Niskamies 01.07.2003 16:35:19 (muokattu 01.07.2003 22:05:22) | |
---|
Niin, mikä on tieän unelma symbaalisarja, josta ottaisitte kaikki symbaalinne? Mun on ehdottomasti Zildjianin K. edit:kirjoitusvirhe Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Bacchus 01.07.2003 17:38:28 (muokattu 01.07.2003 17:38:52) | |
---|
Niin, mikä on tieän unelma symbaalisarja, josta ottaisitte kaikki symbaalinne? Mun on hdottomasti Zildjianin K. Mä en keräis pelkästään yhdestä sarjasta peltejä, mutta chrashit ja riden valitsisin varmaankin Paisteen Signature tai edesmenneestä Sound Formula-sarjasta. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Mikko A 01.07.2003 18:54:16 | |
---|
K istanbul. Tyhmä kysymys... nykypelleistä Paisteen Traditional. En yleensä käytä mitään uusia peltejä, vanhoissa on sitä jotain! Sitä paitsi suurin osa uusista pelleistä on liian paksuja ja kylmäsoundisia. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
AP 01.07.2003 20:20:15 | |
---|
Jaa-ah. En ole koskaan tietoisesti pyrkinyt keräämään mitään tiettyä sarjaa, mutta jostain syystä mulla on kaikki käytössä olevat haitsut + crashit Paisteen Sound Formulaa ja vielä Signaturea yksi china. Että olisiko tämä sitten vastaus, kai sitä aina yrittää ostaa juuri sen kuuloisia peltejä joista unelmoi... Toisaalta, jos joskus napsahtaisi vaikka viis oikein lauantai-illan arvonnassa niin kai sitä tulisi ostettua lisäksi peruspellit 2002-sarjaa ja Istanbulin Traditionalsia. Jos vaikka joskus joku toivottaisi, että welcome to jazz club. |
Kulkunen 01.07.2003 22:02:14 | |
---|
Kaippa kallistuisin tuonne Zildjianin A Customeihin, tai Sabianin Hand Hammeredeihin. Molemmista sarjoista saisi varmaankin aika hyvät all-around setit. Minä menen nyt hetkeksi kellariin ja jos minua kysytään, niin ette sitten tunne minua... |
jussiohman 01.07.2003 22:19:13 | |
---|
Kaippa kallistuisin tuonne Zildjianin A Customeihin, tai Sabianin Hand Hammeredeihin. Molemmista sarjoista saisi varmaankin aika hyvät all-around setit. Onko ne hand hammeredit kovinkin hyviä sun mielestä? Tilasin nääs sellaset hatit. Jos katsoo pöydällä olevaa kahvikuppia tarpeeksi kauan ja miettii että se alkaa liikkumaan, voi sen todella nähdä liikkuvan. |
Kulkunen 01.07.2003 23:31:13 | |
---|
Onko ne hand hammeredit kovinkin hyviä sun mielestä? Tilasin nääs sellaset hatit. No en kaikkia ole kokeillut, mutta pari krässiä ja yhdet haikat olen kolautellut pari kertaa läpi ja kyllähän ne kivalta kuulosti. Ja valikoimasta löytyy aika hyvin monipuolisuutta. Ja 20" HH Kiina on unelma. Minä menen nyt hetkeksi kellariin ja jos minua kysytään, niin ette sitten tunne minua... |
Jaska 02.07.2003 00:53:15 (muokattu 02.07.2003 00:53:36) | |
---|
Noh, oon tossa viikonloppuna lähössä Soitinlaineelle koittamaan että miten Pasiteen Sig Dark Crisp 13" haitsut kuiskailis korviin |
lethus1 02.07.2003 13:21:15 | |
---|
Miten niin "tyhmä kysymys" ? Ennenkin olen huomannut tällä palstalla orastavaa elitismiä mitä rumpujen ja peltien paremmuuteen tulee. Ei siitä sen enempää. oma suosikkisarja periaatteessa on K-custom, näin puhtaasti soundin perusteella, mutta esim. sarjan perus 20" ride hukkuu kyllä helvetin tehokkaasti vähänkään kovemman musiikin sekaan. Toisena suosikkina luultavasti tulisi sitten A-custom. Paisteista en ole ikinä tykännyt ja esim. Signaturen (paisteen kallein = paras) crashit ovat ihan kauhian kuuloisia. Myöskään haitsuista en pitänyt ollenkaan. Thin China oli ihan kiva, heavy kauhea kolahdus. Sabianit ovat "ihan jees" mutta ei oikein meikäläisen juttu. Ostimpa uudet haitsut: Parhaat mitä löysin kaupoista, tarttui mukaan, elikkä A:n quick beatit. Nam. |
Mikko A 02.07.2003 14:28:12 | |
---|
Miten niin "tyhmä kysymys" ? Ennenkin olen huomannut tällä palstalla orastavaa elitismiä mitä rumpujen ja peltien paremmuuteen tulee. Ei siitä sen enempää. kyseinen kommentti perustui lähinnä siihen, että niitä k istanbuleja ei saa oikein mistään. ja jos saa niin ne maksaa lentokoneita. Eli tyhmä kysymys siksi että jos saisin koko peltisatsin K istanbuleja ja sitten myisin ne eteenpäin, niin minulla olisi varaa ostaa omakotitalo helsingin keskustasta. (viisastelijat älkööt vaivautuko) Rivien välistä voit ehkä lukea, etten ole ikinä edes livenä nähnyt kyseisiä lättyjä, saatika soittanut moisilla. ehkä älysit jo, kyseessä ei siis ollut mikään nokka pystyssä ja otsa kurtussa heitetty elitistinen ylimielisyys... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Niskamies 02.07.2003 17:50:02 | |
---|
ah, nyt symbaalikokoelmassani on paiste signature 16" thin china ja 18" zildjian a-custom pang. ne on ihan loistavia, mutta ei ole k:n voittaneita. Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Buusteri 02.07.2003 18:53:49 | |
---|
Itsekin yhtyisin tuohon monen sarjan systeemiin, mutta suurimman osan luultavasti pistäisin Zildjianin K-sarjasta tai Sabianin AAX sarjasta.. sitte herkut, kuten kiinat ja plässit erikseen.. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
lkx 02.07.2003 23:58:26 | |
---|
Sabian HH kenties. Haikat vois olla kuitenski noi nykyset HHX groovet. There is no spoon... |
Blitz 03.07.2003 15:10:45 | |
---|
En lähtisi minäkään keräämään yhtä sarjaa. Unelmana sarjoista voisin kuitenkin mainita Zildjianin K-sarjan. Mutta tuon peltiarsenaalin kokoaisin ehkäpä kuitenkin muutaman eri sarjan/merkin pelleistä. Soitosta tulee paljon värikkäämpää kun ei ole pelkästään sitä yhtä pronssipeltiä pari tuumaa isompana ja pienempänä. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
JeeVes 03.07.2003 19:03:48 | |
---|
Kaippa mä ostaisin Zildjianin K:ta tai sitten Avedista (olen just hankkimassa) saattaisimpa hankkia jotain kallista Istanbuliakin :D Ou Behave. |
Niin, mikä on tieän unelma symbaalisarja, josta ottaisitte kaikki symbaalinne? Mun on ehdottomasti Zildjianin K. edit:kirjoitusvirhe Paiste Traditional |
Yrtti 03.07.2003 21:57:34 | |
---|
Kyllä se varmaan se Sabianin HH ois, ovat vaan vähän turhan kalliita, Zildjianin Z:taa ajattelin tässä kohta laitella mikäli budjetin saa kuntoon. |
archie 26.09.2003 09:23:26 | |
---|
Mä en keräis pelkästään yhdestä sarjasta peltejä, mutta chrashit ja riden valitsisin varmaankin Paisteen Signature tai edesmenneestä Sound Formula-sarjasta. Eli samaa mieltä tuosta, ettei kannata ehkä olla samaa sarjaa...ite ostin vuosi sitten paisteen alphaa 16 ja 18 tuumaset crashit ja nyt olen todennut, että ero niiden saundeissa on niin mitätön, että hommasin 16" crashin Meinlin classic-sarjasta ja vihdoin tyytyväinen... :) keep on rockin' n' rollin' HARD!!!
~ Archie ~ |
Speedy 26.09.2003 11:20:31 | |
---|
esim. Signaturen (paisteen kallein = paras) Nii ei se edes ole kallein, mutta asiaan.. Itse hommaisin, hommaan ja olen hommannut Paisteen peltejä, Lineä, Traditionaalia ja 2002 on ehkä tällä hetkellä ne mitä hommailen, jokunen muukin kyseisen merkin tuotoksia on tullut hommattua, esim. 602, jota ostan lisääkin, jos sopivia tulee vielä vastaan..=I Pari peltisettiä jokaista mallia ois ihan hyvä.. lisäksi olen tuumaillut semmosta Meinlin Byzance settiä vähä rokimpaan soitantaan.. Mut ei tietä vielä..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
miän vain 26.09.2003 14:41:08 | |
---|
K istanbul. Se. Ja sitten myyntiin. Ehkä. Mahdollisesti. Saaduilla rahoilla hommaisin isoja ja ohuita crasheja, pari hyvää rideä (pingipelti ja kohinapelti), parit haitsut, muutaman kiinalaisen kiinalaisen ja kosolti erilaisia ja erikoisia splasheja/kelloja/efektejä. Ja gongin. Mitäkö sarjaa? Sama se, kunhan kuulostavat hyvältä. Tuskinpa kaikki samaa. Noita turkkilaisia pikkupajoja suosisin, ja italialaista käsityötä (Spizzichino). Mitä tähän nyt heittäis... Istambul (ei alchemy), Bosphorus, Turkish. Vaikka sellainen sorvaamaton ride. Ja siihen päälle vielä yhden paiste 302 16" crashin :p |