oli aivan älyttömän hyvä! Chris on hieno esiintyjä ja taiteilija ja osaa ottaa yleisön. Himmeetä, että noin iso bändi voi noin suuressa paikassa (Globen 14000 katsojaa) soittaa noin intiimin tuntuisen keikan. Lavalla ei ollut muuta kuin soittajat ja soittokamat, ei vahvistinmuureja yms. Älyttömän hieno valo/videoshow ja jengi oli ihan pähkinöinä kokoajan. Harmitti vain lyhykäinen setti (16 biisiä, ~ 80 min.).. "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
tsaaho 09.11.2005 10:56:05 | |
---|
hieno oli keikka! |
M.i.k.key 09.11.2005 11:53:18 | |
---|
Oli kyllä ihan törkeän hyvä! Harmitti vain lyhykäinen setti (16 biisiä, ~ 80 min.).. Mun mielestä sopivan mittainen, ei sitä mitään maraton-settiä olisikaan jaksanut. Mä lopetan nää hommat! |
bigbadwolf 09.11.2005 14:54:37 | |
---|
Joo oli aivan loistava setti, taas kerran, ei todellakaan harmittanut reissaaminen tuollaisen keikan jälkeen. Hauskaa on se kun about joka toinen Globenissa on suomalainen.... tulis pojat joskus tännekki nii ei tarvis reissailla. Biisit toimivat todella hyvin ja Talk, Swallowed in the Sea olivat mukavia kuulla. Muutama loisto biisi jätettiin kuitenkin pois esim. Warning Sign, Trouble ja What If. Clockskin oli hiukan normaalia vaisumpi... todella kovaa shittiä ja 85minuuttia loistokkuutta, jälleen kerran. |
Rattata 09.11.2005 16:00:10 | |
---|
Helvetti. Mä olen kateellinen teille. Ei sinne olisi saanut mennä, koska en minäkään päässyt! Ei vaan. Hienoa että oli hienoa. Toivottavasti tulevat joskus Suomeen niin pääsisin myös katsastamaan. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
JanneeBDB 09.11.2005 17:56:53 | |
---|
juu oli vallan mahtava keikka... valoista pidin myös paljon se karhu oli jännä, joka käveli siellä yleisössä molemmin puolin :) Jäi kyllä tosi mukava fiilis keikan jälkeen.. hyvä bändi, ei kait sitä muuta voi sanoa. "jos kaikki tuntevat minut kokonaan, niin tulen muuttumaan" |
keminen 09.11.2005 19:39:07 | |
---|
Kyllä....loistava oli. Olen aivan pähkinöinä. Mitähän tuosta sanoisi. Kyllä hallin väki näytti upeasti sen miten fiilistellään ja otetaan orkka vastaan. Olin myyty heti alusta alkaen ja biisithän toimi aivan loistavalla tasolla. Upea show, valot, soundit, setin pituus ja tietysti itse muusikot. Olivat todella hyvässä vedossa ja nauttivat selkeästi itse soittamisesta. Se tarttuu heti jengiin. Oli hieno olo lähteä Tukholman yöhön ja yhteen irkkububiin bisselle kun setti oli ohi. Sitä vaan istu ja otti rauhallisesti olutta ja setti pyöri mielessä. Tästä minä pidän! |
bigbadwolf 10.11.2005 09:13:16 | |
---|
Oli hieno olo lähteä Tukholman yöhön ja yhteen irkkububiin bisselle kun setti oli ohi. LABissa kauheet perseet, klo 5 ulos. Suomi kartalle! |
mendieta 11.11.2005 12:32:49 | |
---|
Komia oli! Ala-aste arvosanana antaisin 9-. Vähennystä tulee pituudesta, muutaman biisin olisi voinut vetää vielä helposti. Ja siitä, että en päässyt aivan siihen kovimpaan "ässä-fiilikseen. Ihanaa olla katsomassa bändiä, jonka jokaisen soittaman biisin kohdalla tulee fiilis "yes!". Vaikka keikka oli loppuunmyyty niin ainakaan kentällä ei ollut mitään älytöntä tunkua. Tulimme toki aikaisin ja "leiriydyimme" mikserikopin eteen, mutta koko aikana ei ollut mitään pelkoa paikan menettämisestä tai siitä, että tämmöisellä 187 senttisellä rungolla ei olisi nähnyt lavalle hyvin. Blobenin asema oli jokseenkin täyteen ahdettu keikan jälkeen. Ei ruotsalaiset osaa... Joskus olin New Yorkissa katsomassa Yankeesin matsia Bronxissa ja paikalla olleet 35 000 ihmistä katosi metroon muutamassa kymmenessä minuutissa. Tuolla ei tainnut tulla yhtään "ylimääräistä" junaa. Kävellen siihen seuraavalle, olut jossain räkälässä ja sitten keskustaan. Olin niin poikki, että ei jaksanut oikein juopua. Olisi ollut kiva löytää joku suomalaispoppoo, mutta se jäi nyt seuraavaan kertaan. Suomalaisia toki oli todella paljon Globenissa. "Vedä kahvasta, nauti kesästä!" |
mrk 12.11.2005 00:38:38 | |
---|
Blobenin asema oli jokseenkin täyteen ahdettu keikan jälkeen. Ei ruotsalaiset osaa... Joskus olin New Yorkissa katsomassa Yankeesin matsia Bronxissa ja paikalla olleet 35 000 ihmistä katosi metroon muutamassa kymmenessä minuutissa. Tuolla ei tainnut tulla yhtään "ylimääräistä" junaa. Kävellen siihen seuraavalle, olut jossain räkälässä ja sitten keskustaan. Olin niin poikki, että ei jaksanut oikein juopua. Siihen Globenin asemalle ei kannata mennä keikan jälkeen. Suoraan vaan vanhan jäähallin ohi lyhyt kävely Gulmarsplanin asemalle, sitä kautta menee kolmen eri linjan metrot, kun Globenin aseman kautta vain yksi linja. Ei ole tosiaan ollut ikinä mitään pahempia ruuhkia. "What would we be without wishful thinking" |
M.i.k.key 12.11.2005 01:15:57 | |
---|
Globenin ulkopuolelta sai taksin heti. Ennen konserttia T-bana oli niin täys että ahdisti siihen malliin että otimme taksin Gamla Stanin johonkin baariin. Mahtavaa että M-nettiläisiä on ollut mukana edustamassa. Olitteko matkalla lentäen vai laivalla? Itse menin punaisella laivalla ja halvalla saaduista matkoista tuli loppupeleissä todella kalliit... Mä lopetan nää hommat! |
keminen 12.11.2005 08:39:04 | |
---|
Viikkarilla mentiin sunnuntaina josta bileet alkoi. Coldplayta jne karaokessa. Mukavaa. Takaisin myös punaisella laivalla tiistain aamulaivalla Turkuun, josta hesaan junalla ja kotona tiistai iltana. Halpa setti oli. Koko paketti 155€ sisältäen myös lipun keikalle. No...kyllä lentäen olisi kuitenkin hieman edullisemmaksi tullut. |
mendieta 12.11.2005 14:04:15 | |
---|
Siljalla su-ma-yönä Helsingistä Tukholmaan. Takaisin Siljalla ti-ke-yönä Turkuun. Ja Junalla sitten Vaasaan. Hajottavaa reissata laivalla ja junalla. Saa ens kerralla olla aika paljon edullisemmat, että en lennä. Nyt toki sain laivat kaverin kautta ilmaiseksi (tai 15€ koko paska). Joo, Glumarsplanille tuli siitä itsekin käveltyä. Globen muuten keikkapaikkana ja hallina yllätti positiivisesti. "Vedä kahvasta, nauti kesästä!" |
bigbadwolf 13.11.2005 14:38:31 | |
---|
Turusta maanantaina aamuna Viikkarilla... 10€ Tiistaiiltana Siljalla 2hengen hytillä 35€ mieheen. Stokiksessa yöpyminen kaverin luona ja lippu oli jotain 35€ ....ei paha. Tosiaan keikan jälkeen pääsimme ekalla metrolla lähtemään Globenin asemalta, ehkä tuuria? |
-jonne- 13.11.2005 16:45:01 | |
---|
Mikäs siinä Coldplayssa oikeen kiehtoo kun omasta mielestäni se on erittäin puuduttavaa ininämusiikkia.(vaikka muutaman menevän kitarasoolon ovatkin luimauttaneet ulos) |
Rattata 13.11.2005 18:03:06 | |
---|
Mikäs siinä Coldplayssa oikeen kiehtoo kun omasta mielestäni se on erittäin puuduttavaa ininämusiikkia.(vaikka muutaman menevän kitarasoolon ovatkin luimauttaneet ulos) Tarviiko tätä samaa kysymystä tunkee aina joka helvetin Coldplay-topiciin? Vittu, se vaan kiehtoo. Mene lukemaan pop/rock-palstalta kyseistä orkesteria koskevaa keskustelua, eiköhän sieltä selviä tarkemmin mikä siinä on niin hyvää. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
kingdom 14.11.2005 02:27:26 | |
---|
Settilistaa kellään? Vitutus maximus... Eipä näkynyt minua tuolla keikalla. I'm no fucking buddhist, but this is enlightenment. |
bigbadwolf 14.11.2005 12:38:10 (muokattu 14.11.2005 12:38:40) | |
---|
Settilista ei ihan muista mutta jotenki tällai... Square One Politik Yellow Speed Of Sound How You See The World God Put A Smile Upon Your Face X & Y White Shadows The Scientist Til Kingdom Come Don't Panic Clocks Talk Encore: Swallowed In The Sea In My Place Fix You ehkä.... (saan kohta varmistettua) |
keminen 14.11.2005 19:59:17 | |
---|
Kaipasinkin tota settilistaa. Hyvä kun ilmaantui. Oliko se yksi biisi uusi? Se missä Martin oli siellä oikeessa reunassa akustisen kaa ja vihreet valot? Hyvä biisi! Joo...mekin kerettiin suunnilleen tokaan metroon Globenilta ryysiksestä huolimatta ja oli siis hyvää aikaa jatkaa juopottelua. |
bigbadwolf 15.11.2005 11:40:50 | |
---|
Juu siis tuo How You See The World on se akustinen, uusi biisi. |