Aihe: Megadeth
1 2 3 4 514 15 16 17 18121 122 123 124 125
Jannipaali
12.10.2005 20:52:48
Hoho! Lisää Mustainen legendaarisia.

Pistäkääpä joku linkkiä siihen sivuun missä on noita Daven letkautuksia.
jigsore
12.10.2005 21:32:02

IHKK #8
Moimies
13.10.2005 08:44:55
Hahah! Tulipas hassu juttu mieleen tästä (offtopic, sori):

Interviewer: Have you ever trashed a hotel room?

Dave: No, but I trashed Dave Ellefson's room once. I came in drunk and tried to flush the toilet with my foot, slipped and broke the toilet, spewing water all over David's room."

Itse hajotin kaverin vessanpöntön ku kännipäissäni kaaduin sitä päin ja se vesisäiliö (vai mikä nyt onkaan) halkes irti siitä lopusta pöntöstä.
Heviä Perkele!
Spike
13.10.2005 08:47:11
Itse hajotin kaverin vessanpöntön ku kännipäissäni kaaduin sitä päin ja se vesisäiliö (vai mikä nyt onkaan) halkes irti siitä lopusta pöntöstä.

Työkaveri pisti kans vanhempiesna luona kännissä ollessaan vessanpöntön paskaks. Ei tajunnu koko hommaa, vaan lähti sit nukkumaan. Hetken pääst oli kai sen vanhemmat sitte tullu koputtelemaan olkapäätä...
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Parasite
13.10.2005 12:33:59
Interviewer: Have you ever trashed a hotel room?

Dave: No, but I trashed Dave Ellefson's room once. I came in drunk and tried to flush the toilet with my foot, slipped and broke the toilet, spewing water all over David's room."

Röytöä?
Minä en liity seuroihin, jotka hyväksyvät minut jäsenekseen.
Moimies
13.10.2005 12:48:13
I came in drunk

Röytöä.
Heviä Perkele!
saha
17.10.2005 22:23:12
Buenos Airesin keikka.
Radiolähetyksestä oli joku napannut. Ekat kolme (Blackmail, STWA, Skin o´ my teeth) puuttuu.
http://www.madpwnage.net/upload/Deth_Argentina_05.asf

Hitto, parhautta. Loppua kohden vaan paranee. Ihme flange-soundit, johtunee kai nauhotusmenetelmästä.
>-)))> #2
Possu ja kärpääneen! Possu ja kärpääneen! Tässä on possu ja tässä on kärpääneen! -Kummeli
Moimies
18.10.2005 08:22:30
Tässä linkki saitille jossa tuo keikka kokonaisuudessaan ja paljon muutakin siistiä.

http://www.1-2-free-forums.com/mf/bootlegs.html
Heviä Perkele!
Tympee Huttunen
25.10.2005 09:23:14
Lisää jutustelua Remasters-levyistä. Ostin alkuperäisen version Countdown to Extinction levystä ja ottaa kyllä korvaan "hieman" yläpäätä korostava miksaus. Kilkutukset yms. ottaa korvaan liiankin kanssa. Ei siinä mitään, pikku eq-säädöillä saa paremmat soundit. Millainen levyn remasters-versio? Onko levystä sellaista? Hyvä levy kyllä. Rust In Peacea en edes halua kuulla remasteroituna.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
foetor ex ore
25.10.2005 16:32:32
Millainen levyn remasters-versio? Onko levystä sellaista? Hyvä levy kyllä. Rust In Peacea en edes halua kuulla remasteroituna.

Mulla on CtE remasteroituna ja se kuulostaa hyvälle. Dave itse sanoi ettei tälle levylle tarvinnut tehdä paljoakaan pienten eq -säätöjen lisäksi ("to make it a little more modern sounding..")
askomiko
26.10.2005 00:29:24
Remastereiden aaltomuoto on kaunista jälkeä. Musta palkki. :)
"I think it's not so much that you're wrong, but that you're wrong AND you're a complete idiot."
Moso
09.11.2005 16:19:10
Dave Mustaine nolo joka erotettiin Metallicasta ja perusti tämän :D No ei... on megadeth ihan hyvä bändi :)
Iscariah
09.11.2005 18:07:18
Dave Mustaine nolo joka erotettiin Metallicasta ja perusti tämän :D No ei... on megadeth ihan hyvä bändi :)

megadeth kyllä piäksee metallican mennen tullen. ja Megadet on todella hyvä bändi (omaperäistä eikö)
kouranka
15.11.2005 20:39:43

Kävi kyllä tänään munkki, kun levykaupassa huomasin että ei perhana tuossahan on aivan uusi Rust In Peace ei-remasteroitu versio :) Lähti kyllä heti sieltä.
Nyt herkutellaa!
DaKiller
15.11.2005 22:15:44

megadeth kyllä piäksee metallican mennen tullen. ja Megadet on todella hyvä bändi (omaperäistä eikö)

Juu-u. Jaapas jaa. Kyllä minun mielestä hämis pyyhkisi batmanilla lattioita.
opuh
15.11.2005 22:41:31 (muokattu 15.11.2005 22:41:45)
Itse en ole tota Rust In Peacen alkuperäistä versiota kuullut. Omistan vain ton re-masteroidun, mutta mikä siinä on sitten sellaista että ottaa korviin? Mitä siinä sitten on käytännössä tyräköity?
Hahahah
kitarisaristi
15.11.2005 23:03:16

olen tämän tuhat kertaa jo sanonut mutta vielkäin pakko hehkuttaa :)... keltasesta jäänsärkijästä löysin killing is my businessin alkuperäisen se vasta lähtikin sieltä kaupasta ja "vitjakkaan"
minä ja sinä sama paska eri pussissa
Nyar
15.11.2005 23:45:24

Itse en ole tota Rust In Peacen alkuperäistä versiota kuullut. Omistan vain ton re-masteroidun, mutta mikä siinä on sitten sellaista että ottaa korviin? Mitä siinä sitten on käytännössä tyräköity?

Aidot rumpusoundit on korvattu sampleilla, toisin sanoen synarummuilla.
I feel safe in Sin City!
moottorisaha
16.11.2005 00:47:07 (muokattu 16.11.2005 00:51:59)

Aidot rumpusoundit on korvattu sampleilla, toisin sanoen synarummuilla.

Oikeastaan vanha tuhnuinen lässähdysvirveli on vaihdettu napakkaan ja iskevään (sample)virveliin, ja koko soundimaailmaa on selkeytetty helvetisti. Etenkin nopeammissa kohdissa miksaus on huomattavasti tehokkaampi ja ilmavampi, eikä sellaista tuhnuista moskaa. Soundit siis yksinkertaisesti potkivat ja iskevät paremmin. Puhumattakaan siitä, että lauluille on tehty jotain, ja ne kuulostavat reilusti munakkaammilta kuin ennen (vrt. alkuperäisen ja remiksatun Holy Warsin lauluja, aivan vitullinen ero).
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)