Aihe: fender roc pro 1000
1
petrin1
08.11.2005 17:46:57
onko järkevä hankinta toi kyseinen vahvari ku myin vähän aikaa sitten oman vahvistimeni.
mulla on nyt noin 300€ rahaa ja sillä saisi kyseisen vahvarin.
soittelin meiän bändin demolla kyseisellä
vahvarilla ja soundit oli hyvät mut en oo tarkemmin vehkeeseen tutustunu..
mihin musa tyyleihin vehje sopii..
onko joku toinen vahvari järkevämpi ostaa ku soittelen kaikkee rokkii ja bluessii!! hinta pitäis olla 300€ ku pitää saada vahvari nopeasti
okoranta
08.11.2005 17:51:34

Nimimerkki, turhala ,käsittääkseni haun perusteella omistaa ko. vahvistimen, laita pikaa ja kysy mitä hän maksoi ja mihin tyyliin tuo taipuu kaikkinensa.
"Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- Osta multa basso
Mixeri75
09.11.2005 19:39:17

Itelläni on vastaava rock pro 1000, ostin sen huutonetistä reilu vuosi sitten käytettynä. Ite käytän vain cleanini sitä, eli efektilauta on välissä, ja hyvin on potkinut. Sen mitä olen sitä putkisärökanavaa kokeillut niin hyvältä kuulostaa, mutta kun ite soitan kasarisuomipoppia niin ei ole käyttöä putkisärölle. Keikoilla on käyty sen kanssa, ja shuren L16 konkalla olen mikittänyt eikä mitään ongelmia ole ollut. Ostin äsken siihen 4x12 alakaapin ja nyt potkii alapäätkin paremmin. Ite maksoin jotain 300e kieppeillä omasta, ja ainakin laneyn tube fusionin toi pätkii mennen tullen eli suosittelen tohon hintaan.
JMP71
09.11.2005 23:35:08
...ei ole käyttöä putkisärölle.

Särökanavassa yksi etuasteputki = ei voi puhua putkisoundista. Itellä oli tollanen aikoinaan, lähti vilkkaasti kun sai käsiinsä oikean putkipelin. Mutta makuasioitahan nämä on, jos tykkäät soundista ni osta pois, eiköhän tuo ole kelvollinen perusvahvistin, ja onhan etuna kaksi erisaundista särökanavaa puhtaan lisäksi + reverb jalkakytkimelle.
Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)