Aihe: Minkä bändin koko tuotannon aiot vielä joskus hankkia?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
psj
08.11.2005 17:37:25
Tool
Mr. Bungle
Iron Maiden
Opeth
Eels
Megadeth
The Beatles
Lemonator
Porcupine Tree
"Elämä on sitä, mitä siitä itse teet/vaikka parhaat kortit olisivat jääneet jakajan käteen" Abduktio - Murheellisen maan laulu
Tetsuo
08.11.2005 17:38:09
Lynyrd Skynyrd
"Mulle gurmee merkitsee sitä että kaks parsaa on ristissä lihapullan kokosen pihvin päällä" -Ismo Laitela
dictatorsh*t
08.11.2005 17:40:28 (muokattu 09.02.2006 10:01:39)
Ah, cartoons. America's only native art form. I don't count jazz because it sucks.
krushing
08.11.2005 17:45:29

Tänään just fiilistelin et Merzbow:n varsin kattavan 50:n (!) cd:n MerzBoxin vois joskus hommata jos rahaa pursuilee taskuista. :D
armadillo
08.11.2005 17:54:48
Neil Young
Pink Floyd
Tom Waits
Bob Dylan

Kova homma, mutta ehkä vielä joskus..
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
90125
08.11.2005 18:43:07
Yes (edes CD fomaatissa)
Tilanne nyt: 157 CDs are in category "YES" (= YES albums, side projects, solos etc.)
-JHR-
Feggy
08.11.2005 20:18:40 (muokattu 08.11.2005 20:20:39)

Heh! Nää kelpais kyllä mullekin.

Puuttuvat Rancidit pitäis hommata. Ja Undertonesit, siltä mulla ei oo kuin eka levy. Dictatorsitkin puuttuu. Ja, ja.....

Hyvä kun muistutit. Undertones on tosiaan jäänyt kahden ekan varaan. Se pitää kyllä hoitaa. Samoin Jonathan Richmanin koko tuotanto.

Edit. Välihuomiona muuten kiinnostavaa huomata, että kärjessä tähän asti taitavat olla Beatles, Neil Young ja Pink Floyd. Vanha liitto pitää.
Haetaan jo muutaman vuoden bändeissä soitellut perusasiat hallitseva basisti helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme omalaatuista melodista rockia, jossa Bo Diddley yhdistyy Televisioniin ja Tom Waitsiin. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 biisiä. Laita pikaviest
HungryFD
09.11.2005 23:02:41
Pink Floyd
Kingston Wall
Nirvana
"And did we tell you the name of the game, boy, We call it Riding the Gravy Train."
texjazz
09.11.2005 23:07:30

Lisää Fabfouria: Lp-hyllystäni puuttuu vielä Help! Pitää olla LP. Enää vain yksi ja vain yksi.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia
Defrayer
09.11.2005 23:23:08
Children of Bodom
In Flames
Brodequin
Burzum
Immortal
Nasum
Opeth
Sentenced
Soilwork
Ulver

Sellaista listaa (iikh). Talla hetkella taysi mahdottomuus kerata nuo, eikohan tuossa sellaset kymmenisen (en ma tieda) vuotta mene kaikkien muiden levyostosten seassa.
Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV #17
Nazareth
09.11.2005 23:40:44
Jethro Tullin levyt aion kaikki hankkia vaikka oon lukenutkin että jotku 80-luvun levyt ei oo "niin hyviä" mutta silti. 60-70-lukujen levyt on jo melkein kasassa.
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
Angus
09.11.2005 23:41:33

Niin, no, AC/DC:hän on tehnyt samaa biisiä 25vuotta, kuten Iron Maidenkin. Kai sellainen nyt pitää materiaalin tasaisena.

Sama suomeksi: "olen kuullut muutaman biisin siellä täällä ja mulla on pari levyä, tiedän siis varmasti että ne kaikki biisit ovat aivan samanlaisia".

Tästä aiheesta on käyty tuhat ja yksi keskustelua, mutta näyttääpä silti vieläkin näitä idiootteja jotka puhuvat asioista joista eivät tiedä. Sitten kun olet kuunnellut vaikkapa AC/DC:n tuotannon edes kerran kokonaan kunnolla läpi, niin puhutaanpa sitten asiasta uudestaan. Kyllä täytyy olla aika vajaa, jos ei muka huomaa levyjen väleillä eroa. Tai no, jos samaa biisiä on se, että siinä suunnilleen samat jätkät soittaa samaa rokkia samalla asenteella, niin kyllä, sitten ne on kaikki täysin yhtä ja samaa biisiä. Iron Maidenin puolesta mä en voi niin paljoa puhua, koska en ole koko tuotantoon tutustunut, mutta esimerkiksi omistamani kaksi ekaa levyä eroavat aika jumalattomasti esim. Seventh Son Of A Sevent Son-levystä, jota olen kaverin tykönä kuullut.

Jaa, tulipa sitä taas turhaan kirjoitettua kun ei tästäkään muuta kuin lässytystä tule vastaukseksi.

Itse aiheeseen vastaten, Motörheadin koko tuotanto on pakko haalia. Sitten on muutamia, jonka tuotanto tulee varmasti hankittua kokonaan ajan kuluessa, esim. Judas Priest, W.A.S.P. ym.
The Gods you worship are steel
at the altar of Rock 'N' Roll you kneel!
elbowski
09.11.2005 23:42:50
Johnny Cashin ja Neil Youngin tuotannot varmaan pitää mahduttaa tuonne jonnekin.
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
Aerodactev
09.11.2005 23:58:02
Jethro Tullin levyt aion kaikki hankkia vaikka oon lukenutkin että jotku 80-luvun levyt ei oo "niin hyviä" mutta silti. 60-70-lukujen levyt on jo melkein kasassa.

Ainoa mitä en suosittele 80-luvulta hankkimaan on Under Wraps.
Long = progressive = good
hanhjelm
10.11.2005 11:42:25
Led Zeppelin ja The Doors ovat ainakin sellaisia bändejä että olisi takoitus haalia koko kokoelma.
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
Danko
10.11.2005 11:47:12

Pink Floyd, King Crimson ja Camel -noista ei oo vasta kuin 1 PF ja 1 Camel. Tietysti myös jotain helpommin saavutettavia, kuten Adagio ja Opeth...
polyethylene does not ever disappear it is highly flammable.
luopio
10.11.2005 22:49:17
Sentenced ja Opeth seuraavaks, ehkä myös Dark Tranquillity.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Blasphemer
04.02.2006 02:43:24

Sama suomeksi: "olen kuullut muutaman biisin siellä täällä ja mulla on pari levyä, tiedän siis varmasti että ne kaikki biisit ovat aivan samanlaisia".

Tästä aiheesta on käyty tuhat ja yksi keskustelua, mutta näyttääpä silti vieläkin näitä idiootteja jotka puhuvat asioista joista eivät tiedä. Sitten kun olet kuunnellut vaikkapa AC/DC:n tuotannon edes kerran kokonaan kunnolla läpi, niin puhutaanpa sitten asiasta uudestaan. Kyllä täytyy olla aika vajaa, jos ei muka huomaa levyjen väleillä eroa. Tai no, jos samaa biisiä on se, että siinä suunnilleen samat jätkät soittaa samaa rokkia samalla asenteella, niin kyllä, sitten ne on kaikki täysin yhtä ja samaa biisiä. Iron Maidenin puolesta mä en voi niin paljoa puhua, koska en ole koko tuotantoon tutustunut, mutta esimerkiksi omistamani kaksi ekaa levyä eroavat aika jumalattomasti esim. Seventh Son Of A Sevent Son-levystä, jota olen kaverin tykönä kuullut.

Jaa, tulipa sitä taas turhaan kirjoitettua kun ei tästäkään muuta kuin lässytystä tule vastaukseksi.

Itse aiheeseen vastaten, Motörheadin koko tuotanto on pakko haalia. Sitten on muutamia, jonka tuotanto tulee varmasti hankittua kokonaan ajan kuluessa, esim. Judas Priest, W.A.S.P. ym.

Niin no ihan kiusallani annan vastineen. Tuli kuunneltua joskus kymmenen vuotta sitten ac/dc:tä ja iron maidenia aivan jatkuvasti. Koko tuotanto siihen asti tuli kyllä tutuksi. Kyllästyminenkin iski kun huomasin, että samaahan nämä on kaikki.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Milkop
04.02.2006 12:03:16

Strapping Young Lad (1 levy puuttuu)
Devin Townsend (1 levy puuttuu + hevydevy.comin kautta tilattavat spessut)
Metallica (3 levyä puuttuu)
Pantera (1 levy puuttuu)

Tuossahan noita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)