Twist 14.10.2005 23:50:55 | |
---|
Faak, mun pitäis tatska hankkia. Trendkill käsivarteen. Säkkipilli |
pampukarhu 15.10.2005 19:16:16 | |
---|
Basso on bändin munat. |
Pänkäle 23.10.2005 15:43:53 | |
---|
Mulla on oikeaan käteen tatuoituna bassoa soittava Hessu Hopo. Ei oo vastaavaa tullut vastaan, vielä. Ei tässä näköjään ole enää millään mitään väliä
-Rasio |
Mirrinsane 26.10.2005 07:32:38 | |
---|
|
Uruk 26.10.2005 22:44:31 | |
---|
Ajatuksena iskeä se kuvatus olkapäähän mitä örkit kantoivat Mordorin vaakunalipuissa. Eli ei siis se silmä vaan tribaalihärpäkkeeltä näyttävät kasvot. Ja jos saatte idean nyt napata tän idean niin perkele tulen kirveen kanssa teille ja poistatan sen. "Liisa hakee sakset..." |
arancia 28.10.2005 21:00:27 | |
---|
Lävistykset lähtivät lukuunottamatta korvia ja ylähuulta. Eiköhän tuon viimeisenkin ole aika lähteä kasvoista vielä jossakin vaiheessa. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
salmivaara 28.10.2005 21:36:21 | |
---|
Lävistykset lähtivät lukuunottamatta korvia ja ylähuulta. Eiköhän tuon viimeisenkin ole aika lähteä kasvoista vielä jossakin vaiheessa. Kasvoitko aikuiseksi? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
arancia 28.10.2005 23:12:03 | |
---|
Kasvoitko aikuiseksi? Toki, oikotie aikuisuuteen monen mutkan kautta. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Kärpäsruoska 31.10.2005 16:03:34 | |
---|
Olen tylsä, tavallinen ja otan korvakorut. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Ahdasmielinen persoona #1 |
Mirrinsane 10.11.2005 07:38:30 | |
---|
Nyt on unicorn. Ystäväni teki radiKaalit ja otti pois kaikki lävistyksen(ja niitä on paljon) ja ajoi kaljuksi. Mulla meni pulla väärään kurkkuun. Hän totutteleen armeija-aikaan. Kaksi kuukautta etuajassa. |
Miulla on tarkoituksena het ku rahaa saan kasaan niin lävistää toinen nännini! tai sitten se (raha) on vain keino välttää se kipu:D She carries me through days of apathy
She washes over me
She saved my life in a manner of speaking
When she gave me back the power to believe |
Köttelö 10.11.2005 16:33:18 | |
---|
Nyt on unicorn. Hieno onpi. Shit happens when you party naked! |
Chaka 16.11.2005 13:08:19 | |
---|
Nyt on unicorn. mitenkäs tuo lävistys, siis et sattukos tuo ja paljo tollanen maksoi?!? Onhan se nätti, ei siit mihkään pääse :) She carries me through days of apathy
She washes over me
-septimisti- 17.11.2005 10:10:29 (muokattu 17.11.2005 10:12:50) | |
---|
Nyt olisi asianlaita sellainen, että septimisti tahtoisi korvakorun itselleen. Käsittääkseni käyn parhaillaan jonkinlaista toista teini-ikää ja ikäkriisi tuppaa pahasti päälle. Kertokaas nyt nyypälle, että mihin liikkeeseen sitä tälläinen hiippari kehtaisi mennä korvalävistystä pyytämään. Tampere on sijainti. Olen ajatellut, että otan lävistyksen vain toiseen korvaan ja siihenkin vain yhden kipaleen. Onko sillä korvalla väliä - siis oikeaan vai vasempaan? Vituttaa jo etukäteen, että naapurin Jouko alkaa kuitenkin flirttailla hississä heti aamutuimaan, jos ja kun valitsen randomilla väärän korvan ja alan lähettää jotain piilo-singnaalia. |
Chaka 17.11.2005 10:53:45 | |
---|
Nyt olisi asianlaita sellainen, että septimisti tahtoisi korvakorun itselleen. Käsittääkseni käyn parhaillaan jonkinlaista toista teini-ikää ja ikäkriisi tuppaa pahasti päälle. Kertokaas nyt nyypälle, että mihin liikkeeseen sitä tälläinen hiippari kehtaisi mennä korvalävistystä pyytämään. Tampere on sijainti. Olen ajatellut, että otan lävistyksen vain toiseen korvaan ja siihenkin vain yhden kipaleen. Onko sillä korvalla väliä - siis oikeaan vai vasempaan? Vituttaa jo etukäteen, että naapurin Jouko alkaa kuitenkin flirttailla hississä heti aamutuimaan, jos ja kun valitsen randomilla väärän korvan ja alan lähettää jotain piilo-singnaalia. Suilla taitaa olla jonkun sortin fobia..... She carries me through days of apathy
She washes over me
-septimisti- 17.11.2005 10:58:29 | |
---|
Suilla taitaa olla jonkun sortin fobia..... Nääh. Olis pitänyt oheistaa hymiö. Tämä siinä on tuloksena kun kirjoittelee mukamas kieliposkessa juttuja unenpöpperöisenä. |
Chaka 17.11.2005 13:28:34 | |
---|
tai sitten minun huumorintaju ei yllä sinun tasollesi :) She carries me through days of apathy
She washes over me
Mirrinsane 20.11.2005 20:45:35 | |
---|
mitenkäs tuo lävistys, siis et sattukos tuo ja paljo tollanen maksoi?!? Onhan se nätti, ei siit mihkään pääse :) väitettiin, että sattuu yhtä paljon, kuin napakoru. kipu oli paljon suurempaa, mutta kesti vain sen pienen hetken. eli enpä kutsuisi kivuliaaksi tuota. muutaman tunnin oli turvonnut ja punoitti, mutta vielä samana iltana rypistelin otsaani ilman ongelmia. 50€ siitä harnessilla maksoin(bananalla lävistävät), yleisesti ottaen muissa lafkoissa, missä unicornia tekevät, on hinta 70€ (surface barilla tekevät). jälkimmäinen ei kasva niin helposti ulos. |
aarghto 21.11.2005 10:47:57 | |
---|
Nyt olisi asianlaita sellainen, että septimisti tahtoisi korvakorun itselleen. Käsittääkseni käyn parhaillaan jonkinlaista toista teini-ikää ja ikäkriisi tuppaa pahasti päälle. Kertokaas nyt nyypälle, että mihin liikkeeseen sitä tälläinen hiippari kehtaisi mennä korvalävistystä pyytämään. Tampere on sijainti. Olen ajatellut, että otan lävistyksen vain toiseen korvaan ja siihenkin vain yhden kipaleen. Onko sillä korvalla väliä - siis oikeaan vai vasempaan? Vituttaa jo etukäteen, että naapurin Jouko alkaa kuitenkin flirttailla hississä heti aamutuimaan, jos ja kun valitsen randomilla väärän korvan ja alan lähettää jotain piilo-singnaalia. Igor on aikas hyvä paikka, vaikken itse olekaan käynyt mutta kaikki kaverit tuntuvat suosivan. prkl. |
pampukarhu 29.11.2005 17:08:21 | |
---|
Igor Mie en oo tuonne uskaltautunu kun kaverille tekivät siellä nännilävistykset. Antovat jonkun harjottelijan tehä ne,ja vinoonhan ne menivät. Basso on bändin munat. |