alan säästää rahaa johonkin leikkaukseen... Iskulause, joka toimii aina: Oot aika nätti, vaikka näytätkin takaapäin ihan Pepe Willbergiltä. |
Meester Henk 10.11.2005 12:40:27 | |
---|
Baarissa on joskus sanottu että näytän CMX:n Janne Halmkronalta ja oisko joku väittäny Liekin Janskuksi. Kesällä festareilla aurinkolasit päässä olin U2:n Bono. "Ei sitä pitäs mennä nenineen sinne missä toiset on ollu munineen." - Klunssila |
rokiroki 10.11.2005 13:54:44 | |
---|
joskus 15v sitten eräs naispuolinen työtoveri mainitsi, että olen aika paljon samannäköinen kuin Martti Syrjä. En vieläkään tiedä oliko se kohteliaisuus vai jotain muuta... Allekirjoitus_____________
nimen selvennys |
Meester Henk 10.11.2005 14:07:33 | |
---|
En vieläkään tiedä oliko se kohteliaisuus vai jotain muuta... Tais olla jotain muuta. Mutta asiat voisi olla huonomminkin. Olishan se voinu sanoa vaikka että näytät Antero Mertarannalta. "Ei sitä pitäs mennä nenineen sinne missä toiset on ollu munineen." - Klunssila |
Aresius 11.11.2005 14:56:14 | |
---|
Kitaristin mielestä näytän Chris Impellitteriltä. THV-klubi #41
AKKK#8
Romantikkoitkijät #18 |
inkoo 11.11.2005 15:17:23 | |
---|
rasmuksen laurilta ja salkkareitten saulilta. |
ps3t 11.11.2005 17:23:26 | |
---|
Kuulemma Corey Taylorilta, Igor Cavaleralta ja Ewan Mcregoryltä. Teknisyys on perseestä. |
texjazz 11.11.2005 17:26:19 | |
---|
Illalla muuten näytän Saku-oluttölkiltä, joka pilkkii sohvalla univelkaisena ja muuten vain poissa pelistä. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
Männäviikolla kaveri(t) kertoi minun muistuttavan kovastikin Jone Nikulaa. Johtuisiko siitä, että hiukset rehotti auki ja mulla oli maastokuvioiset housut ja musta paita päällä ja koko komeuden kruunasi poliisiopistotyylinen poliisin hattu. En kyllä itse allekirjoittaisi moista väittämää, oli mulla sitten kuinka jonenikulamaiset vaatteet tahansa. Myös Marco Hietalaa minun kerran kommentoitiin muistuttavan (taisi olla herran kuva siinä meitsin taustalla silloin), yhteneväisyyttä en häneenkään itse kyllä huomaa muuten kuin hiusten puolesta. Pituuseroakin varmaan puoli metriä... Mainittakoon vielä, jos joku ei vaikka tiedä, niin naispuolinen ihminen koen enimmäkseen olevani... Yksinäinen susi... |
Balam 11.11.2005 20:24:44 | |
---|
Rölliltä. Varsinkin aamulla ja suihkun jälkeen. Ja Jussi kuusysiltä 90-vuotiaana. Eli oon aika kovasti kaunis :) It never was and never will be,
you're not real and you can't save me,
somehow now you're everybody's fool. |
Tara 14.11.2005 10:50:31 | |
---|
Tämän otin loukkauksena kun olimme toissa kesänä reissussa niin joku pikkulikka (about 4 vuotta) seisoskeli vieressäni ja yht'äkkiä veti aivan kalpeaksi ja lähti juoksemaan äitinsä luo "ÄITI, ÄITI, ANTTI TUISKU!!!!!!!" Repesin. Kyllä mäkin tuollaisen loukkauksena ottaisin. Ajatus hyvä kuin ruostenaula. |
wrshredder 14.11.2005 12:40:04 | |
---|
Mä oon sen näyttelijän näköne kuka näyttelee sitä poikaa American history Xsässä,,, nimee en just ny muista. Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
Cathi777 14.11.2005 12:49:58 | |
---|
No taitaapi olla tuo Jussi69 mihin useimmiten verrataan tai sitten Uniklubin Janneen ja Jussiin. Ei sitä sitten tiedä, että pitääkö millään tasolla ottaa sitä kohteliaisuutena. Toisaalta on ennemminkin sitä mieltä, että ne näyttää multa enkä mä niiltä. Ja joskus, kun oli vielä vaaleat hiukset niin näytin kuulemma Jasper Pääkköseltä. :D Siksi varmaan värjäänkin hiukseni aina mustaksi nykyään. Only pop music can break my heart... |
tähtivaeltaja 14.11.2005 13:26:09 | |
---|
Keneltä kuulemma näytätte. - Pelleltä - Apinalta - Idiootilta 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
spade 14.11.2005 19:47:29 | |
---|
Hoh hoh hoo... Cisse Häkkinen, Brian May, Lemmy ja kuka väitti et mä muistutan Keke Rosbergiä? HÄH?! Paskaks vaa, ei oo penniikää kiinni
-Armeija mentaliteetti |
kiss 15.11.2005 09:43:44 | |
---|
on mua joskus...tai siis moneen kertaan sanottu hieman muistuttavan ALICE COOPERia mutta en nyt tiedä onx se kohteliaisuus vai ei?????tosin se on kyl mun ykx suurimmista "idoleista"....ja joskus kun mulla oli vielä suht siili tukka niin mua sanottiin KAUKO RÖYHKÄN näköiseksi...silloin suutuin ja letti alkoi kasvaa...sit ei enään kuulunut noita röyhkä vertauksia...heh.. on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Dunga 15.11.2005 09:56:36 | |
---|
Aina kun tuun suihkusta niin näytän kuulemma Tekken pelien Heihachilta... On JÄTTIKYRPÄ!!!
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Prome 15.11.2005 13:34:59 | |
---|
Eh, kerran vedin letin auki ja huivin pään ympäri. Jotkut haukkuivat Axl Roseksi. Kerran nauroin kaverin vitsille pää hieman kumarassa ja kun nauru laantui ja hymy jäi päälle niin näytin kuulemma Richard D. James albumin kannelta. |