Aihe: Tämä tyttö hankki korsetin.
1 2 3
LNA
04.11.2005 13:24:48

Vakuuttaisiko metallibändi sinut jos nais-solistilla olisi keikalla yllään löysä nanson seksintappaja t-paita, joka ei olisi senttiäkään eduksi tämän vartalolle; kadottaisi tämän naiseuden pienen kaula-aukon turviin - peittäisi uuman säkkimäisesti jottei vain kukaan näkisi että tällä on vyötärö ja että tämä on oikeasti kaunis nainen?

Kyllä. Haluan näyttää hyvältä: en tosin välttämättä seksikkäältä. Kauneus kumpuaa sisältä, ja koska minä en tunne itseäni kauniiksi nanson t-paidassa, niin ei sisältäni voi siinä asussa loistaa mitään muuta kuin epävarmuutta ulkokuoreeni -> lopputulos ruma, epävarma: korkeintaan jollain tavalla söpö ilmestys, joka mielestäni ei passaa tämän kyseisen bändin kanssa lavalle.
Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now!
Life's a beach and then you dive.
Henko
04.11.2005 13:28:15

Wendy O. Williams vakuutti mut

Tyyli tarkoituksen mukaan.
Olen true-uskottava.
Jani The Rock
04.11.2005 13:57:39

Juurikin näin!
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
LNA
04.11.2005 14:04:34 (muokattu 04.11.2005 14:08:12)

Suokaa anteeksi tietämättömyyteni.. Laulaako hän metallibändissä?

Taitaa vääntää.. Mutta ainakin ensimmäisen tielle osuneen linkin kuvissa on neidolla aikas kuumaa kamaa päällään.

http://www.plasmatics.com/

E: Tiedä sitten häntä. Mutta kaikilla ei ole noin hyvää kroppaa ja täydellisiä muotoja, jotka voi halutessaan verhota jopa t-paitaan.

Eli toisin sanoen olen vaan liian läski.
Jani The Rock
04.11.2005 14:51:36

Suokaa anteeksi tietämättömyyteni.. Laulaako hän metallibändissä?

Taitaa vääntää.. Mutta ainakin ensimmäisen tielle osuneen linkin kuvissa on neidolla aikas kuumaa kamaa päällään.

http://www.plasmatics.com/

Alkohan se Plasmatics loppuvaiheessa aikamoista heavyä olla, ja Wendyn soolojutut oli sitä myöskin. Mutta alkuvaiheen tuotanto on hienoa, ja videopätkät mitä melkoisimpia.

Rauha Wendyn muistolle, sano.

Eli toisin sanoen olen vaan liian läski.

Nää. Äläs ny.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
LNA
06.11.2005 23:31:20

Rölölöö. Ekat treenit laulettu täyskorsetti päällä - ei tosin kovin tiukalla. Saundi pysyi ..tiukkana.. ja ..timminä.. ja ja.. Niin! Ja oli tosi outo fiilis sen jälkeen kun kiltti basisti avasi ja löysäsi nyörit selän puolelta ja sain tuon vempeleen pois. Tuntui kuin keskivartaloni olisi ollut makaroonia - siis keitettyä sellaista. En tiennyt että selkälihakset voisivat hetken lepäilyn jälkeen olla niin vaikeasti löydettävissä! X) Mutta kyä tää tästä. Ja kun perjatainen keikka on kuitenkin vain tunnin mittainen, niin ei siinä ehdi vielä edes verenkierto hyytyä, vaikka kuinka kireälle laittaisi.

Nih. Ja tulkaa toki katsomaan korsettilavakäyttäytymistä keikallemme ensi perjantaina (11.11.). Keikat-osiossa lisää tietoa kohdassa "Tacere", "Denigrate" tai "Fragile Hollow".
seeprahim
07.11.2005 18:51:06
Saako udella mistä ostit?
Muista sitten raportoida miten henki kulki keikalla!
LNA
07.11.2005 20:27:04

Saako udella mistä ostit?
Muista sitten raportoida miten henki kulki keikalla!

Morticiasta koska oli kiire. Muuten olisin tilannut Old Ravenin kautta (mucho edullisempaa, laadukkaampaa jne - mutta myös hitaampaa).
Jerlys
08.11.2005 23:05:28
Itse en kyllä todellakaan pitäisi korsettia keikalla tms, vaan turvautuisin l-koon bändipaitaan. ;). Somempaa.
Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku`
LNA
09.11.2005 01:01:51

Itse en kyllä todellakaan pitäisi korsettia keikalla tms, vaan turvautuisin l-koon bändipaitaan. ;). Somempaa.

Jea. Söpöysaspekti kasassa! :)
CaRRion__
09.11.2005 09:11:40
Mortician korsetit kiristävät yleensä sen 5cm. Ja en kyllä lähtisi enempää kiristämään. Laittaisin kaksi tuntia ennen keikkaa korsetin päälle ja kiristäisi aina pikkuisen kerrallaan.. (Niin minulle on opetettu!)
Caractère silencieux!
CaRRion__
11.11.2005 14:44:46 (muokattu 11.11.2005 14:44:58)
Eip mit. Minäkin pääsen keikistelemään korsetti päällä lavalle ensi viikolla (:
Caractère silencieux!
LNA
26.11.2005 22:27:48 (muokattu 26.11.2005 22:31:02)

Meitiin sivuilla saa nähdä korsetin työssään uutuudentuoreissa videolta napatuissa keikkastilleissä:

http://www.tacere.net/Tacereportal/ … ine&file=thumbnails&album=8

(Liekö linkki edes toimii..)

Niin ja henki kulki vallan mainiosti. Pahempi esto olikin 15-senttis-korkoinen saapikasparini jonka kanssa ei ollut kiva heittäytyä moshaamaan.
Jormaz
26.11.2005 22:38:01
Meitiin sivuilla saa nähdä korsetin työssään uutuudentuoreissa videolta napatuissa keikkastilleissä:

Uuh, aika eroottista, mulle tuli mieleen Xena! :)
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)