Tee 08.11.2005 22:14:05 | |
---|
mun mielestäni oli aika huono, nauttii Martin tahi ei. Siltipä, jos jollain on linkkiä tuohon videoon intternetissä niin pistäkääpä tänne. Ei löydy vielä ainakaan mistään. :K |
MrHands 08.11.2005 22:29:18 | |
---|
Siltipä, jos jollain on linkkiä tuohon videoon intternetissä niin pistäkääpä tänne. Ei löydy vielä ainakaan mistään. tekijänoikeusrikkomusvaroitus! Suomi maailmankartalle! |
Travis Bickle 09.11.2005 15:02:45 | |
---|
mun mielestäni oli aika huono, nauttii Martin tahi ei. Coldplayn esitys oli hieno, mutta Chris Martinin lava-liikehdintä meni Bono-plagioinnissaan jo törkeyden puolelle. No, tällä kertaa se meni läpi kun ei U2 ollut paikalla esiintymässä. Ja "Talk" on uusimman levyn paras biisi. |
carnation 09.11.2005 16:14:15 | |
---|
Ja "Talk" on uusimman levyn paras biisi. Eipäs kun White Shadows. |
bigbadwolf 10.11.2005 09:02:33 | |
---|
Itse asiassa Talkin ensimmäinen versio, joka ei levylle asti päässyt on paras. |
Johnny Buzz 10.11.2005 11:15:02 | |
---|
Ihme homma, että porukka hehkuttaa tota Coldplayn keikkaa. Bändi soitti kyllä hyvin, mutta Chrisin suoritus jätti kyllä toivomisen varaa. Kyllähän se suht nuotilleen veti, mutta sellanen fiilis tuli, että se ei kuullut itseään/ bändiä ihan tarpeeksi hyvin. Rytmitykset meni laulussa aika lailla persiilleen monessakin kohdassa. Eihän sen timen kanssa nyt ihan niin tarkkaa ole laulun kanssa, mutta rajansa silläkin. Ihme juttu, että kukaan ei täällä ollu nostanut Gorrilazin showta esille. Sattuiko kukaan muu näkemään heidän vetoaan? Mitenhän ihmeessä se oli toteutettu? Selkeästi yleisökin näki ne animaatiohahmot, joten niitä ei oltu vain lisätty lähetyksen kuvaan. Ja mihin ihmeeseen ne hahmot oli heijastettu, kun lavan tausta oli kokonaan musta? Mitään nukkeja ne ei voinu olla, koska liikkeet oli sen verran sulavia. Muita hyviä vetoja oli Green Day ja Foo Fighters. Robbie Williams veti kyllä kunnon shown ja lauloikin tälle kertaa varsin mallikaasti livenä. |
slowdive 10.11.2005 11:28:38 | |
---|
Ihme juttu, että kukaan ei täällä ollu nostanut Gorrilazin showta esille. Sattuiko kukaan muu näkemään heidän vetoaan? Mitenhän ihmeessä se oli toteutettu? Selkeästi yleisökin näki ne animaatiohahmot, joten niitä ei oltu vain lisätty lähetyksen kuvaan. Ja mihin ihmeeseen ne hahmot oli heijastettu, kun lavan tausta oli kokonaan musta? Mitään nukkeja ne ei voinu olla, koska liikkeet oli sen verran sulavia. Ei kai siinä mitään mystistä ollut.. eikö siinä lavan etulaidassa ollut vain sellainen musta reilun miehen korkuinen tausta, näin minä ainakin sen näin.. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
mikä onkaan hauskempaa kuin palkita lahjattomia. örr |
Tee 10.11.2005 12:36:00 | |
---|
mikä onkaan hauskempaa kuin palkita lahjattomia. Noh, musiikistahan voi olla montaa mieltä mutta haluaisin nähdä juurikin sinut vetämässä shown kuin Robbie. Tai kuin edes Gwen Stefani, kyllähän näillä se esiintymisen taito on aika rautainen. Mietin muuten myös itse Coldplayn vedon aikana että kuseeko jotenki sinne lavalle Chrisillä se muun bändin kuuleminen, mutta muuten soitossa oli mielestäni kerrankin vähän enempi sitä munaa mitä oon coldplayltä kaivannut. :K |
Kusse 10.11.2005 13:38:00 | |
---|
Näinkö mä ihan väärin, vai oliko Josh Homme soittamassa kitaraa Foo Fightersin kanssa? I've sold my soul, so when my body goes cold, I'll go straight to hell. |