hanipai 09.11.2005 19:35:45 | |
---|
Ei ongelmia havaittu. Tosin se on aika lailla kokopäiväisesti päällä. (Soundi parani edellisestä kerrasta itsestään, mitään säätöjä ei muutettu. Hyviä ovat siis. Kyseessä EQ spedu) Voikohan tota eq speduu käyttää bassollekin. Ei viittis hommaa kitaralle ja bassolle omaa. Laitoin tilaukseen ADI21:sen ja kitraEQ:n. Delay ois kans kiinnostanut. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Guitaristi 10.11.2005 16:02:08 | |
---|
Mistä mahtaisi turun lähistöltä saada tommosen eq:n halvalla? Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Mistä mahtaisi turun lähistöltä saada tommosen eq:n halvalla? Turussa ainakin F-Musiikki. Taisipa Soitin Laineellakin olla. 23,90€ muistelisin. Molemmissa. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
Räbbänä 10.11.2005 16:41:56 | |
---|
Semmonen halpa särö raskaaseen musaan ois kiva. Onko behkull a hyvää sellasta? Ja mitä muita ois hyvä olla? "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin... |
rosberg 29.11.2005 10:00:29 | |
---|
availin tossa ibanezin tm5-spedun ja kovinpa nyt tuli sitten mieleen nämä pedaalinpotkijat, jotka sanovat etteivät behringerit kestä iskua. no saman verran ne varmaan kestää kuin nuo soundtank-sarjan spedut. molemmissa muovikuoret, muoviset potikannupit ja metallilevy pohjassa tuomassa painoa. mulla on varmaan viis tai kuus soundtankkia ja kaikki toimii (kaikki ostettu käytettyinä). että se on soittajasta kiinni haluaako ne pitää ehjinä vai ei. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Tympee Huttunen 29.11.2005 10:06:34 | |
---|
availin tossa ibanezin tm5-spedun ja kovinpa nyt tuli sitten mieleen nämä pedaalinpotkijat, jotka sanovat etteivät behringerit kestä iskua. no saman verran ne varmaan kestää kuin nuo soundtank-sarjan spedut. molemmissa muovikuoret, muoviset potikannupit ja metallilevy pohjassa tuomassa painoa. mulla on varmaan viis tai kuus soundtankkia ja kaikki toimii (kaikki ostettu käytettyinä). että se on soittajasta kiinni haluaako ne pitää ehjinä vai ei. Soundtankkien kytkin vaan tuppaa hajoamaan ihan itsestään. Tuskin kovin moni nyt sitä itse pedaalia on runnonut halki. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
temppiz 29.11.2005 10:11:52 | |
---|
Soundtankkien kytkin vaan tuppaa hajoamaan ihan itsestään. Sama juttu vaivaa tone-lok sarjan pedaaleita, vaikka niissä on järeä kotelo, niin se kytkin on kuitenkin samanlainen, kuin soundtankeissa. .taidemok aakom ediaT |
Twinkle 29.11.2005 10:27:59 | |
---|
Kiinnostuksesta kaikkea romua kohtaan, mimmoinen kytkin Soundtankeissa sitten on? |
rosberg 29.11.2005 10:39:55 | |
---|
sellanen todella pieni pikkukytkin. ihan uskomattoman pieni. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Tympee Huttunen 29.11.2005 10:48:38 (muokattu 29.11.2005 10:49:56) | |
---|
sellanen todella pieni pikkukytkin. ihan uskomattoman pieni. Niinpä ja muovia:) Itse kytkimen painike on pari-kolme milliä paksu muovinen tappi, muistaakseni. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Bee-äf 29.11.2005 10:52:02 | |
---|
mulla on varmaan viis tai kuus soundtankkia ja kaikki toimii (kaikki ostettu käytettyinä). että se on soittajasta kiinni haluaako ne pitää ehjinä vai ei. Eiköhän se oo lähinnä sitä, että maalattu metalli kulahtaa tyylikkäämmin kuin muovi. Rok. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
salmivaara 29.11.2005 11:29:03 | |
---|
Soundtankkien kytkin vaan tuppaa hajoamaan ihan itsestään. Eikä se paristojen kansikaan ole sieltä kestävimmästä päästä. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Ville81 29.11.2005 12:38:53 | |
---|
Niinpä ja muovia:) Itse kytkimen painike on pari-kolme milliä paksu muovinen tappi, muistaakseni. Niin se on bosseissakin, muovia. |
-K- 29.11.2005 12:55:09 | |
---|
Semmonen halpa särö raskaaseen musaan ois kiva. Onko behkull a hyvää sellasta? Ja mitä muita ois hyvä olla? UM ultra metal. Särö on semmonen tiheä sirinä, mutta laajat EQ-säädöt tekevät siitä ihan käyttökelpoisen pelin. Ei suotta elämys. |
Tympee Huttunen 29.11.2005 13:01:06 | |
---|
Niin se on bosseissakin, muovia. Joo, mutta noin kolme kertaa paksumpi. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
mikasoi 29.11.2005 17:03:11 | |
---|
Ostin sen behkun tremolon. Ei kyllä ole, eikä ollut kokemusta tremoloista enne tota, mutta kokeeksi ostin, että tarviinko mä ees tremoloa. En oikeen osaa sanoa muuta, kun et okei, toimii, mutta ei sykähdytä. Ei mikään hehkeä tai korvia hivelevä kokemus. Parhaimmillaan se on miedoilla asetuksilla. Jotenkin mulle tulee fiilis, että se laatikko/siksakkiaalto nappi olis voinut olla jouhevammin toimivampi. Että siis jossakin kohti sitä sen toiminnan olis suonut olla sellasta smootimpaa. Yhtä kaikki, tää nyt on kuitenkin ponnetonta vertailla tuota behkua itseensä. Voin jatkaa tätä, kunhan pääsen testaa sitä t-rexiä, minkä ostan jos tätä havaitsen tarvitsevani. Go Billy Go and drink some jarruneste. |
meitu 29.11.2005 17:21:28 | |
---|
Saako noita speduja Oulusta mistään? Ilmeisesti Kullas ei ainakaan myy..? Ne jotka soittaa, ne tietää. |
ilpoliekkio 29.11.2005 17:53:58 | |
---|
Saako noita speduja Oulusta mistään? Ilmeisesti Kullas ei ainakaan myy..? Miksei myisi? Kullashan myy Behringeriä. Awaken the suffering |
meitu 29.11.2005 18:00:06 | |
---|
Ei ainakaan nettikaupassa ollu näitä ja joku sanoi joskus että Kullas myy mielummin bosseja koska ne ovat "laatukamaa" Ne jotka soittaa, ne tietää. |
ilpoliekkio 29.11.2005 19:02:06 | |
---|
Ei ainakaan nettikaupassa ollu näitä ja joku sanoi joskus että Kullas myy mielummin bosseja koska ne ovat "laatukamaa" No se Kullaksen nettikauppa on mitä on. :) Kyllä siellä ainakin jollekkin tyypille sanottiin, että voivat tilata, jos tarvetta tulee. Eli ei muuta kuin kysymään. Awaken the suffering |