Aihe: Oletko stratoa vailla?
1
JuSu
08.11.2005 18:57:43
Moro!

Enpäs tiedä, onko tämä asiallinen kirjoitus, ylläpito päättäköön. Mutta koska palstalla jatkuvasti kysellään stratojen perään, niin..

Torilla on tarjolla Fernandes Revival -sarjan stratokopio. Jos olet perusstratoa vailla, niin kannattaa ehdottomasti tsekata. Mulla oli tuollainen hetken aikaa, ja oli todellakin oivallinen soittopeli. Valitettavasti vaan vaahterakaula ei ollut eikä ole mun juttu..

Rohkeimmat vertaukset netistä nostavat noita Revival -sarjan soittimia jopa samaan kastiin jenkkifenderien kera. Lienee hiukka yliammuttua kuitenkin, vaan en ihan kampittaisi tuotakaan vertausta, jos sattuu hyvä yksilö kohdalle.

Luonnollisesti kitarat siis ovat yksilöitä, mutta jos tuo tuolla vielä kauan roikkuu, niin sitten mun on ostettava se vaikka tarvetta ei ole, tässä kun olisi ruusupuuotelautakin. Eli auttakaa veljet pelimannit, ja ostakaa tuo pois, ettei mene taas rahat minulta, emäntä saa paskahalvauksen.. Vaikka voisihan ne huonomminkin käyttää, kuin hyvään stratoon.. =)

Mainittakoon, että mulla ei ole mitään yhteyksiä myyjään.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Les Fender
08.11.2005 19:07:48
ettei mene taas rahat minulta, emäntä saa paskahalvauksen..

"Stratoissa" on se hyväpuoli että ne voi purkaa osiksi ja piilottaa emännältä eripuolille asuntoa kaappeihin... Kannattaa jo valmiiksi keksiä erillaisia selityksiä sille miksi astiakaapista löytyy straton talla tms.. Jos kitaran mukana seuraa laukku niin sen kanssa on hiukan pulmallisempaa.
T: Anonyymit Kitaranostajat ry.
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
JuSu
08.11.2005 19:27:50
Onhan se sun juttu.

Eikun äh joo. Vaahteraotelauta ei oo mun juttu.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Jannipaali
08.11.2005 19:30:47
Eikun äh joo. Vaahteraotelauta ei oo mun juttu.

JuSu

Ei ole minunkaan, ruusupuu kunniaan!
THV-klubi #40 Menossa mukana: Musiikkikullas
"Don't do it if you don't know what your doing" - Yngwie Malmsteen
BigPapa
08.11.2005 22:21:01

En ole.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
juzi
08.11.2005 22:26:48
Voin suositella Fernandesia varauksetta. Omani ostin käytettynä kertaheitolla yheltä tyypiltä kokeilematta edes vahvistimeen. Akustinen sointi ja tuntuma olivat jo niin vakuuttavat ja kun hintapyyntö oli 1000mk, niin homma oli selvä. Mikit ja sähköt vaihtui kyllä samantien ja matkan varrella kaulakin on vaihtunut profiililtaan toisenlaiseen. Mutta hyvä kitara lähtökohdiltaan varsinkin semmoiselle, joka tykkää modailla. Omassani runko on myös kahdesta palasta. Virittimet ja talla ovat vielä alkuperäisiä, hyvin ovat toimineet.
220202
09.11.2005 00:56:11
suosittelen myös varauksetta 170€ hintaan. jos ei halua varmistaa kuntoa. Kitaran merkistä riippumatta muutama juttu kannattaaa tarkistaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)