konehes 10.11.2005 21:42:44 | |
---|
|
saturnzreturn 11.11.2005 13:29:12 | |
---|
Joskus oli lähtöhinta tuolla huuto.netissä 100€. Mielestäni on kyllä liian paljon. on kyllä juu, sanoisin että 50€ on lähempänä todenmukaista hintaa, kuin sata euroa. Mistä oot hommaamassa? Älä huoli, en ole tulossa apajoille:) hehe, yks tuttu levykauppias vaan huikkasi, että oli tuollaisen löytänyt varastostaan. btw. tää tristessa tässä 12":ssa on eri versio kuin gishillä, jännää, enpä tiennyt tätä levyä ostaessa. my wallet's fat and so is my head |
konehes 11.11.2005 15:15:58 | |
---|
btw. tää tristessa tässä 12":ssa on eri versio kuin gishillä, jännää, enpä tiennyt tätä levyä ostaessa. Eikös I Am Onenkin sinkulla oo eri versio? Vähän räkäisempi ja kiertoa alussa.. |
ei siinä itkee auttanu, 40€ maksoin, pinkki tristessan 7", kunto loistava, sub pop single clubin liittymiskuponki tallella. ei paha mielestäni. Eikös I Am Onenkin sinkulla oo eri versio? Vähän räkäisempi ja kiertoa alussa.. juu, mutta sillä alkuperäisellä 7":lla.. tossa taitaa olla ihan levyversio tossa jossa on kannessa ne kuunaamat, en ole kyllä vielä kerinny kuunteleen kumpaakaan niistä. my wallet's fat and so is my head |
jannu 11.11.2005 17:31:55 | |
---|
ei siinä itkee auttanu, 40€ maksoin, pinkki tristessan 7", kunto loistava, sub pop single clubin liittymiskuponki tallella. ei paha mielestäni.
Ei paha. Oon kertaalleen törmännyt siihen mustaan vinyyliin. Ei vaan rahat riittäny. Toisaalta mä olen vähän semmoinen "huono" keräilijä, etten keräile oikeastaan levyjä vaan biisejä. 12" Tristessa oli kiva ostos koska siinä oli yksi b-puoli enempi ja vielä nimenomaan Honeyspider, joka multa puuttui virallisena julkaisuna. Eikös I Am Onenkin sinkulla oo eri versio? Vähän räkäisempi ja kiertoa alussa.. No siis se Limited Potential-sinkku on erikseen. Mun käsittääkseni sitten näissä myöhemmissä on ihan se albumiversio. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
konehes 11.11.2005 22:35:36 | |
---|
No siis se Limited Potential-sinkku on erikseen. Mun käsittääkseni sitten näissä myöhemmissä on ihan se albumiversio. Siis onko tuo se, missä on se mustalaistyttö kannessa? |
saturnzreturn 12.11.2005 00:01:17 | |
---|
Siis onko tuo se, missä on se mustalaistyttö kannessa? jepulis my wallet's fat and so is my head |
saturnzreturn 13.11.2005 17:26:05 (muokattu 13.11.2005 17:26:36) | |
---|
Joskus oli lähtöhinta tuolla huuto.netissä 100€. Mielestäni on kyllä liian paljon. ei kai sitä muuten kukaan hullu sillä hintaa kuitenkaan huutanut? oliko sen jälkeen pienemmällä pyynnillä myynnissä, vai poistuiko vaan myynnistä? Ei paha. Oon kertaalleen törmännyt siihen mustaan vinyyliin. Ei vaan rahat riittäny. eihän se mustakaan vielä mitään, mutta kun semmosen harmaan sais niin aijai... Toisaalta mä olen vähän semmoinen "huono" keräilijä, etten keräile oikeastaan levyjä vaan biisejä. juu, niin mäkin aikaisemmin olin, mutta nyt kun pariin vuoteen ei ole mitään tullut hankittua, kun kaikki biisit rupee olemaan virallisilla julkilla hallussa, niin huomaa, että psyyke vaatii tota hamstraus toimintaa. lisäksi noitten vinyylien maaginen meininki kiinnostaa ittessäänkin. my wallet's fat and so is my head |
konehes 14.11.2005 11:57:33 | |
---|
ei kai sitä muuten kukaan hullu sillä hintaa kuitenkaan huutanut? oliko sen jälkeen pienemmällä pyynnillä myynnissä, vai poistuiko vaan myynnistä? Ei muistaakseni huutanut, eikä ole tainnut sen jälkeen näkyä. Tämä oli joskus pari-kolme vuotta sitten. Yritin huutaa I Am Onen cd-sinkkua hintaan 5€, mutta joku turjake pisti viime hetkellä euron lisää. Tiedän kyllä, että pitäisi kärkkyä sulkeutumista, mutta kahdeksan aikaan aamulla on paha olla netissä jos ei omista konetta.. Ensi kerralla sitten!:) |
Heavy Metal Machine 14.11.2005 12:22:31 | |
---|
Yritin huutaa I Am Onen cd-sinkkua hintaan 5€, mutta joku turjake pisti viime hetkellä euron lisää. Tiedän kyllä, että pitäisi kärkkyä sulkeutumista, mutta kahdeksan aikaan aamulla on paha olla netissä jos ei omista konetta.. Ensi kerralla sitten!:) Sama turjake vei minulta Tonightin kakkosversion... Hakataan se sika! :) HELSINGIN JOKERIT 1967 |
konehes 14.11.2005 12:55:14 | |
---|
Sama turjake vei minulta Tonightin kakkosversion... Hakataan se sika! :) Saapa nähdä, uskaltaako täällä kukaan tunnustaa olevansa tämä kyseinen turjake..:) |
saturnzreturn 14.11.2005 13:43:15 | |
---|
Saapa nähdä, uskaltaako täällä kukaan tunnustaa olevansa tämä kyseinen turjake..:) itse asiassa minäkin ajattelin ruveta kärkkymään tuota i am onea, mutta sitten sinä pistit siihen huudon, ja toisennakin hieman epäilyttävä "sekä levyssä että kotelossa on käytön jälkiä" -myyntilause on arveluttava. no nuita liikkuu onneksi uudenveroisina tämän tästä. my wallet's fat and so is my head |
konehes 14.11.2005 13:59:08 | |
---|
no nuita liikkuu onneksi uudenveroisina tämän tästä. Missään levykaupoissa en ole koskaan nähnyt, huudossa kylläkin. Sieltä on vain jotenkin inhottava ostaa, kun ei ole varmuutta levyjen kunnosta ja pitäisi kytätä sulkeutumista haukkana. Ja korotusautomaatti on turhan pelottava. Joskus muinoin Siamese Singlesiä huutaessani lähti homma aivan käsistä kun tuli semmoinen fiilis, että "perkele, tämän hommaan hinnalla millä hyvänsä" ja laitoin älyttömiä summia automaattiin. No, rahat meni, mutta boksin sain!:) |
saturnzreturn 14.11.2005 14:49:54 | |
---|
No, rahat meni, mutta boksin sain!:) mites paljon siitä maksettiin, kun en edes muista enään? vai oliko se edes tämä tapaus joka noin vuosi sitten oli myynnissä? eikös se ainakin ollut heikossa kunnossakin? my wallet's fat and so is my head |
jannu 14.11.2005 14:53:53 (muokattu 14.11.2005 16:39:45) | |
---|
mites paljon siitä maksettiin, kun en edes muista enään? vai oliko se edes tämä tapaus joka noin vuosi sitten oli myynnissä? eikös se ainakin ollut heikossa kunnossakin? Eikös siinä tullut joku ihan tuskainen 70€:n korotus siihen loppuun? Ittekin tappelin siitä silloin, mutta snaipperi iski loppumetreillä. EDIT: Vai oliko se jo aiemmin... Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
konehes 14.11.2005 16:19:18 (muokattu 14.11.2005 16:19:51) | |
---|
mites paljon siitä maksettiin, kun en edes muista enään? vai oliko se edes tämä tapaus joka noin vuosi sitten oli myynnissä? eikös se ainakin ollut heikossa kunnossakin? Itse sain omani joulukuussa 2003 vaivaiseen 170€ hintaan..:) Loistokunnossahan tuo on, mutta ei valitettavasti taida olla aito....... Rocketin vinyyli ei ole tuossa musta, vaan oranssi. Damn. |
jannu 14.11.2005 16:39:23 | |
---|
Itse sain omani joulukuussa 2003 vaivaiseen 170€ hintaan..:) Loistokunnossahan tuo on, mutta ei valitettavasti taida olla aito....... Rocketin vinyyli ei ole tuossa musta, vaan oranssi. Damn. Eli se olit sinä! GRRR!!! No, toisaalta. Joo niiden kaikkien pitäis olla mustia. Toi vaikuttais olevan "osista kasattu" tms. Jos tuo on se huuto.netissä ollut siis? Muistelen kyselyjen perusteella, että se Cherub Rock olis ainakin ollut aito. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
konehes 14.11.2005 18:29:04 | |
---|
Eli se olit sinä! GRRR!!! No, toisaalta. Joo niiden kaikkien pitäis olla mustia. Toi vaikuttais olevan "osista kasattu" tms. Jos tuo on se huuto.netissä ollut siis? Muistelen kyselyjen perusteella, että se Cherub Rock olis ainakin ollut aito. Hoho! Huuto.netistä on tuo. Spfc.org sanoo aitoudesta näin: This box set is comprised of the four singles from Siamese Dream, packaged in a purple box. The singles are all pressed on black vinyl from the original acetates, and come in the original sleeves (minus CR's numbering). Some unscrupulous dealers have attempted to sell the box set in 2 variants: -All black pressings except for Rocket, which is peach -All original colored pressings Be advised that these are both fake. |
saturnzreturn 14.11.2005 18:36:19 (muokattu 14.11.2005 18:38:53) | |
---|
Itse sain omani joulukuussa 2003 vaivaiseen 170€ hintaan..:) Loistokunnossahan tuo on, mutta ei valitettavasti taida olla aito....... Rocketin vinyyli ei ole tuossa musta, vaan oranssi. Damn. mikset tirvassu sitä myyjää turpaan? härskiä toimintaa tollanen onkohan siinä ollut jossain vaiheessa sellanen kusetus meneillään, että rocketin black 7" on ollut niin arvokas että se on kannattanut myydä pois, ja värillistä rockettia on vielä saanut tilattua normaalisti tukusta...ehkä? sama juttu noitten koko värillisten kanssa; mustat on kannattanu myydä pois, kun boksin on saanut täytettyä halvemmilla värillisillä edit: -All original colored pressings Be advised that these are both fake. ja noista kokonaan värillisistä vielä pyydetään isompaa hintaakin :) my wallet's fat and so is my head |
konehes 14.11.2005 18:47:52 | |
---|
mikset tirvassu sitä myyjää turpaan? härskiä toimintaa tollanen onkohan siinä ollut jossain vaiheessa sellanen kusetus meneillään, että rocketin black 7" on ollut niin arvokas että se on kannattanut myydä pois, ja värillistä rockettia on vielä saanut tilattua normaalisti tukusta...ehkä? sama juttu noitten koko värillisten kanssa; mustat on kannattanu myydä pois, kun boksin on saanut täytettyä halvemmilla värillisillä edit: -All original colored pressings Be advised that these are both fake. ja noista kokonaan värillisistä vielä pyydetään isompaa hintaakin :) Joo, aitona tuo myytiin, mutta voi olla, että myyjälläkään ei ollut käsitystä aitoudesta. Joka tapauksessa ei noitakaan mitenkään älyttömästi tule vastaan... |