Reaper_Man 07.11.2005 21:48:54 (muokattu 07.11.2005 21:49:39) | |
---|
Esp khv mmv. se valkonen. Mutta ei tule rahaa. Yhyy :'( Jos mä sitte kun jos mä sitte kun jos kun jos kun mä sen ostan niin en tarvitte enää mitään. Ihan oikeasti mä en sitte tarvi enää mtn. Hehe.. Helppo se on vielä sanoa ettei tartte mitään sen ja sen ostoksen jälkeen.. Edit: Tämä ei ole vittuilua vaan aivan tosiasia, ainakin omalla kohdalla.. Are You Dead Yet? Hell No Man! |
Räbbänä 07.11.2005 21:57:31 (muokattu 07.11.2005 21:58:16) | |
---|
Esp khv mmv. se valkonen. Mutta ei tule rahaa. Yhyy :'( Jos mä sitte kun jos mä sitte kun jos kun jos kun mä sen ostan niin en tarvitte enää mitään. Ihan oikeasti mä en sitte tarvi enää mtn. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=78823 kiusataan nyt poloista ihan urakalla :) "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin... |
Mrezzye 08.11.2005 07:52:14 | |
---|
Mersu |
nikander 08.11.2005 09:58:20 | |
---|
- Vanha Jem. - Vigierin Excalibur - Bogner xtc - Suhrin strato tuossahan noita on jo. |
kivi 08.11.2005 10:03:40 | |
---|
Mersu Autot on halpoja. Mutta joo, sellaisia kitaroita jotka on olleet ostoslistalla jo kauan, mutta koskaan ei tunnu olevan just niin paljon rahaa taskussa: Gibson Dove Gibson Hummingbird Rickenbacker 330 Rickenbacker 330-12 Gretsch Country Gentleman ja sit joku pienikoppainen Martin ikuisen komppikitaristin valintoja:-) |
Feggy 08.11.2005 10:36:58 | |
---|
Autot on halpoja. Mutta joo, sellaisia kitaroita jotka on olleet ostoslistalla jo kauan, mutta koskaan ei tunnu olevan just niin paljon rahaa taskussa: Gibson Dove Gibson Hummingbird Rickenbacker 330 Rickenbacker 330-12 Gretsch Country Gentleman ja sit joku pienikoppainen Martin ikuisen komppikitaristin valintoja:-) Kuinnii komppikitaristin valintoja? Eikös vaikka County Gentlemanilla soittele vaikka jos mitä? No, taidan itse asettaa haaveeni tarpeeksi alas, niin ehkä vielä toteutuvatkin... eli Gretsch Electromatic puoliakustinen Vintage Fender Jazzmaster Twinin perusteellinen huolto Haetaan jo muutaman vuoden bändeissä soitellut perusasiat hallitseva basisti helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme omalaatuista melodista rockia, jossa Bo Diddley yhdistyy Televisioniin ja Tom Waitsiin. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 biisiä. Laita pikaviest |
Les Fender 08.11.2005 10:49:04 | |
---|
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=79720 Oishan toi..... On vaan vähän arvokas... Nii-i. Tuosta juuri on kysymys. 8000 markkaa pyydettiin aikoinaan hyvästä yksilöstä, ja olin varma että halvemmallakin löytyis, vaan ei oo löytynyt. Amerikan osto- ja myyntiliikkeita koluamaan taas kun pääsee, niin on edes joku mahdollisuus. ja Feggy - kyllä gretschillä soittaa mitä vain, mutta viittasin lähinnä siihen, ettei listan kitaroista yksikään ollut varsinainen laulavan sustainin soolopeli, vaan lähinnä näppärien riffien tai Gretschin tapauksessa sellaisten Scotty Moore -kuvioiden omin työkalu. Ja komppisoundi kaikissa kuningasluokkaa. Samoin Gibsonin akustiset tunnetaan komppiakustisina siinä missä sooloja vedetään Taylorilla ja Martinilla. Ja toive-Martinikin on enempi espanjalainen kitara sitten... |
Feggy 08.11.2005 11:27:48 | |
---|
Feggy - kyllä gretschillä soittaa mitä vain, mutta viittasin lähinnä siihen, ettei listan kitaroista yksikään ollut varsinainen laulavan sustainin soolopeli, vaan lähinnä näppärien riffien tai Gretschin tapauksessa sellaisten Scotty Moore -kuvioiden omin työkalu. Ja komppisoundi kaikissa kuningasluokkaa. Mjaa...huhut sustainin tarpeellisuudesta soolosoitossa ovat vahvasti liioiteltuja. t. nimim. Jaguar-sooloilija Haetaan jo muutaman vuoden bändeissä soitellut perusasiat hallitseva basisti helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme omalaatuista melodista rockia, jossa Bo Diddley yhdistyy Televisioniin ja Tom Waitsiin. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 biisiä. Laita pikaviest |
kivi 08.11.2005 11:31:01 | |
---|
Mjaa...huhut sustainin tarpeellisuudesta soolosoitossa ovat vahvasti liioiteltuja. t. nimim. Jaguar-sooloilija Totta vie, tavaramerkiksi muodostunutta hienoa soolosoundiasi kuvaa lähinnä adjektiivi "nahkea". :-) |
fox 08.11.2005 11:46:36 | |
---|
Nii-i. Tuosta juuri on kysymys. 8000 markkaa pyydettiin aikoinaan hyvästä yksilöstä, ja olin varma että halvemmallakin löytyis, vaan ei oo löytynyt.. Hii, vähän vanhempi Kolibri tai Heritage tune-o-matikilla vois olla hupaisa.. Juu, ei ne ainakaan halpene... :I |
starsailor 08.11.2005 11:54:48 | |
---|
Nii-i. Tuosta juuri on kysymys. 8000 markkaa pyydettiin aikoinaan hyvästä yksilöstä, ja olin varma että halvemmallakin löytyis, vaan ei oo löytynyt. Samoin Gibsonin akustiset tunnetaan komppiakustisina siinä missä sooloja vedetään Taylorilla ja Martinilla. Ja toive-Martinikin on enempi espanjalainen kitara sitten... Tuo nyt on ihan makuasia mikä on komppikitara ja mikä soolo, kyllä se enemmin riippuu kitaran mallista ja tuollaisilla D-koppaisilla saa sellaisen monen haluaman suoran ja eteenpäin vievän komppauksen helposti. 70-luvun Gibson akustiset kannattaa ostaa harkiten, koska silloin oli Norlin firma johdossa ja kaikki akustiset tehtiin tupla X-kansirakenteilla ja muutenkin yritettiin vahvistamalla kitaroita pitää korjauskulut minimissä = huono ja tunkkainen soundi. Tietysti hyviä yksilöitä voi löytyä, mutta vintage-arvoa ei noilla hirveästi ole, vaikkakin jostain syystä löytyy paljon Humminbird-fanaatikkoja, jotka eivät ole huolestuneita noista edellämainituista ongelmista. Ebayista saa tuurilla 90 tai 2000-luvun J-45 mahonkisen kitaran n. $1400. Itse ottaisin sellaisen mieluusti... |
Les Fender 08.11.2005 18:34:46 | |
---|
Hii, vähän vanhempi Kolibri tai Heritage tune-o-matikilla vois olla hupaisa.. Juu, ei ne ainakaan halpene... :I Olen taas vaarallisella tiellä mutta... Mitäs mieltä ootte tänpäivän Huminalinnuista, hinnat USAssa eivät ole mitään ihan tähtitieteellisiä. http://www.music123.com/Gibson-Hummingbird-i48604.music €eroina: 2179$= 1835€ 1961$= 1652€ 1307$= 1101€ 1852$= 1560€ Onko joku päässyt tuollaista 2000-luvun päässyt testaamaan? Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
fox 08.11.2005 18:48:58 | |
---|
Onko joku päässyt tuollaista 2000-luvun päässyt testaamaan? Vähemmälle on jääny, koskapa noita ei juurikaan "remonttimiehellä" käytetä.. Siis elektroniikka-virittelyssä ainakaan.. ;) Tiettävästi ei myöskään tällä hetkellä ystävä-kaveripiirissä ei ole yhtään Giban akustisen omistajaa. Sen verran luettua tietoa, että tiettävästi ei tosiaan ole hempeään fiilistelyyn ja näppäilyyn Gibsonin akustiset omiaan, vaan siihen täytyy joku muu sitten ottaa. Mutta oikeen kiva olis kokeilla.. :) Eikä pakko olis olla edes 2000- lukulainen, joku muukin kelpais.
|
Les Fender 08.11.2005 18:58:45 (muokattu 08.11.2005 18:59:27) | |
---|
Mutta oikeen kiva olis kokeilla.. :) Niih.. Hinta näkyy ainakin Lyytmännillä olevan lähemmäs 3000Jyroo, eipä ihme ettei niitä tääl paljon näy, aika kiintoisa olis noilla ameriikan hinnoilla kyllä. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
Juunas666 08.11.2005 22:28:50 | |
---|
1. Esp Kh-602 tai Jacksonilta custom. (tai kumpikin :) ) 2. Peavey 5150 nuppi + jotkut kaapit siihe. 3. Digikamera 4. Auto; Ford Sierra |
Kampuzzjeah! 08.11.2005 22:53:16 (muokattu 08.11.2005 22:54:14) | |
---|
Esp khv mmv. se valkonen. Mutta ei tule rahaa. Yhyy :'( Jos mä sitte kun jos mä sitte kun jos kun jos kun mä sen ostan niin en tarvitte enää mitään. Ihan oikeasti mä en sitte tarvi enää mtn. kröhöm..(allekirjoitus!) mutta tuskin on enää ostamassa! =) E.ai tuota olikin jo mainostettu aikaisemmin! :D |
Piski 12.11.2005 08:23:33 | |
---|
Gibson lespaul custom Ismottaaa 24/7! |
Arcane 12.11.2005 09:09:04 | |
---|
Jees, onhan se välillä hauska haaveilla. 1. Krank Revolution -nuppi ja -kaappi 2. Schecter C-1 Classic 3. Treenikämppä, jossa noilla luukuttaa 4. Jonkin sortin duunia, että pääsisi GASia toteuttamaan Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37 |
Markley 12.11.2005 17:27:29 | |
---|
Ibanez jem Mitä vain |