Aihe: Suomen Big Brother
1 2 3 4 546 47 48 49 5066 67 68 69 70
Juugeli
07.11.2005 22:04:48
Arvatkaa toimiiko digiboksi?
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
MrHands
07.11.2005 22:05:49
Arvatkaa toimiiko digiboksi?

Toimii
Suomi maailmankartalle!
Juugeli
07.11.2005 23:36:18
Toimii

Itseasiassa joo. Toinen taloudessamme oleva boksi sattui toimimaan :) Isä katsoi hölmistyneenä, kun menin olohuoneeseen ohjelmaa seuraamaan.

"Mikä tässä nyt on niinko juoni, eihän tässä oo mittään tolkkua, puhuvat vain helvetti paskaa!"
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
moottorisaha
08.11.2005 00:18:40

"Kyllä mun täytyy rehellisesti sanoa, että mun mielestä tästä ohjelmasta tulee tosi tylsä jos mä lähden"

Hoho, ei vitun Tiina!
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
MV
08.11.2005 08:03:18
"Kyllä mun täytyy rehellisesti sanoa, että mun mielestä tästä ohjelmasta tulee tosi tylsä jos mä lähden"

Hoho, ei vitun Tiina!

Millon se tolleen sano?
wätless
Kapane
08.11.2005 10:23:00

Millon se tolleen sano?

Taisi olla itseironiaa lauseessa. Jos ei, niin ajan ooppelilla päälle, jos sen treellä näen.
Rattata
08.11.2005 10:52:03
Taisi olla itseironiaa lauseessa. Jos ei, niin ajan ooppelilla päälle, jos sen treellä näen.

Joo eiköhän ollut. Jos ei sitä tajua, niin ei voi mitään.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
moottorisaha
08.11.2005 14:09:55 (muokattu 08.11.2005 15:40:00)

Joo eiköhän ollut. Jos ei sitä tajua, niin ei voi mitään.

Ööh, et kyllä itse tainnut nähdä tuota pätkää? Jos tuosta saa kaivettua jotenkin itseironiaa, niin haluaisin nähdä miten tuo possunaama puhuu tosissaan.

"- Menee järjettömän tylsäks, jos mää lähen, Tiina pamautti. - Ei oo mittää järkee, että on neljä poikaa ja yks tyttö. Äärettömän tylsä tv-ohjelma, anteeks nyt vaan pojat, Tiina tokaisi.

Miehet eivät lähteneet mukaan Tiinan vakavaan pohdintaan, vaan vetivät keskustelun keksittyyn neljän miehen loppushow'hun."

Kannattaisi ehkä katsoa itse tilanne, ennenkuin siitä rupeaa pätemään?

Niin ja se tarkotti sillä, että tulee tylsä ohjelma jos hän lähtee, kun sinne jäisi vain yksi nainen ja neljä miestä. Siitä siis tylsyys.

Noh, ehkä silloin jos ärsyttävyys on kiinnostavuuden mittari. ;) Eihän nuo ämmät tee muuta kuin valita, itke ja näytä nyrpeää nokkaa ja selitä kuinka perseestä läppä on täällä ja muuta. En ainakaan itse enää tuollaista paskaa jaksaisi katsoa hetkeäkään. :)
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Alpha
08.11.2005 15:05:07
Ja ennemminhän mä kattelisin ainakin Tiinaa kuin Timoa.

Samixii!
zorro
08.11.2005 15:38:28
Noh, ehkä silloin jos ärsyttävyys on kiinnostavuuden mittari. ;) Eihän nuo ämmät tee muuta kuin valita, itke ja näytä nyrpeää nokkaa ja selitä kuinka perseestä läppä on täällä ja muuta. En ainakaan itse enää tuollaista paskaa jaksaisi katsoa hetkeäkään. :)

joo mutta pointtina oli käsittääkseni se, että tiina ei kuitenkaan tarkoittanu että hänellä itsellään olisi sen enempää arvoa kuin jollain muulla tytöllä joka voisi olla talossa. että hänen mielestään tulisi tylsää jos sinne jäisi vain yksi tyttö.
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
moottorisaha
08.11.2005 15:40:32

joo mutta pointtina oli käsittääkseni se, että tiina ei kuitenkaan tarkoittanu että hänellä itsellään olisi sen enempää arvoa kuin jollain muulla tytöllä joka voisi olla talossa. että hänen mielestään tulisi tylsää jos sinne jäisi vain yksi tyttö.

No siinä tapauksessa heillä tuntuu olevan aika helvetin outo käsitys TV-viihteen kiinnostavuudesta.
Juugeli
08.11.2005 15:44:30
No siinä tapauksessa heillä tuntuu olevan aika helvetin outo käsitys TV-viihteen kiinnostavuudesta.

Mulla tuntuu olevan sama käsitys.
moottorisaha
08.11.2005 16:12:16

Mulla tuntuu olevan sama käsitys.

Noh, kai jotkut sitten saa kiksejä siitäkin kun katselee sitä jatkuvaa hapannaamaisuutta, valittamista ja itkemistä. :) Itse en ihan noita juttuja yleensä tuon tyyppisestä TV-viihteestä hae.
Rattata
08.11.2005 16:16:16
Noh, kai jotkut sitten saa kiksejä siitäkin kun katselee sitä jatkuvaa hapannaamaisuutta, valittamista ja itkemistä. :) Itse en ihan noita juttuja yleensä tuon tyyppisestä TV-viihteestä hae.

Onhan se välillä rasittavaa katsella noita naisia, ne kun on niin herkkää sorttia. Mutta en mä näkis sitäkään hyvänä, että siellä olis pelkkiä äijiä. Balanssia pitää olla.

Jos naikkosista joku pitäis heittää pihalle niin Terhi, ihme kun se ole vieläkään joutunu äänestykseen. Pari ääntäkin yhteensä vaan saanu vissiin.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
MV
08.11.2005 16:45:51

Jatkuvaa hapannaamaisuutta? Ehkä ajoittain Tiinallakin mutta kyllä se siellä kikattelee ja on mielestäni suurimman osan ajasta hyvällä tuulella...Ennemmin katselen hänen söpöä naamaa ja vilkuttelua kuin Timon kulllin näyttämisiä..
wätless
DJKaaos
08.11.2005 18:11:09
Ennemmin katselen hänen söpöä naamaa ja vilkuttelua kuin Timon kulllin näyttämisiä..

Hoho! +
SDP on yhteiskunnan versio tietokoneviruksesta
dazed
08.11.2005 18:20:20
Tiina: Mua jännittää se sunnuntai..onneks olen kyllä jo päättänyt mitkä vaatteet laitan päälle.

Terhi: hyvä

Ei saatana, naiset!!
I`m not a great player, but I can make it howl.
...And Justice For All
08.11.2005 21:44:52
Mä oon arvannu kaikki lähtijät tähän mennessä oikein etukäteen, ja nyt olen sitä mieltä että Timo lähtee.
Mm...beer...
-Mickill-
08.11.2005 21:53:28
Mä oon arvannu kaikki lähtijät tähän mennessä oikein etukäteen, ja nyt olen sitä mieltä että Timo lähtee.

Niin minäkin oon itseasiassa arvannut mutta nyt veikkaan/uskon/toivon/rukoilen NIIN paljon että toi Tiina lähtisi tuolta menemään. Ei jaksa enää yhtään katsoa noita Tiinan ja Terhin kahdenkeskisiä keskusteluja jossa vaan puhuvat paskaa miehistä.
TWISTED FOREVER.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)