Aihe: Yamaha S90 ES vai Motif 8 ES
1
U.Honey
10.11.2005 16:36:09 (muokattu 10.11.2005 16:41:47)
Mieti tarvitsetko ES8:n "työasema" ominaiuuksia, eli sekvenseriä jne.

Soundeiltaanhan noitten pitäisi olla samat paitsi että S90ES:ssä on extrana akustinen pianosample. Jos akustinen piano on tärkein kriteeri, kävisin koesoittamassa S90ES:n. Ongelma on tosin että Yamaha veti S90ES:n markkinoilta korjattavaksi, ja vienee jonkin aikaa ennenkuin niitä ilmestyy kauppoihin.

P.S. Kolmas vaihtoehto on MO8.

Soitan tällähetkellä yhdessä harvemmin treenaavassa hevibändissä,

Asut Suomessa ja soitat hevibändissä? Taidat juksata ;-)
Loisto
10.11.2005 16:40:38
Niin siis lähinnä keikkakäyttöön ja treenaamiseenhan tuo tulisi, en usko tarvitsevani työasema ominaisuuksia.. Luulen mielummin treenaavani soittamista sen ajan mitä menisi niitten haltuun ottamisessa:) Oon kyllä soittanu molempia ja asiallisen tuntusia vehkeitä ovat. Saundipuolikin kunnossa. Nyt siis läninnä mietityttää se että mitä menetän jos ostan P90 essän.. Pois markkinoilta? hmm.. koskahan tulossa takas myyntiin? tompalta näytti ainakin löytyvän, ja fmusiikissa tuollasta soittelin pari viikkoa takaperin.. Tosin ei sen hankinnalla niin suuri kiire ole, tää talvi tulee kuitenkin oleen aika hiljasta keikkarintamalla yms ylppäreiden takia..
Loisto
10.11.2005 16:52:28
Törmäsin äsken ensimmäisen kerran tuohon M08siin, vaikutti houkuttelevalta..
Windreaper
10.11.2005 20:08:13
Möytiffit on ihan huonoja, Jabbekin sen tietää. Korkki on hevimiesten peli. Nojoo, mun mielestä ainaki Motifin käyttölogiikka on niin vieraalta planeetalta, että on sama ostaa S90/S90ES jos ei välttämättä halua taistella Motifin sekkarin/samplerin kanssa. Rahaakin säästyy monta satalappusta. Kannattaa myös funtsia tarviiko välttämättä ES-mallia. S90:n vois saada nyt aika halvalla (laukun kanssa, koska ES on fatimpi) kun porukka päivittää.
tarmo
12.11.2005 12:30:08
Pienenä silmään pistäneenä huomiona on pakko mainita, että etenkin mnetin torilla tarjottujen s90:sten hintapyynnöt ovat aika hurjia. Ymmärrettävää kyllä, koska laite on hintava. Kuitenkin kannattaa pitää silmät auki, koska samalla kun torilla kaupattiin 1900 egeen, saman sai thomannilta poistomyyntihintaan 1499. ja siis uutena.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)