Progessa kitara oli aluksi harvinaisuus. Ainakin meillä Suomessa. Nice to know... Tulitus lopetetaan vasta, kun vihollinen käyttäytymisellään osoittaa, että haluttu vaikutus on saavutettu. |
Super-Jari 08.11.2005 20:17:31 | |
---|
Kyllä se blues jossain vaiheessa tulee, jos on avoin monenlaiselle musiikille. Itsekin soitan death metallia ja bluusia. Ja progea, ja klassista kitaraa ja... Minä soitan vain death metallia koska en muuta osaa ja sitäkin varsin välttävästi, mutta en jätä kuuntelematta mitään musiikkia siksi että sitä ei pitäisi kuunnella koska soitan death metallia. Eiku, nyt putosin ite.. |
saha 08.11.2005 20:30:57 (muokattu 08.11.2005 20:40:29) | |
---|
Mitä minä selitän. |
Spike 08.11.2005 22:04:18 | |
---|
Progessa kitara oli aluksi harvinaisuus. Ainakin meillä Suomessa. Siis mites tää ny tähän liittyy...? ;) Mut riippuu vähän mistä kattoo progen alkaneen. Hendrix ja Pink Floyd (ja muut 60-luvun psykerockaktit) ainakin ovat vaikuttaneet syntyyn, ja jotkut katsoo, että näistä ois alkanu. Mun mielestä enemmän 60/70-luvun vaihteessa, jostain Yesin ja King Crimsonin tai The Moody Bluesin levyistä, varsinki The Days of Future Passed By. Tarkka historia ei o kiinnostanu niin paljoa, en tiedä varmasti. Mellotron, huilu jne... mutta onhan siellä kitaraakin. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
McNulty 08.11.2005 23:56:10 | |
---|
Suosittelen AORin kanssa esim. Digitech Hot Head, Visual Sound Jekyll & Hyde, Boss MT-2 Metal Zone, Digitech Death Metal, Digitech Metal Master, DOD Death Metal, Ibanez Smashbox... onhan noita rankempia säristimiä vaikka kuinka. Eikä Death Metallilla ole mitään tekemistä kirkonpolton kanssa, eikä enää kyllä blackmetallillakaan. Elä menetä isänä toivoasi... minustakin kasvoi ihan töitä tekevä ja elämää arvostava ihminen synkempien aikakausien jälkeen, vaikka kyllä myö edelleen metallia toisen bändin kanssa soitellaan. Jees!!! :) |
Crackis 09.11.2005 08:33:43 | |
---|
MetalZone on varmasti hyvä peli, herkkä tuo EQ:n puoli siinä, joten ei mikään helpoin mahdollinen peli. Digitechin Hotheadia suosittelen minäkin. Bonecrusherilta löytyy hyviä kirjoituksia tuosta laitteesta muista ketjuista. Kannattaa ehdottomasti tutustua, jos on rankempaa säristintä hankkimassa. Mitään OD-tyylitä tuosta ei irtoa, mutta rokista aina tuonne kuolometalliin yltää skaala muuten. Sen heikkouden olen tuossa vain huomannut treeniksellä, että tuo pedaalin ulos tuuttaama signaali ei ole mikään kova. Shit happens when u party naked |
qtm 09.11.2005 09:47:52 | |
---|
Kiitos kaikille vastanneille. Kyllä tämä on hyvä palsta! Aina on asiantuntevaa apua tarjolla. Kuin myös elämän ohjeita ym. hauskaa... |