Juuh, ja orkesterin kanssa ei bluesia soitella. Yksin sitä veivailen. Tolla yskänlääkepullolla on kiva kotona keskenään soitella. Tosin välillä kyllä treenikämpilläkin ujutan sitä johonkin väliin. Ihan alkutekiöissään oon vielä sliden ja eri vireiden kanssa. Vaikeaa puuhaa, mutta silloin kun sattuu hyvin meneen tuntuu ihan jumalattoman hyvältä. Ps. Nyt muuten kuuntelen BB. Kingin ja Claptonin yhteislevyä. Tämä kulkee kivasti. Mäkin veän slidet sähvöllä & säröllä......:-) möllykkä -Tetsuo- |
dfloreno 09.11.2005 20:27:11 (muokattu 09.11.2005 20:27:40) | |
---|
Aha, kysyin , kun mulla on ton merkkinen "hevi" kitara tos seinällä. N, 87 vuodelta. Siinä on ilmeisesti kans body jotain vaneeria (en oo enempi tökkiny) mut siinä on joku "floikka" talla viritelmä, joka toimii ihan jees ja tossa on kans kaula ihan helvetin asiallinen , meinannu sen ruuvata irti muutamaan kertaan ja laitaa johonkin parempaan bodyyn. Tuota merkkiä en ole kauheasti tavannut, mut kitara on oikein siististi tehty ja soi & toimii moitteetomasti. Mikkien & bodyn puutteet huomioiden !! Soitettavuus ihan hyvä. Sellainen Jackson / Charvel tyyppinen, h-s-s mikeillä. Kuulostaa samalta meiningiltä. Pitäis varmaan kysyä tolta Fox-jäseneltä, se kaiketi on m.netin epävirallinen aasiakitaraspesialisti... :). Harmi että noita ei liiku. Mulla on Huttusellakin etsintäkuulutus tollaisesti, sieltä kun yleensä tahtoo löytyä just tätä trash-osasto hyvin :). Mutta ihme toi kaula-homma, miten noin huonoissa vehkeissä voi olla noin hyvän muotoiset kaulat? God made me funky |
M-Juhana 09.11.2005 20:29:32 | |
---|
Kuulostaa samalta meiningiltä. Pitäis varmaan kysyä tolta Fox-jäseneltä, se kaiketi on m.netin epävirallinen aasiakitaraspesialisti... :). Harmi että noita ei liiku. Mulla on Huttusellakin etsintäkuulutus tollaisesti, sieltä kun yleensä tahtoo löytyä just tätä trash-osasto hyvin :). Mutta ihme toi kaula-homma, miten noin huonoissa vehkeissä voi olla noin hyvän muotoiset kaulat? Fox'i tuntee Gibsonit & Artist Ibat, toki paljon muutakin. Siis toi mun Appalause on iteseasiassa ainoa moisen merkkinen mitä oon nähnyt ..... möllykkä -Tetsuo- |
dfloreno 09.11.2005 20:35:52 | |
---|
Fox'i tuntee Gibsonit & Artist Ibat, toki paljon muutakin. Siis toi mun Appalause on iteseasiassa ainoa moisen merkkinen mitä oon nähnyt ..... Sama mulla, mutta noita Ovationin applause-kopioita olen nähnyt. Pitäis laittaa pv... God made me funky |
BigPapa 09.11.2005 20:40:31 (muokattu 09.11.2005 20:54:22) | |
---|
Tuli noista aasian kitaroista mieleen että mulla on sellainen Ibanez Concord olisko -73 vuodelta,onkohan nyt J-200 Gibsonin kopio.Ihan loistava kaula ja muutenkin magee skulata.Ei vaan ole tietoa miten suhtautuu originaaliin kun sellaista en ole kokeillut.Hiukka offtopic ehkä. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
aikavaikea 10.11.2005 07:23:59 | |
---|
Siis toi mun Appalause on iteseasiassa ainoa moisen merkkinen mitä oon nähnyt ..... Kaverilla on kans Applause, Straton mallinen. Muistan kun se osti sen joskus vuonna 1985 uutena kaupasta. Balttiarallaa halvin kitara mitä siihen aikaan oli. Mukaan lähti Gorilla-merkkinen vahvari. Skitan väri oli valkoinen. Niin ja käytössä se on tietääkseni edelleen. Kestävä peli. Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
M-Juhana 10.11.2005 09:11:11 | |
---|
Wau ! Kohta saadaan "Applause Club of Finland" kasaan ! :-) möllykkä -Tetsuo- |
reijoteppo 10.11.2005 09:15:47 | |
---|
Bluussi, tuo neekerten surullinen musiikki. |
reijoteppo 10.11.2005 09:16:57 | |
---|
Kaverilla on kans Applause, Straton mallinen. Muistan kun se osti sen joskus vuonna 1985 uutena kaupasta. Balttiarallaa halvin kitara mitä siihen aikaan oli. Mukaan lähti Gorilla-merkkinen vahvari. Skitan väri oli valkoinen. Niin ja käytössä se on tietääkseni edelleen. Kestävä peli. Vaikuttaa mainiolta. Applauset on harvinaisen laadukkaita pelejä hintaisikseen. |
dfloreno 10.11.2005 11:21:16 | |
---|
Kaverilla on kans Applause, Straton mallinen. Muistan kun se osti sen joskus vuonna 1985 uutena kaupasta. Balttiarallaa halvin kitara mitä siihen aikaan oli. Mukaan lähti Gorilla-merkkinen vahvari. Skitan väri oli valkoinen. Niin ja käytössä se on tietääkseni edelleen. Kestävä peli. Jep, ja tänne voi dumpata, jos ei maistu enää :) God made me funky |
dfloreno 10.11.2005 11:21:42 | |
---|
Bluussi, tuo neekerten surullinen musiikki. Ja valkoisten poikien väline-urheilu ;-). God made me funky |
BigPapa 10.11.2005 14:33:29 | |
---|
Bluussi, tuo neekerten surullinen musiikki. Jaa,tuosta tulikin mieleeni jotta onkos sitä ilobluesia? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
M-Juhana 10.11.2005 14:39:03 | |
---|
Jaa,tuosta tulikin mieleeni jotta onkos sitä ilobluesia? Joo, niiko Raittisen Jussi, soon aina iloinen !! :-) möllykkä -Tetsuo- |
aikavaikea 10.11.2005 14:44:44 | |
---|
Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
texjazz 10.11.2005 19:30:12 | |
---|
No mitä se blues sitten lopulta on? Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
BigPapa 10.11.2005 19:34:05 | |
---|
No mitä se blues sitten lopulta on? Sitähän tässä selvitellään.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
texjazz 10.11.2005 19:46:29 | |
---|
Sitähän tässä selvitellään.... Hyvä, odottelen loppuratkaisua kaihomielellä. (Ja samalla Thomannilta –tuosta huonon omatunnon kaupasta– Harley Bentonin blueskitaraa. Voi olla, että sen kanssa pistän blues-standarditkin uusiksi: heräsin aamulla, mutta beibeni makasi vieressä vieläkin...) Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
BigPapa 10.11.2005 19:51:27 | |
---|
I woke up this morning,feeling so good.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
rok 10.11.2005 20:34:50 | |
---|
No mitä se blues sitten lopulta on? Halpoja Jaappaanialaisia kitaroita ja yskänlääkepulloja :) "Floor it, that's technical talk!" |
BigPapa 10.11.2005 20:36:13 | |
---|
Onhan se myös sitä ,että tietää Whole Lotta Loven olevan alunperin Willie Dixonin You Need Love. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |