Kärpäsruoska 07.11.2005 13:12:08 | |
---|
Löysin tänään soittimen. Se on merkiltään Yamaha, se toimii sähköllä ja tuntuu jonkinlaiselta urkuharmoonilta. Se on myös melko vanhan oloinen, punainen ja siinä on avattava kansi. Pohjasta roikkuu jalalla hallittava säädin, joka vaikuttaa äänensävyyn, avanneeko joitakin pillejä tms. Tämä selitys on taatusti hölmö, en ole tällaisten soittimien asiantuntija. Mutta minulla olisi kysymys: Mitä ihmettä? Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Ahdasmielinen persoona #1 |
polyfonken 07.11.2005 14:33:28 | |
---|
ai mitä vai? onnea! olet juuri voittanyt mysteerisoittimen! o/ joko kuva tai vähän kuvausta siitä mitä laitteen kannen alta löytyy voisi auttaa. se voi olla esim. sähkö/moottorihaitari tai vastaava. t. (http://www.polyfonken.com/ghostmonkey) |
Mikael 07.11.2005 14:41:48 (muokattu 07.11.2005 14:45:12) | |
---|
"melkein puoliammattilainen" |
Kärpäsruoska 07.11.2005 15:16:08 | |
---|
Ei siinä mitään säätönuppeja ole. Virtakytkin ja tuo mainitsemani roikkuva jalkakytkin vain. Pitää katsoa jos saan kuvan napattua. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Ahdasmielinen persoona #1 |
Leikari 07.11.2005 15:38:34 | |
---|
olisiko kyseessä sähköharmoni? 50-60 -luvuilla niitä oli varsinkin matkalaukkukuoriin tehtynä runsaasti - ei tarvinnut polkea, vaan moottori puhalsi ilmat sisälle paremmissa äänikertoja - "köyhemmissä" yksi soundi minulla on joku "viilu"kuorinen - tosi räväkkä peli - lähinnä jättikokoinen melodica tulee mieleen soundista jos se toimii, on siisti ja kunnoss niin voisin vaikka halvalla ostaakin ;-) P.S. tuleeko ääni kaiuttimista vai muuten sisältä - jos vahingoittamatta voit tehdä niin tsekkaa onko "kielet"? Soitetaan jamia! |
Tämä selitys on taatusti hölmö, en ole tällaisten soittimien asiantuntija. Mutta minulla olisi kysymys: Mitä ihmettä? Onkse tommonen: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22904993 Kouvolan ja Lahden välillä olevalla kierrätyskeskus-kirpparilla oli tommonen joskus. Onkohan kukaan vieläkään ostanut sitä :P |
Kärpäsruoska 11.11.2005 18:07:11 (muokattu 11.11.2005 18:07:25) | |
---|
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |