UnderConstruction 09.11.2005 19:56:58 | |
---|
..ite en nimittäin tiiä. Halpatekoisen tuntuinen f-aukkokitara, aikaisintaan -70-luvulta kuitenkin, veikkaan. Kopan sisältä löytyy nelinumeroinen leima. F-Jaguarin mikki ja Gibson-tapit lisätty varmaan jälkeenpäin. Tuskin ollut mikkiä alunperin. Jotain rakennussarjamalleja..? (Kitara löytyy siis omakuvasta.) |
takamine 10.11.2005 14:11:43 | |
---|
Muoto on ainakin sama kuin vanhoissa (Landolan) Munkerseissa. Kyllä livenä lähtee! |
RandomHero 11.11.2005 13:20:34 | |
---|
Yhellä tyypillä näin kerran ton näkösen kepin ja sen merkki oli GIVSON. Oli ostanu sen jostain intiasta tai jostain... Lines join in faint discord and the stormwatch brews a concert of kings as the white sea snaps at the beels of a soft prayer whispered |
|
LaXu 11.11.2005 15:42:52 | |
---|
Hohner mullakin tuli ekana mieleen, mutta voi tuo tietysti olla joku epämääräinen kopio. |
fox 11.11.2005 17:33:10 | |
---|
Hohner mullakin tuli ekana mieleen, mutta voi tuo tietysti olla joku epämääräinen kopio. Kolmas ääni Hohnerille. Samoilla varauksilla ku LaXulla.. Neubauer se ei oo..eikä se mikä-se-nyt oli se tanskalainen orkesterikitara.. |
Blue Moon 11.11.2005 17:42:34 | |
---|
- Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin |
kulmahiomakone 11.11.2005 17:58:50 (muokattu 11.11.2005 18:05:59) | |
---|
Lavan muoto sekä otelautamerkit viittaisivat vahvasti Hohneriin. Melkein uskallan lyödä asiasta vetoa. On tossa kyllä jotain Munkerseillekin tyypillisiä piirteitä, mutta nuo otelautamerkit... DIT: Saksan ebaysta saattaa hyvällä tsäkällä löytyä helposti kuvia vanhoista Hohnereista. Ja sitten googlella pitäisi löytyä muutamia saksalaisten kitaroiden kuvagallerioita. Sieltä sitten tsekkaamaan, että täsmäävätkö tuntomerkit. DIT2: sivun lopussa, http://www.klauskother.de/elvis/html/hauptteil_guitars.htmlECL82 pääteputkella varustetun putkiradion haluan mä. Tarjoa! |
UnderConstruction 07.12.2005 16:39:45 | |
---|
Lucifer wrote: Lavan muoto sekä otelautamerkit viittaisivat vahvasti Hohneriin. Melkein uskallan lyödä asiasta vetoa. (...) DIT2: sivun lopussa, http://www.klauskother.de/elvis/html/hauptteil_guitars.html Kiitoksia kaikille linkeistä ja tiedoista! Siitä oon varma, että Luciferin lähettämän linkin oik.alanurkassa oleva archtop on sama kuin minulla. Eli Hohner siis? (Saksan Elvis :-) kun ei vastannut uteluuni, mikä hänen keppinsä on merkiltään..) |
leijona 07.12.2005 16:54:45 | |
---|
Olen ainakin joskus törmännyt Pampas-merkkiseen tuon näköiseen kitaraan,mutta siinä oli P90 tyylinen mikki,muuten samanlainen. |