PuNkKi 30.06.2003 00:50:14 | |
---|
Kyselisin sellaista että onko ketään käynyt testaamassa Helsingin kitarapajalla tuota Gibsonin les paul studiota.. joka on väriltään valkoinen ja vm-95.. kiinnostaisi tuo kitara, mutta olen kauempaa ja ihan joka päivä helsinkiin ei ole pääsyä.. :) joten jos joku on testannut kyseistä kitaraa, voisiko antaa jotain pientä kommenttia mimmoinen se on.. (pahoja kolhuja? ym..) jne.. kiitos Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Jormaz 30.06.2003 01:06:08 | |
---|
Kysy suoraan pajalta. Ne vastaa sähköpostiinkin! Back to the 80's |
Fortune 30.06.2003 01:06:56 | |
---|
Saatanan Fortum, maksaisi enemmän palkkaa. Nimim. valkoinenkin kelpaisi. |
monotone 30.06.2003 13:02:06 | |
---|
Kysy suoraan pajalta. Ne vastaa sähköpostiinkin! ...ja puhelimeen. Mä oon nähny! :-) "Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa." |
Fortune 03.07.2003 11:32:22 | |
---|
Käykääpä joku pliis koepolkaisemassa se, kun olen 3 viikkoa sieltä pois ja tuo vähän himottaisi... Soittakaa Arkanoid!
Osta Talman ja RG420, katso tori |
Jäsen X 03.07.2003 14:50:31 | |
---|
Tosta kuvasta ainakin kun kattelee niin maalinpaloja on lohkeillu pois + mikkien kultaukset on kulunut puoliks pois. Eikös noita saa alle tonnilla yksityiseltä? (ja parempikuntosia) You can do it your own way, if it's done how I say. |
Fortune 03.07.2003 14:53:21 | |
---|
Tosta kuvasta ainakin kun kattelee niin maalinpaloja on lohkeillu pois + mikkien kultaukset on kulunut puoliks pois. Eikös noita saa alle tonnilla yksityiseltä? (ja parempikuntosia) Saa saa, mutta valkoisia on aika hintsusti. Kosmeettiset viat nyt eivät haittaa paskaakaan. Toki etsintä on käynnissä muuallakin, mutta kaikkihan nämä on kartoitettava. Soittakaa Arkanoid!
fox 03.07.2003 15:02:37 | |
---|
Saa saa, mutta valkoisia on aika hintsusti. Kosmeettiset viat nyt eivät haittaa paskaakaan.. Muistelmien mukaan tosiaan Alpine White - väriä ei niin runsaasti tehty ja oli vuosia pois värivalikoimasta. Eiks se muistini mukaan oo palannut jälleen? Valkoinen vaatii pohjatyötä, kaikki jotka on tummalle pohjalle täysvalkoista maalia vedelly, tietää... Ja totta tuo on, jos kitara tulee soittoon eikä jonku ihme keräilijän kellari uumeniin, ei vanhassa kepissä tarvitse olla kunto mikään 9/10 mint... |
Fortune 03.07.2003 15:30:24 | |
---|
Muistelmien mukaan tosiaan Alpine White - väriä ei niin runsaasti tehty ja oli vuosia pois värivalikoimasta. Eiks se muistini mukaan oo palannut jälleen? Jep, vaikkakin Levytukun "asiantunteva" myyjä "tiesi" ettei sitä ole tehty vuosiin eikä tehdä vieläkään. Gibsonin sivut ovat toista mieltä :) Onkos tuo nyt sitten Alpine white tuo Pajan kitara vai ihan Classic white, saako kukaan selvää? Soittakaa Arkanoid!
p130 03.07.2003 15:39:09 | |
---|
Jep, vaikkakin Levytukun "asiantunteva" myyjä "tiesi" ettei sitä ole tehty vuosiin eikä tehdä vieläkään. Gibsonin sivut ovat toista mieltä :)
Ja Luthmanin uusin(?) kuvasto julistaa ISOLLA Alpine White Studio jälleen tuotannossa. Täällä on siis muitakin valkoisten Les Paulien ystäviä kuin minä (kaverit pitää outona...). Herrajestas että valkoinen Custom on upea kitara. Sellaisen hyvän kun saisi joskus. HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta. |
Fortune 03.07.2003 15:42:28 | |
---|
Ja Luthmanin uusin(?) kuvasto julistaa ISOLLA Alpine White Studio jälleen tuotannossa. Täällä on siis muitakin valkoisten Les Paulien ystäviä kuin minä (kaverit pitää outona...). Herrajestas että valkoinen Custom on upea kitara. Sellaisen hyvän kun saisi joskus. Joo, valkoinen ennen kuin musta tai muu solid-väri. Studio ei kelpaa kuin valkoisena, Standardeista, Classiceista ja Customeista preferoin sunbursteja ja naturaleja. Soittakaa Arkanoid!
PyGmi 03.07.2003 15:44:46 | |
---|
Gibsonin umpivärisiin kitaroihin päätyy ne huonoimmat puuosat. Ja jos toi on kovin painava, niin ei kannata ostaa |
fox 03.07.2003 16:31:41 | |
---|
Joo, valkoinen ennen kuin musta tai muu solid-väri.. Et oo sitte wine rediä ajatellu? Tosin ei solid-väri ole se.. :) Taas täytyy vähän oikaista, peittävillä väreillä maalattuihin kitaroihin ei sen huonompia puita ylleensä käytetä, saumoja voipi olla kannessa ja pohjassa eli ovat useammasta palasesta ne. Akustisesti voivat olla aivan kelpoja muttei tehdas katso että niitä kuultovärillä kannattaa maalata. Ja tämä ei koske ainoastaan Gibsonia....kuten usein on asiasta tälläkin palstalla keskusteltu. |
Fortune 03.07.2003 16:34:04 | |
---|
Et oo sitte wine rediä ajatellu? Tosin ei solid-väri ole se.. :)
Ei se iske kyllä yhtään, vaikka niitä olisi tarjolla niin Studiota kuin Stankkujakin. Ja kun kerran aion 1000-1500e pistää kitaraan, niin aion olla ihan prkleen nirso :) Soittakaa Arkanoid!
Villa 03.07.2003 16:36:08 (muokattu 03.07.2003 16:36:33) | |
---|
Joo, valkoinen ennen kuin musta tai muu solid-väri. Studio ei kelpaa kuin valkoisena, Standardeista, Classiceista ja Customeista preferoin sunbursteja ja naturaleja. Jaa Deluxe ei siis käy? Harmi. Olisin voinut myydä "halvalla" oman v. -70 olevan Les Paul Goldtoppini, mutta taidankin rämpytellä sillä jatkossakin itse... ;) Kävi muuten hauskasti pari vuotta sitten, kun olin huollattamassa keppiä Kitarapajalla. Toinen asiakas katsoi vähän pitkään ja totesi, että onpa tutun näköinen kitara. Paljastui, että kyseessä oli edellinen omistaja, joka olisi niillä puheilla ostanut kitaran takaisin itselleen. En myynyt, joten ukko osti siltä istumalta yhden Les Paulin Kitarapajalta... |
Fortune 03.07.2003 16:43:58 | |
---|
Jaa Deluxe ei siis käy? Harmi. Olisin voinut myydä "halvalla" oman v. -70 olevan Les Paul Goldtoppini, mutta taidankin rämpytellä sillä jatkossakin itse... ;)
Mää mitään kultaisia höpötyksiä ;) Onko Studioita muuten laisinkaan "slim taper" -kauloilla eli niillä ohuemmilla? Vai metsästänkö olematonta, Pajan Les Paul on mailitiedustelun mukaan kaulaprofiililtaan mallia "halko", joka ei kätöseeni istu niin yhtään. Soittakaa Arkanoid!
PyGmi 03.07.2003 16:51:40 | |
---|
Just joku aika sitten luin juttua kun joku gibsonin työntekijä puhu noista. Ja samahan se muillakin merkeillä on. ja kyllä noi umpiväriset on useemmin ollu niitä painavimpia gibsoneita. Ja just noissa umpivärisissä on monesti kannet ja bodyt tehty useemmasta palasesta kun esim. sunbursteissa |
PyGmi 03.07.2003 16:54:18 (muokattu 03.07.2003 16:54:45) | |
---|
Thomannilla on gibson les paul classic jonkun pikkasen päälle 2000euroo (oisko ollu 2200) ja siinä ois toi ohut '60 kaula Ja kova laukkukin tais sisältyy hintaan |
Thomannilla on gibson les paul classic jonkun pikkasen päälle 2000euroo (oisko ollu 2200) ja siinä ois toi ohut '60 kaula Ja kova laukkukin tais sisältyy hintaan Suomesta saa 2190e hintaan tuon. 2000 on liikaa, kun rahaa on 1500 :) Ja Saksaan on vähän helkkarin kallista ja hankalaa lähteä testaamaan :) Soittakaa Arkanoid!
PyGmi 03.07.2003 16:57:50 | |
---|
Mikä tää juttu muuten on että gibson porailee reikiä kitaroihinsa (kannen ja bodyn väliin) vähentääkseen painoo? Mistä vuodesta lähtien? |