Bacchus 04.11.2005 01:18:30 | |
---|
Yks hyvä keino on soittaa rumpuja todella hiljaa ettei mikään osa pääse hajoamaan. Haha! Ja vielä joku tarttu syöttiin... Hyvä Niskis!;) Jag är en hund |
Niskamies 04.11.2005 07:03:22 | |
---|
Haha! Ja vielä joku tarttu syöttiin... Hyvä Niskis!;) Sarkasmi on vaikea taiteenlaji, ja vielä vaikeampaa on tunnistaa se nettikirjoituksesta. |
Mikael 04.11.2005 09:31:42 | |
---|
Höps, et osu. Kampela on muuten oikeasti niin hömö kala et sen saa kiinni vaikka käsin. Lähestyyy vaan suoraan edestäpäin rauhassa. Se luottaa liian pitkään maastoutumiseensa ja lähtee aina suoraan eteenpäin. "melkein puoliammattilainen" |
kampela 04.11.2005 10:55:59 | |
---|
Kampela on muuten oikeasti niin hömö kala et sen saa kiinni vaikka käsin. Lähestyyy vaan suoraan edestäpäin rauhassa. Se luottaa liian pitkään maastoutumiseensa ja lähtee aina suoraan eteenpäin. .) :) 8) Peruna kerrallaan.. |
Bacchus 04.11.2005 12:00:02 (muokattu 04.11.2005 12:01:16) | |
---|
Sarkasmi on vaikea taiteenlaji, ja vielä vaikeampaa on tunnistaa se nettikirjoituksesta. Oot oikeassa, mut pitihän sitä nyt päästä sanomaan.;) Täytyy varmistaa selusta kostoiskun varalta. Kampela on muuten oikeasti niin hömö kala et sen saa kiinni vaikka käsin. Lähestyyy vaan suoraan edestäpäin rauhassa. Se luottaa liian pitkään maastoutumiseensa ja lähtee aina suoraan eteenpäin. Huvittavimpia on ne muton näköiset kampelat, jotka on puolessa välissa transformaatiotaan. Toinen silmä on päälaella ja toinen ties missä. Jag är en hund |
Legatus 04.11.2005 16:20:45 | |
---|
Huvittavimpia on ne muton näköiset kampelat, jotka on puolessa välissa transformaatiotaan. Toinen silmä on päälaella ja toinen ties missä. Rumpujen soittoa parhaimmillaan... Muutetaan sivun nimeksi kalajutut.com:ksi |
sutikomppi 04.11.2005 18:21:52 | |
---|
CRC:tä pitäis laittaa joo, kitinää kuuluu kieltämäti. Onko se CRC sitte hyvä litku siihen hommaan? Mitä CCR.ää sehän on bändi ! |
Informaatiokameli 04.11.2005 18:28:06 | |
---|
Sarkasmi on vaikea taiteenlaji, ja vielä vaikeampaa on tunnistaa se nettikirjoituksesta. Pitää muistaa pistää se hymiö aina kirjoitusten perään, että tyhmätkin ymmärtävät sen sarkasmiksi:) Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
miän vain 04.11.2005 18:31:38 | |
---|
Mitä CCR.ää sehän on bändi ! Väitätkö ettei oo rasvainen? |
jyrildo 10.11.2005 13:28:17 | |
---|
En jaksanu koko systeemiä lukea, mutta mulla vinkuu mapexin tuplan vasen poljin. Aattelin että mitä jos sinne ruikkais ihan lukkosulaa? |
ddrum54 10.11.2005 13:32:13 | |
---|
En jaksanu koko systeemiä lukea, mutta mulla vinkuu mapexin tuplan vasen poljin. Aattelin että mitä jos sinne ruikkais ihan lukkosulaa? Onkohan tää vitsi? No, en ymmärrä vitsiä ja vastaan: lukkosula poistaa viimeisetkin voiteluaineen rippeet ja tuhoaa sen laakerin lopullisesti. Hanki CRC - sprayvaseliinia ( katso Heavymachineryn vinkki ), se toimii. 2`n 4 |
Muovinen 10.11.2005 14:35:23 | |
---|
Hanki CRC - sprayvaseliinia ( katso Heavymachineryn vinkki ), se toimii. Onko tuo sprayvaseliini siis sellaista joka sopii koko setin voiteluun, eli siis sekä ruuveihin, lugeihin että pedaaleihin ja mitäs muita paikkoja sitä vielä onkaan? Ja siis CRC:n multilube pro olisi nimenomaan se paras tökötti? Kiitän. http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
poro80 10.11.2005 17:11:35 | |
---|
Totesin tuossa kerran että kaverin iron cobra (paljon soitettu, ei huollettu) toimii paskemmin kuin minun vanha basix (hyvin huollettu). Huoltakaa pedaalit ym. liikkuvat osat...myös rumpalin kädet, jalat ja keskivartalo (Huom! en tarkoita kaljanjuontia...lihashuolto ei ole yliarvostettua) Itse käytän spray-tyyppistä öljyä laakereihin ym. "nopeasti" liikkuviin osiin. Virityslugeihin tuuppaan paksuhkoa vaseliinia juuri tuon liikaherkkyyden estämiseksi. Vaseliini sprayt ovat käteviä. Ostin itse Wurth:n HHS sprayvaseliinia ja puhdistusspray:tä. Molemmat toimii hyvin ja jälkimmäinen on puhdistusta varten -> irroittaa hiukan "Bonham-ruostetta", teippien liimatahroja yms. (Btw: käyttäkää maltilla, on aika ärhäkkää ainetta) Kokeilkaa CRC:n korvikkeeksi WD-40:a! Halvempaa, saa melkein joka kaupasta, pykälän parempi ku perus CRC (Germaanian ingenjöörät ovat testanneet) Scram Rock? |
Dnjmaster 10.11.2005 17:24:30 | |
---|
Mihinkäs tarkaalleen ottaen öljyä pitää laittaa jos pedaali vikisee? Mulla on taman ic:t eikä olis kivaa jos ne hajois.. kalamies#40 >-)))> |
HeavyMachinery 10.11.2005 19:27:33 | |
---|
Totesin tuossa kerran että kaverin iron cobra (paljon soitettu, ei huollettu) toimii paskemmin kuin minun vanha basix (hyvin huollettu). Huoltakaa pedaalit ym. liikkuvat osat...myös rumpalin kädet, jalat ja keskivartalo (Huom! en tarkoita kaljanjuontia...lihashuolto ei ole yliarvostettua) Itse käytän spray-tyyppistä öljyä laakereihin ym. "nopeasti" liikkuviin osiin. Virityslugeihin tuuppaan paksuhkoa vaseliinia juuri tuon liikaherkkyyden estämiseksi. Vaseliini sprayt ovat käteviä. Ostin itse Wurth:n HHS sprayvaseliinia ja puhdistusspray:tä. Molemmat toimii hyvin ja jälkimmäinen on puhdistusta varten -> irroittaa hiukan "Bonham-ruostetta", teippien liimatahroja yms. (Btw: käyttäkää maltilla, on aika ärhäkkää ainetta) Kokeilkaa CRC:n korvikkeeksi WD-40:a! Halvempaa, saa melkein joka kaupasta, pykälän parempi ku perus CRC (Germaanian ingenjöörät ovat testanneet) Ei s##t#n# elkää pistäkö sitä crc:tä / vastaavia tuotteita ne EI OLE VOITELU aineita ne ovat voitelevia irroitus oljyjä. HSS Spray vaseliini on todella hjyviä aineita. Minä tiedän - siis pelkään ! |
hollmi-5 10.11.2005 19:32:36 | |
---|
Ei kaikkia pedaaleita tarvitse voidella. Esimerkiksi Premierin PDP 300-sarjan speduissa on umpinaiset kuulalaakerit, joita ei saakaan rasvailla. Synteettinen sprayvaseliini (Esim Wurth HSS 2000) on oiva apu. Tunkeutuu ja voitelee hyvin. Mika Hollström |
Shitmanek 10.11.2005 21:02:21 | |
---|
Ei s##t#n# elkää pistäkö sitä crc:tä / vastaavia tuotteita ne EI OLE VOITELU aineita ne ovat voitelevia irroitus oljyjä. HSS Spray vaseliini on todella hjyviä aineita. Ostin heräteostoksena CRC:n spray-vaseliinia ja pistin sitä pedaaleihin. Ei ainakaan vielä ole mitään valittamista ollut. Yarr! |
ddrum54 10.11.2005 22:15:23 | |
---|
Ostin heräteostoksena CRC:n spray-vaseliinia ja pistin sitä pedaaleihin. Ei ainakaan vielä ole mitään valittamista ollut. Se onkin OK. Heavymachinery varmaankin tarkoitti sitä 5 - 56, tai mikä se yleislitku nyt olikaan. 2`n 4 |
Onko tuo sprayvaseliini siis sellaista joka sopii koko setin voiteluun, eli siis sekä ruuveihin, lugeihin että pedaaleihin ja mitäs muita paikkoja sitä vielä onkaan? Ja siis CRC:n multilube pro olisi nimenomaan se paras tökötti? Kiitän. On sopivaa settiin ja siihen liittyviin osiin. Muita paikkoja en kommentoi. Ole hyvä. 2`n 4 |
HeavyMachinery 11.11.2005 08:39:37 | |
---|
Ostin heräteostoksena CRC:n spray-vaseliinia ja pistin sitä pedaaleihin. Ei ainakaan vielä ole mitään valittamista ollut. Se on just se the aine :) Crc:n 5-56 on se minkä kaikki mieltää crceeksi ja tunkee sitä joka paikkaan ..... Minä tiedän - siis pelkään ! |