Aihe: Pöörlin Eliminaattorit
1 2 3
Sa(n)kari
08.11.2005 10:25:09
No Jaa Mulla n eliminaattorit muta silti ostin iron cobran veloglide. Ne tuntuis parimmilta tällä hetkellä. On ainakin pirusti kevymät polkea kuin eliminaattorit.

Jaa. Ootko kokeillu tosiaan jokaikistä asetusta Eliminaattoreissa? Varmastihan tuokin on aika yksilöllistä. Kuka tykkää mistäkin. kyllä minkäin noita Iron Cobria Tama-miehenä olen vakavasti harkinnut, mutta taitaa Eliminatorit mennä ominaisuuksien puolesta edelle. Tottahan pitäisi päästä koittamaan, sittenhän sen vasta tietää.
HeavyMachinery
08.11.2005 10:32:49

Jaa. Ootko kokeillu tosiaan jokaikistä asetusta Eliminaattoreissa? Varmastihan tuokin on aika yksilöllistä. Kuka tykkää mistäkin. kyllä minkäin noita Iron Cobria Tama-miehenä olen vakavasti harkinnut, mutta taitaa Eliminatorit mennä ominaisuuksien puolesta edelle. Tottahan pitäisi päästä koittamaan, sittenhän sen vasta tietää.

Jep ! Kyllä ne kaikki camit ja muut on käytyläpi mutta silti olen edelleen ironcobrien flexigliden puolella, tavan ketju vetoisilla cobrilla en tykkää soittaa sitten yhtään. Mutta maku asioita nämä on....
Minä tiedän - siis pelkään !
Migo
08.11.2005 11:21:15
Tuplasta puhut? Et saa siitä P-120:sta kun ehkä 40e, semmoset kun ei uutenakaan maksa kun vajaa 70e ja niiden pitäis pystyä se verojenkin jälkeen myymään voitolla eteenpäin, käytettynä... Kannattaa muuten kysyä mihin hintaan Ostis niitä elimoitsijoita myy, niillä on ilmoitettuna luonnollisestikin listahinta sivuilla, mutta tinkivät kyllä siitä aika ronskisti.

Joo sitä hieman mietinkin, ettei hyvitysarvo mitään päätähuimaava olekkaan. Olen myös miettinyt, josko ensimmäisiksi tuplapedaaleiksi hommaisi tuohon p-120p sinkkuun sen toisen polkimen yms. niikö tommosen: http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … doppelpedal_expansion_prodinfo.html . Voishan tuokin ihan ok vehje olla ja ton sais Suomesta halvemmallakin. Ostis on kyllä todella hyvä paikka, rummut ja pellit sieltä ostanut ja tosi hyvillä tarjouksilla.
Tykkään soittaa soittimilla.
Bacchus
08.11.2005 14:36:13
No Jaa Mulla n eliminaattorit muta silti ostin iron cobran veloglide. Ne tuntuis parimmilta tällä hetkellä. On ainakin pirusti kevymät polkea kuin eliminaattorit.

Uudet pedaalit tuntuvat aina aluksi paremmilta, jos säädöt saa kondikseen tietenkin. Tämän olen ainakin omasta kokemuksesta aistinut.
Jag är en hund
HeavyManDrummer
08.11.2005 21:57:49 (muokattu 08.11.2005 21:58:22)
On.
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-175993.html

Onko tuo 17,30€ kappale hinta?
Pikku-Mikkola.
Saukki
08.11.2005 22:00:25

Onko tuo 17,30€ kappale hinta?
Taitaapi olla
Stigmatizen uudet kotisivut (on parhaat)!!!!!
Migo
08.11.2005 22:31:03
Vähintäänkin yhtä OK kuin se single, ei siinä mitään. Ja tuossakin kyllä säätöjä on ihan mukavasti.
Huomasin muuten, että henkkoht kun tykkään vähän jämäkämmästä poljintuntumasta, niin vaihtamalla tohon P-120-malliin sen duobeatering sijaan raskaamman quadbeaterin, niin tuntuma muuttuu ällistyttävän paljon. Itse tunsin, että sain sillä raskaammalla tuntumalla enemmän pontta siihen iskuun. Mulla on siis P-120P varapedaalina aina keikoilla mukana.

Joo, eihän tuossa p-120p:ssä kyllä mitään vikaa ole ja senkin takia voisi sen tupliksen tuosta värkätä. Eihän se ole edes kauhean kallis investointi.
Tykkään soittaa soittimilla.
HeavyMachinery
09.11.2005 11:03:06 (muokattu 09.11.2005 17:28:16)

Uudet pedaalit tuntuvat aina aluksi paremmilta, jos säädöt saa kondikseen tietenkin. Tämän olen ainakin omasta kokemuksesta aistinut.

Joo ei Niissä paljoa oo eroa ainut syy miksi hommasin noin koobrat oli se ettei eliminaattoreissa pysty säätää nuijan etäisyyttä ilman että se vaikkuttaisi pohjalevyn kulmaan.... pikku tarkka mulkku kun olen...
Minä tiedän - siis pelkään !
Niskamies
09.11.2005 17:26:39
Joo ei Niissä paljoa oo eroa ainut syy miksi ommasin noin koobrat oli se ettei eliminaattoreissa pysty säätää nuijan etäisyyttä ilman että se vaikkuttaisi pohjalevyn kulmaan.... pikku tarkka mulkku kun olen...

Hoho! Sitten sun ei kannata hommata SK:ta. Niissä kun ainoa säätö on jousten kireys.
VRock
09.11.2005 17:44:25
Onko tuo nauha pehmeä vai jäykkä? Vai onko ne eri nauhat sitten eri jäykkyyksillä? Vai miten ne on erilaisia
Kyllä taitaa eliminaattorit kaupasta lähteä kunhan rahat jostain repäsen. Tietenkin pitää testata läpi kaikki hintaluokan tuplat ettei tule katumapäälle jälkeen päin.
"And you can have my deodorant..!"
drum-monkey
09.11.2005 22:57:17
Onko tuo nauha pehmeä vai jäykkä? Vai onko ne eri nauhat sitten eri jäykkyyksillä?
En nyt ehkä ihan tajunnut, mutta mun mielestä se on siitä välistä. Taipuu tarpeeksi, mutta pitää muotonsa.
Munletti on mulletti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)