ltg 09.11.2005 15:12:47 | |
---|
Joku niitä meikän pönttöjä tuntuu hakkaavan treeniksellä, kun en itse ole paikalla. Kerran oli Meinlin generation x -komppicrashini muljahtanut ylösalaisin, kun tulimme soittelemaan. Kalvot on hakattu kuopille, rummut viritetty päin helvettiä, ja viimeksi huomasin haikan peltien kiinnikkeen kadonneen. Treeniksen vaihto on juurikin menossa. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
nölmönen 09.11.2005 15:14:40 | |
---|
kerran kitaristi hajoitti virvelin kalvon. Oli kyllä jo sen verran kulunut tehdaskalvo, että osasin sitä kyllä odottaakkin. Mutta onneksi sen rikkoi kitaristi, niin ei tarvinut itse maksaa uutta :) Hehe. Mulla ihan sama juttu, mutta ostin itse uuden. perusbeat |
okoranta 09.11.2005 15:18:16 | |
---|
hakkaan kyllä rumpalimme rumpuja, mutta itse olen ne sille hommannut, joten olen saanut myös siunauksen :) |
Weetoz 09.11.2005 15:55:29 | |
---|
Kitaristi soittelee välillä (aika harvoin), kun olen hänelle antanut luvan. Olen myös neuvonut sen verran tekniikkajuttuja, ettei tarvitse pelätä. Olen myös sanonut, että niitä juttuja ei saa väännellä eri asentoihin vaikka miten himottaisi häättänää, eikä niitä sitten ole kukaan väännellytkään. Rummut ovat kitaristin pihalla olevassa työmaakop... *krhm* treenikämpässä, johon ei ulkopuolisilla tosiaan ole mitään asiaa. Basisti on myös muutaman kerran käynyt luvan kanssa paukuttelemassa, mutta sekään ei ole pelottavaa, kun kyseinen herra on itsekin soittanut rumpuja muistaakseni n. 4 vuotta ihan opettajan kanssa joskus ennen bassoon tarttumista. Aika hyvä tilanne siis miulla taitaa tässä asiassa olla. Mitä eroa on hirvellä ja singolla? -Hirvi osaa ampua lehmällä. (Basistimme oma versio jostain vitsistä) |
KnifeChase 09.11.2005 16:03:59 | |
---|
hakkaa joo... ja virittää... ja säätää virvelin ja tomit päin pyllyä... ja vaihtelee peltien paikkoja... ja juo viinaa ja poltaa tupakkaa.. ...ostan ukulelen. ---To define means to limit--- |
Kulkunen 09.11.2005 16:34:04 | |
---|
Nykyään ei, onneksi. Ainakaan ei ole vielä mitään viitteitä siihen suuntaan. Muiden omat setitkin ovat sitä luokkaa, että ei ole mitään tarvetta mennä mun pönttöihin omin päin koskemaan. Entinen treenikämppä sen sijaan oli toista maata. Yksikin bändi joka siellä kävi ilmeisesti aktiivisestikin treenaamassa, ei kasannut omaa settiään koko sinä aikana kun olin siellä. Tai saattoi se olla pystyssä, mutta ehyitä kalvoja oli vähemmän kuin rumpuja. Voi hyvinkin olla, että toinen haljenneista crasheistäni ei mennyt oman käden kautta hajalle. Jätin lapun, jossa ilmoitin ettei tarvi koskea ilman lupaa. Jätin lisää lappuja. Lisäsin kirosanoja lappuihin. Otin myös aina treeneistä mukaan kotiin pedaalin iskurit sekä akselin, kapulat (ainakin yhden parin yksi bändeistä hajotti ja jättivät pokkana oman settinsä taakse ne katkenneet kapulat) ja oikeastaan kaiken pienen tilpehöörin. Olisi kai pitänyt hommata peltipussi ja ottaa lautasetkin aina pois treenien jälkeen... Siinä kämpässä oli minun lisäksi kaksi muuta asiallista rumpalia ja sitten erinäinen määrä jotain ihme porukkaa. Toiselta näistä rehellisistä tyypeistä hajotettiin ainakin yhdet malletit, toinen valitti myös että sen settiä oli soitettu. Mun setti tosin taisi olla suosituin raiskauksen kohde, koska siinä oli tuplat ja useampi tomari. Koko homma tosiaan päättyi siihen kun vuokranmaksun vastuulleen ottanut tyyppi veti rahoja välistä ja vuokraisäntä päätti odottaa useamman kuukauden ennen kuin ilmoitti että ei ole muuten rahoja kuulunut. Eli maksoimme ylimääräistä ainakin parilta kuukaudelta. Tosi jees! Ottakaa aina selvää kenen kanssa olette samassa kämpässä. Jos kämpässä ei ole selkeitä sääntöjä, tulee takuulla ongelmia. Joku polttaa sisällä (ulkopuoliselta vuokrattuna tulee takuulla noottia myöhemmin), muiden vermeitä käytetään, treenikämppää käytetään myös ryyppyjuhlien järjestämiseen, koskaan ei tiedä kuka on vastuussa jos jokin menee rikki jne. jne. jne. Be my reminder here that I am not alone. |
Nolte 09.11.2005 16:41:17 | |
---|
Lopulta kitaristi oli nähnyt syyn tähän mysteeriin. Hänen siskonpoikansa (3 v.) ei ilmeisesti pidä mun basarin soundista :) Joka kerta kylässä käydessään piipahtanut setillä vääntelemässä tatsit uuteen uskoon... Turpaan vaan tommosta rikollisenalkua! :) Hyvät rummut, huono soittaja! |
khm 09.11.2005 16:51:41 | |
---|
Kyllä vain, joku mulkku siellä on aina säädellyt. Lähes kaikki bändistä ränklää niitä sillontällön, mutta nyt on edessä reenikämpän vaihto ja uudet rummut tulossa niin pitäneen tehdä yksinkertainen sopimus, että jos jollain bändiläisistä on pakkomieli räpellykselle niin saa turpiin joka kerta. vaikka kaikki bändin jätkät on hyviä tyyppejä niin kyllä tuo räpläämine vituttaa ja enhän minäkään mene kitaristin kitaraa viritteleen tahi rämpyttään ?!?! |
rm_wispila 09.11.2005 17:44:32 | |
---|
Kitaristit roudaa aina armaansa kotiinsa eikä jätä niitä kämpälle lojumaan. Siellä niitä hiotaan ja puunataan pitkät illat... Rumpalin kullannuput on sitten kaikkien lerssien vapaata riistaa näillä kimppakämpillä. Ja mikäs sen hauskempaa, kuin kossupullon kierteessä oleva kaveri joka esittelee porukalle kuinka rumpuja soitetaan sillee kunnolla... Voisi suositella himmeliumeja kimppakivaan, mutta toisaalta oli merkki sitten mikä tahansa, se ei anna oikeutta vetää settiä päreiksi. Jollain ilveellä tämä tulee takoa muiden musikanttien kaaliin; joko sanallisesti tai fyysisesti. Toisaalta voisimme olla "ammatinvalinnastamme" ylpeitä, eli miksipä ne kaikki haluaa olla rumpaleita ? Miksi ne ei soita bassoo tai kitaraa? No kun ne on niin tylsiä (soittimia) ;) Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Demonium 09.11.2005 17:55:35 (muokattu 09.11.2005 17:56:02) | |
---|
vaikka kaikki bändin jätkät on hyviä tyyppejä niin kyllä tuo räpläämine vituttaa ja enhän minäkään mene kitaristin kitaraa viritteleen tahi rämpyttään ?!?! näinpä juuri, joskus tulee jotain kokeiltua mutta toki lupa ensin kysytään eikä vaan aleta toisen useamman sadan euron mööpelillä mitään showta vetää... outoo touhua. vähän offtopic mutta se on aina myöskin hyvin mielenkiintoista että kaiken tulee olla hipihiljaista ja romanttisen kaunista kun kitaraa viritetään. sit ku ite yrittää testata et kuulostaako tomit ihan vitun kauheelta nii tullaan verisuonet päästä poksahdellen huutaa et elä nyt paukuta...eh... no ei sit. kiitos ja anteeksi taas :D -Rumpukuolema- |
Mr. Morrow 09.11.2005 18:34:14 | |
---|
se on aina myöskin hyvin mielenkiintoista että kaiken tulee olla hipihiljaista ja romanttisen kaunista kun kitaraa viritetään. sit ku ite yrittää testata et kuulostaako tomit ihan vitun kauheelta nii tullaan verisuonet päästä poksahdellen huutaa et elä nyt paukuta. Tää on NIIIIIIIIIIIN totta!! Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
jjylli 09.11.2005 18:53:50 | |
---|
haahaa tää on parasta viihdettä. rumpalit on niiin hassuja! |
Henga 09.11.2005 18:57:42 (muokattu 09.11.2005 18:58:39) | |
---|
Nooh, meitä on moneen junaan kato. |
eljohnny 09.11.2005 19:49:11 | |
---|
Kyllähän basisti niitä minunkin pönttöjä aina hakkaa, tai siis yrittää. Myös hänen pikkuveli ja sen kaverit, joka kyllä pistää vihaksi. (Reenis on basistin kellarissa) Ja pönttöjen hakkaamiseksi se jää, koska pellit pistän piiloon lukkojen taakse ja ehjät kapulat myös. Onpa tuossa kyllä sellainen huono kohta, että sitten niitä rumpuja hakataan jollain paskoilla syödyillä kepeillä ja kalvot kärsii, mutta enhän minä nyt muiden kapuloita kustanna. Onneksi kukaan ei ole vielä ainankaan uskaltanut ruveta mitään säätöjäni/virityksiä muuttelemaan, sillä siitähän vasta suuri metakka syntyisi. Vittumaisinta on aina tulla kämpällä, alkaa soittamaan ja kun alitajuisesti on laittamassa virvelin maton vireeseen, niin sen onkin joku töhlö jättänyt päälle, perkule. |
dictatorsh*t 09.11.2005 19:53:47 | |
---|
Meidän reenikämpällä ei ole muita bändejä kuin omamme ja niihin kavereihin luotan sen verran että joskus voivat soittaa, eivät paisko ollenkaan. Joskus siellä oli käynyt jotain porukkaa jonkun avaimella ja silloin oli käynyt kaikkia meistä vähemmän hauskoja juttuja. Ah, cartoons. America's only native art form. I don't count jazz because it sucks. |
Tää on NIIIIIIIIIIIN totta!! NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN totta!!! |
joHa 10.11.2005 10:25:51 | |
---|
Hyväuskosena aattelin että kyllähän mä voin ton premierin sinkkuspedun jättää kämpälle ettei tarvii sitäkin aina peltien ohella roudata sinne. Jos joku säätää ni mä säädän takasin, ei se oo niin paha juttu. Mut sitten kerran se olikin koko poljin menny keskeltä poikki... Olen, siis rummutan. |
Speedy 10.11.2005 13:48:52 | |
---|
Miks ei kukaan treenaa basistin kotona?? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Saukki 10.11.2005 14:26:09 | |
---|
Miks ei kukaan treenaa basistin kotona?? Ehkä kukaan ei halua jättää rumpujaan basistille.. |
HeavyMachinery 10.11.2005 14:29:30 | |
---|
Miks ei kukaan treenaa blastia kotona?? Minä tiedän - siis pelkään ! |