AoA 10.06.2003 21:28:41 | |
---|
Eikös crashimainen ja rockride lyö hiukan toisiaan korville? Ainakin minusta näin käy...oma Paiste 3000 Rflc 22" Power Ride kun tuntuu tosi hyvältä rockrideltä, mutta crashimaista siitä ei saa tekemälläkään. Täältä tulee neuvo vilkaista läpi Paisteen 2002-sarjan Heavy Ridet ja miksei ne tavallisetkin. Dimensions-sarjaa en ole kokeillut, mutta mallinimet antavat olettaa että jotain hauskaa voisi löytyä sieltäkin. Mitäs sanot mm. Medium Heavy Wild Ridestä tai Mega Power Bell Ridestä... Pahus, tässähän täytyy lähteä joku päivä itsekin oikein noita ihmettelemään johonkin liikkeeseen. nykyisen rideni soundista en tykkää. Jotenkin helisevä ja sais olla pientä säröä siinä. Joo se on vaan että miten itse kukin tulkitsee rockriden. Full Volume or Double Volume |
AP 10.06.2003 21:59:01 | |
---|
nykyisen rideni soundista en tykkää. Jotenkin helisevä ja sais olla pientä säröä siinä. Joo se on vaan että miten itse kukin tulkitsee rockriden. Mikäs se sun nykyinen ride on? Meinaten meikäläisellä voisi olla kyllä tarvetta kakkosridelle, joka saisi olla Power Rideä asteen verran kevyempi ja ohuempi...joku dry ride tai medium olisi uskoakseni kova sana. |
AoA 10.06.2003 22:32:19 | |
---|
Mikäs se sun nykyinen ride on? Meinaten meikäläisellä voisi olla kyllä tarvetta kakkosridelle, joka saisi olla Power Rideä asteen verran kevyempi ja ohuempi...joku dry ride tai medium olisi uskoakseni kova sana. no se kyllä luki tuolla kuvaksessa mutta se on Sabian AAX Stage Ride 20'. Ei toi mikään kamalan siro ole mutta ei toi sointi/soundi oikein nappaa. |
AP 11.06.2003 08:36:37 | |
---|
no se kyllä luki tuolla kuvaksessa mutta se on Sabian AAX Stage Ride 20'. Ei toi mikään kamalan siro ole mutta ei toi sointi/soundi oikein nappaa. No niinpä luki, anteeksi maalaisuuteni. Mitenhän mahtaisi AAX soida yksiin Paisteen Sound Formula- ja Signature-peltien kanssa... |
Mikko A 11.06.2003 13:50:49 | |
---|
Mitenhän mahtaisi AAX soida yksiin Paisteen Sound Formula- ja Signature-peltien kanssa... AAX dark crash ja sound formula haitsut toimii kyllä mulla hyvin yhteen, vaikka sf on kirkas ku helvetti ja dark0 crash taas tumma... Ja väristä ei siis puhuttu. Ja kyllä ne Avedikseton muuttunu. 60-lukulainen crash ei kuulosta ollenkaan samalta kuin 2000-lukulainen. Vai väittääkö joku vastaan?? “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
AP 11.06.2003 14:40:17 | |
---|
AAX dark crash ja sound formula haitsut toimii kyllä mulla hyvin yhteen, vaikka sf on kirkas ku helvetti ja dark0 crash taas tumma... Ja väristä ei siis puhuttu. Ja kyllä ne Avedikseton muuttunu. 60-lukulainen crash ei kuulosta ollenkaan samalta kuin 2000-lukulainen. Vai väittääkö joku vastaan?? Jotenkin tuntuu siltä, että Zildjianin samanmalliset samanikäisetkään pellit ei kuulosta keskenään samalta... Olen kyllä muuten taipuvainen uskomaan, että olet oikeassa. On mielestäni melko posketon väite, että muka joku tuote - olkoon rumpupelti tai rannekello - olisi säilynyt prikulleen samanlaisena vuosikymmeniä. Puhumattakaan siitä, että 60-luvulla ei varmaan ollut yhtä laajaa valikoimaa kuin nyt, ts. jotkut mallit ovat selkästi uudempaa suunnittelua ja vertailu on näin hiukan ontuvaa. Varmaan Avedis on lähinnä 60-luvun Zildjianeja, yleisesti ottaen. |
Niskamies 02.07.2003 18:00:14 | |
---|
mikäs se pang sitten on? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Mikko A 02.07.2003 18:24:23 | |
---|
mikäs se pang sitten on? Se on aikalailla sama ku swish. Eli semmonen chinan, riden ja crashin ristisiitos. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Buusteri 02.07.2003 18:41:27 | |
---|
Pang on pelti, josta lähtee ääni "pang!" :) eikö se ole hyvin yksinkertaista.. Krässistä lähtee ääni: "crash!" ja Chinasta lähtee ääni: "KIINA!!" :) Kiitos ja anteeksi laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
JeeVes 03.07.2003 19:00:58 | |
---|
Mä olen tässä hankkimassa peltejä ja ajattelin ostaa Zildjianin all-around cymbal setin...tietenkin Thomanilta :D Siihen kuuluu Zildjian Avediksen 20" ping ride, 16 medium thin crash ja 14" Mastersound hihat...sitten ois tarkoitus ostaa vielä toinen crashi, mutta mikä? Ou Behave. |
Pang on pelti, josta lähtee ääni "pang!" :) eikö se ole hyvin yksinkertaista.. Krässistä lähtee ääni: "crash!" ja Chinasta lähtee ääni: "KIINA!!" :) Kiitos ja anteeksi =DDDDD hyvähyvä Easy Comes Easy Goes |
AoA 03.07.2003 19:12:46 | |
---|
Mä olen tässä hankkimassa peltejä ja ajattelin ostaa Zildjianin all-around cymbal setin...tietenkin Thomanilta :D Siihen kuuluu Zildjian Avediksen 20" ping ride, 16 medium thin crash ja 14" Mastersound hihat...sitten ois tarkoitus ostaa vielä toinen crashi, mutta mikä? Itsekin juuri katselin samaista settiä mutta tuo Ping Ride rupesi häiritsemään jostain syystä joten päätinpä täältä kysyä. Easy Comes Easy Goes |
Yrtti 03.07.2003 22:02:57 | |
---|
Itse omistan Earth riden ja en ole kauhean tyytyväinen; se on vaan semmonen hirvee monen tonnin painonen metallimöhkäle jossa ääninä on joko "ding" tai peräti "dong". sillä ei saa aikaan semmoista tasaista kohinaa mikäli sitä hakkaa reunaan. mutta toisaalta ei se kyllä varmasti ikinä hajoakkaan :) |
JeeVes 04.07.2003 11:23:00 | |
---|
Itse omistan Earth riden ja en ole kauhean tyytyväinen; se on vaan semmonen hirvee monen tonnin painonen metallimöhkäle jossa ääninä on joko "ding" tai peräti "dong". sillä ei saa aikaan semmoista tasaista kohinaa mikäli sitä hakkaa reunaan. mutta toisaalta ei se kyllä varmasti ikinä hajoakkaan :) Mielummin mä ostan hyvä saundisen pellin, joka hajoaa sitten aikanaan, kun että ostan kestävän pällin joka kestää tolkutonta hakkausta. Ou Behave. |