Aihe: Kurkku ihan törkeen kipee
1
Yakka
11.11.2005 13:18:24
oisko kellekään tapahtunu vastaavaa tai voiko edes olla mahdolista että minun 5 päivää kestänyt kurkkukipu johtuisi väärällä tekniikalla laulamisesta?

Eli taustalla on tämä perinteinen, että jonkun oli bändissä pakko laulaa ja homma tuli minun harteilleni. Olen lauleskellut nyt noin puoli vuotta ja asteittaista kehitystä on kyllä tapahtunut. Viimeisimmän kehitysharppauksen havaitsin viime lauantain ja sitä edellisten treenien välissä jonka seurauksena laulaminen tuntui yllättävän helpolta pääsin revittelemään oikein kunnolla (hyvän maun rajoissa:) kai) Seuraavana päivänä huomasin pientä arkuutta kurkussa. Seuraavat treenit olivat tiistaina kurkun ollessa jo kipeä mutta ajattelin sen johtuvan pikku flunssasta joka oli jo jonkin aikaa vaivannut ja ajattelin että saavatpahan pöpöt kyytiä ja hienosti meni taas! Eilen kävin lääkärissä näyttämässä eikä pitäisi olla mitään virusta tahi bakteeria mutta silti tässä napsitaan Burana 600:sta ja kaikkea mahdollista mikä vain helpottaa. Lääkäri neuvoi vain seuraamaan viikonlopun yli!?

Kiitos jo etukäteen vastauksista, sillä eniten vaivaa juuri se kun ei tiedä mikä vaivaa:)
Jani The Rock
11.11.2005 13:59:39

No helvetinmoista kurkkukipua aiheuttavaa flunssaa on nyt liikkeellä. Mullakin oli se juuri, eikä kurkku ole oikein vieläkään kunnossa. Hiukan pystyy tässä himassa pikkuvolyymeillä lauleskelemaan.

Nyt kannattaisi antaa kurkun ja äänen levätä ihan tosissaan.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)