Aihe: Testament: Live In London
1 2 3
MV
07.11.2005 21:39:18
Onko hyvät soundit?
wätless
sagnakateih
08.11.2005 08:03:57
Kylvaan, tosi toimivat.
altered6
08.11.2005 11:38:37
Soundit on tosiaanki hyvät. Ainoa valittamisen aihe on välillä turhan nopeat leikkaukset kuvassa. Muuten homma on tosiaanki silkkaa rautaa. Sir Alexin soittoa on_aina_ilo_kuunnella_katella, lähtee sen verran kovalla tatsilla kitaransoitto. Mielellään tätä kattelee odotellessa toisen Sir:n keikkaa, eli Gary Holtin ja Exodusta
Vapaa nainen? Kaipaat miesseuraa? Ota tervehenkiseen ja terveennäköiseen mieheen yhteyttä!
inkognito
08.11.2005 14:11:07
Joo, ihan pätevää settiä, joskin nuo edellä mainitut nopeat leikkaukset vähän risovat.
Jorte Kariko
08.11.2005 14:26:02
hmm... itse olen hirmu testament fani ollut jo pitkään, niin uudemman kuin vanhemman testamentin, olin just ajatellut lähteä hakemaan kyseistä dvd:tä, joten onko se niin hyvä kun hehkutetaan? helvetin tyhmä kysymys, mutta siltikin....
onko hyvä laatu?
-Paskiaiset enkelin muodossa pitävät minua kädestä kiinni ja ojentavat minullle sen mitä on viinistä jäjlellä.
Jorte Kariko
08.11.2005 14:30:41
olis voinut vaan lukea noita aikasempia kirjoituksia, uskotaan että se on hyvä! soitin swamp musiciin tampereella ja oli vielä yx kpl, äkkiä hakeen.....
-Paskiaiset enkelin muodossa pitävät minua kädestä kiinni ja ojentavat minullle sen mitä on viinistä jäjlellä.
Black Star
08.11.2005 15:08:57

Harvinaisen paska arvostelu kyseisestä lätystä tämän kuun soundissa. Sai kaksi tähteä. ....Voi voi kun kansilehtisessä ei näy miksaajan nimeä ja voivoi sitä tätä..
"Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!"
Ben_D
09.11.2005 19:04:03

Paska levy, ei tee oikeutta Testamentille. Valitettavaa mutta totta. Kuuntele Exoduxen Another Lesson In Violence vertailun vuoksi, niin tajuat eron.

DVD on täyttä dimangia. On ne kovia jätkiä soittaan.
MannihilatoR
09.11.2005 19:06:52

joo, soundissa haukuttiin paskaks,,,eipä oo eka kerta, kun hyvä levy siina lehdessä teilataan...
KITARISTI EDELLEEN VAPAANA (SOITTO)HOMMIIN...HELLsinki-VANtaa-area51. (Johonkin ei niin vakavaan projektiin)....jos ei ala löytyä kitaran rääkkääjälle hommia niin alan kohta soitamaan vaikka tuubaa,
Deathrace King
09.11.2005 19:48:48

Ottakaa huomioon, että arvostelu oli cd:stä, ei DVD:stä. Yleensähän DVD:n mukana tulevat ekstra cd:t ei kyllä toimi yhtään ja sama keikka vaikuttaa kuvan kanssa huomattavasti paremmalta. Ehkä näin on myös Testamentin tapauksessa.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Boyakasha
09.11.2005 20:11:57 (muokattu 09.11.2005 20:12:53)
Ottakaa huomioon, että arvostelu oli cd:stä, ei DVD:stä.

Juurikin näin. Cd:llä voi heitellä vesilintua. Sääli sinänsä, sillä kyllä Testament ansaitsisi esim. Live After Deathin kaltaisen paketoinnin ja esillepanon livelevyn tapauksessa. Kaksi tähteä on ihan riittävästi moisesta artistin häpäisystä, kuin mitä "Live In London"-live-cd on.
Ole hyvä.
meanbone
11.11.2005 13:58:33 (muokattu 11.11.2005 14:32:53)
Noniin. Cd-versio tuli ostettua. Anttilasta 11,95 euroa. Jotkut täällä ovat haukkuneet cd-versiota, mutta minusta tämä on kyllä ihan julmetun hyvä. Soitto kulkee, Billyn ääni on kuosissaan ja meininkikin välittyy hyvin. Mitä muuta tarvitsee? Ei ainakaan minun mielestäni mitään. Tiukka paketti tämä on.
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
sagnakateih
11.11.2005 14:35:19
Noniin. Cd-versio tuli ostettua. Anttilasta 11,95 euroa. Jotkut täällä ovat haukkuneet cd-versiota, mutta minusta tämä on kyllä ihan julmetun hyvä. Soitto kulkee, Billyn ääni on kuosissaan ja meininkikin välittyy hyvin. Mitä muuta tarvitsee? Ei ainakaan minun mielestäni mitään. Tiukka paketti tämä on.

Jätkä puhuu täysin totta.
Strutsi
12.11.2005 20:05:31
Kumma kun Soundissa sanottiin arvostelussa että soundi olisi tossa huono.
Mutta jos siinä on yhtä hyvä meininki kuin Live At The Fillmorella, niin... JES!
"No onhan proge ihan mukavaa jos se on hyvää eli sopivan hevahtavaa"
Deathrace King
23.11.2005 17:17:20

Vitun kova DVD ja hyvät soundit! Bändi soittaa erittäin hyvin ja varsinkin Skolnickin kitarointi on todella mahtavaa. Chuck Billyn äänikin vaikuttaa olevan loistokunnossa, mahtava laulaja. Tempesta paukuttaa rumpuja ekat kahdeksan biisiä ja on loistovedossa. Loput kuusi biisiä soittaa Louie Clemente. Rehellisesti sanottuna on miehen soitto hiukan yksipuolista, eivätkät fillit tunnu irtoavan, mutta selviää biiseistä kuitenkin. Ei pahasti haittaa, vaikka miesten tasoeron huomaa selkeästi jos keskittyy kuuntelemaan tarkasti rummuttelua.

Vaikka aluksi meinasin olla hankkimatta tätä siitä syystä, että itse olisin halunnut ennemmin DVD:n sillä kokoonpanolla, millä bändi veti Provinssissa(lisättynä tietysti Petersonilla). Eli Billy, Bostaph, Peterson, Metal Mike ja Steve DiGiorgio(maailman parhaita basisteja!), niin täytyy olla erittäin tyytyväinen. Näki selvästi, että jätkillä on hauskaa lavalla ja sitä se thrash metallin soittaminen pitääkin olla. Testament fucking rules!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
aku.miettinen
23.11.2005 17:19:32
Mulla on vaan tuo cd ja kyllähän tuo toimii. En näe tuossa oikein mitään vikaa. Eiköhän dvd päädy myös hyllyyn.
J.Newkid
24.11.2005 08:23:05

Jäänsärkiästä löysin Testamentin ja Anthraxin DVD:t maanantaina. Ihan Jees, pitää fiilistellä uudestaan. Anthraxissa oli hyvät extrat ja sellaset, Testamentilla tosi köyhä paketti, mutta molemmat rokkaa. Seuraavaksi haettava se Judaspriestststs..
____Dave Lombardo___ Kovin
18is9
25.11.2005 11:21:38

Chuck Billyn äänikin vaikuttaa olevan loistokunnossa, mahtava laulaja.

Nojoo, varsinkin kun The Legacyssä on vedetty tuplaus lauluun studiossa ja muutenkin biiseissä on lauluosuuksia selvästi paikkailtu jälkeenpäin. Ihan vain tiedoksi.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Ben_D
25.11.2005 11:38:58

Nojoo, varsinkin kun The Legacyssä on vedetty tuplaus lauluun studiossa ja muutenkin biiseissä on lauluosuuksia selvästi paikkailtu jälkeenpäin. Ihan vain tiedoksi.

No kolmella viimesellä Suomen keikalla Chuck Billyn ääntä ei ole paikkailtu studiossa ja on ollut maailmankaikkeuden paras thrashääni. Ihan vaan tiedoksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)