vesku.ka 07.11.2005 22:27:44 | |
---|
Taas on se aika vuodesta että joulu tulee ja mitään sille ei voi. Tuoko joulu tullessaan arvon tovereiden keikkaohjelmistoon joululauluja? Pikkujoulu keikat ja muut vastaavat tapahtumat kun luultavasti täyttävät useimpien keikkakalentereita tähän aikaan vuodesta. Meillä on muutama joululaulu varalta takataskussa jos niitä jossain tullaan pyytämään. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
baron 07.11.2005 22:40:41 | |
---|
Taas on se aika vuodesta että joulu tulee ja mitään sille ei voi. Tuoko joulu tullessaan arvon tovereiden keikkaohjelmistoon joululauluja? Pikkujoulu keikat ja muut vastaavat tapahtumat kun luultavasti täyttävät useimpien keikkakalentereita tähän aikaan vuodesta. Meillä on muutama joululaulu varalta takataskussa jos niitä jossain tullaan pyytämään. Mulla on pikkujouluja varten eka setti tanssimusaa pelkkiä joululauluja. (Sen jälkeen ihmiset ovat niin kyllääntyneitä niihin, että loppuilta saadaan vetää ihan normaali proggista) My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 07.11.2005 22:54:45 | |
---|
Taas on se aika vuodesta että joulu tulee ja mitään sille ei voi. Tuoko joulu tullessaan arvon tovereiden keikkaohjelmistoon joululauluja? Pikkujoulu keikat ja muut vastaavat tapahtumat kun luultavasti täyttävät useimpien keikkakalentereita tähän aikaan vuodesta. Meillä on muutama joululaulu varalta takataskussa jos niitä jossain tullaan pyytämään. 0 kappaletta. |
KoskPaavo 08.11.2005 01:09:11 | |
---|
Mulla on kolmisenkymmentä vuotta ollut vain noin 5 joululaulua, nuo ovat riittäneet Valkea Joulu Kulkuset Petteri P Tule Joulu kultainen No onkos... Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
baron 08.11.2005 02:23:36 | |
---|
Mä oikeesti tykkään kolmimuunteisista joululauluista esim Frosty The Snowman (Hei Kuuraparta) Santa Claus Is Coming To Town (Joulupukki matkaan jo käy) I Saw Mama Kissing Santa Claus (Joulupukki suukon sai) Christmas Song (kai sekin suomeksi on, mutta en muista nimeä) ja mitä niitä on. Lisäksi mun pikkujouluissa ihmiset haluaa laulaa niitä "masurkkajoululauluja" ja niitä joutuu säestämään. My name is Baron, Sir Baron. |
Musiikkia korville 08.11.2005 07:27:20 | |
---|
Lisäksi mun pikkujouluissa ihmiset haluaa laulaa niitä "masurkkajoululauluja" ja niitä joutuu säestämään. Meillä ei yleensä oo mitään ylimääräisiä joululauluja. Eikä me toisaalta paljon pikkujouluja soitellakaan. Parin vuoden ajan on kuitenkin tuo "Joulu on taas..." masurkka vedetty, jos keikalla on masurkat soitettu. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
baron 08.11.2005 07:48:16 (muokattu 08.11.2005 07:58:27) | |
---|
Parin vuoden ajan on kuitenkin tuo "Joulu on taas..." masurkka vedetty, jos keikalla on masurkat soitettu. Me ollaan väännetty siitä jazz-valssi. Ruuhka-aikana viidet pikkujoulut viikon aikana. Bändin trumpetistilta tuli viesti, että mun settilista ensi pikkujoulukeikalle on muuten OK, mutta Cantaloupe Island puuttuu. Ei oo tullut mieleen, että se voisi olla tanssimusaa? Eikä varmaan olekaan, mutta onko sillä väliä? My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 08.11.2005 08:12:41 | |
---|
Taas on se aika vuodesta että joulu tulee ja mitään sille ei voi. .. Ja tämä threadi joka vuosi Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Eipä hirmuisesti ole joululauluja ohjelmistossa.Mutta on joskus jotain vedetty lähes hatusta,jos ihmiset välttämättä vaatii.=) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
v_m_kangas 08.11.2005 08:49:55 | |
---|
Ennenvanhaan tuli kuskattua joululauluja mukana, mutta ei niitä oikeasti kukaan halua missään kuulla. Nykyäänhän nuo kulkuset alkaa kilistä jo heinäkuusta lähtien joka paikassa, joten niihin on aivan kyllääntynyt jouluun mennessä. Sitäpaitsi yleensä ravintoloissa soitetaan joululauluja levyltä ruokailun taustalle ja porukka haluaa ne biisit jo hittoon siinä vaiheessa kun tanssit alkaa. Sitten tietysti ovat erikseen sellaiset tilaisuudet joihin tilataan esim yhteislaulua säestyksellä yms. Humppaa tai soita humppaa |
Sertzo S 08.11.2005 09:37:38 | |
---|
Jouluhysteria on kauheaa! En pidä juurikaan Joulusta ja pikkujouluistakaan(muusikoiden oma on ehkä paikallaan poikkeuksena, jonne en nyt voi tulla) ja nehän alkavat aina vain aikaisemmin ja aikaisemmin ja ensimäiset jo Juhannuksen jälkeen. Joulurauhaa ei juurikaan nykyjään ole. Ensin helvetinmoinen hössötys ja sitten pitäisi kuin napista painaen rauhoittua pitkien pyhien viettoon. Uutena vuotena hössötys jatkuu saatananmoisina rakettien ja pommien räiskeenä, niin kuin sota olisi syttynyt ja koirakin pelkää kuollakseen moista örveltämistä. Loppiaisena hieman helpottaa, kun sydäntalven härkäviikot alkaa. |
vanhami 08.11.2005 09:46:40 | |
---|
Komppaan serzoa. Olen täysin samaa mieltä. |
Riksteri 08.11.2005 10:01:53 | |
---|
Me ollaan väännetty siitä jazz-valssi. Ruuhka-aikana viidet pikkujoulut viikon aikana. Bändin trumpetistilta tuli viesti, että mun settilista ensi pikkujoulukeikalle on muuten OK, mutta Cantaloupe Island puuttuu. Ei oo tullut mieleen, että se voisi olla tanssimusaa? Eikä varmaan olekaan, mutta onko sillä väliä? Hancockilla on joitain kappaleita, joissa selvästi kuulee vaikutteita Mancinilta. Tuo Cantaloupe Island on jotenkin puuduttavan hidas tanssittavaksi, mutta esim. Sleeping Giant tai ehkä jopa Water Torture kyllä voisi toimia reippaasti lyhennettynä. Not that Hillman takes it all that seriously to begin with. "If the audience can't dance to it," he says of the Swamis' eclectic set list, "then they can at least laugh at it." |
uruttaja 08.11.2005 10:06:52 | |
---|
Komppaan serzoa. Olen täysin samaa mieltä. Mä kans. Jouluna on mukavaa kun tulee joulupukki. Keikoille ei sitä hössötystä tarvii sekottaa. Firmojen bileissä ihmiset on pikkujouluissa ihan yhtä kännissä ku kesäjuhlissakin. Tai Halloweenbileissä, niinku viime viikolla. Huhhuh. |
jjussila 08.11.2005 10:12:33 | |
---|
Tarvittaessa hatusta jotain kevyttä, Petteri Mutakuono- tyyppistä tms. Joskus kauan sitten mukana kulki nippu nuotteja jos vaikka mahdollisesti, ehkä jotain joskus olisi saattanut tarvita, mutta.....Ei kyllä olla oltu soittamassa tilattuna varsinaisissa pikkujouluissa ainakaan kymmeneen vuoteen, joskus kapakkavedolla sitä porukkaa saattaa olla ja edellä kuvatulla tavalla heitä palvellaan...joo Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
ninmari 08.11.2005 10:24:42 | |
---|
Komppaan serzoa. Olen täysin samaa mieltä. Hössötyksen höyryämisen suhteen komppia.Asiat voi tehdä toisinkin ja minä kyllä tykkään joulusta.Mutta se tulee ihan hössöttämättäkin.Valitettavasti kaúpallisuuteen on mentävä jonkin verran mukaan,kun perheessä on lapsia.Onneksi rahaa on vähän,joten lapset tietävät mitä on mahdollista joulupukilta toivoa.=) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
jon lord 08.11.2005 10:38:58 | |
---|
Onneksi tämä mun "sairaus" on karsinut pakon edestä noita pikkujoulu keikkojakin melkein 50 % joten eiköhän noilta joululauluilta säästytä tänä vuonna,mutta jos on pakko niin ohjelmistossa on parin setin verran noita pakollisia. Jos ei riitä niin sitten keksitään lennosta pari settiä lisää. Minä haen jouluntunnelmaa menemällä kirkkoon yksin soittamaan urkuja pois liian hössötyksen jaloista ja soittelen siellä enemmän semmoisia hartaita joulusäveliä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 08.11.2005 10:41:25 | |
---|
Onneksi tämä mun "sairaus" on karsinut pakon edestä noita pikkujoulu keikkojakin melkein 50 % joten eiköhän noilta joululauluilta säästytä tänä vuonna,mutta jos on pakko niin ohjelmistossa on parin setin verran noita pakollisia. Jos ei riitä niin sitten keksitään lennosta pari settiä lisää. Minä haen jouluntunnelmaa menemällä kirkkoon yksin soittamaan urkuja pois liian hössötyksen jaloista ja soittelen siellä enemmän semmoisia hartaita joulusäveliä. Tuonne kun pääsis kuuntelemaan sillä lailla, että sinä et tiedä, ettei tunnelma hajoaisi... Kerran olen ollut kirkossa Kauneimmat Joululaulut - jutussa, eikä se sytyttänyt ollenkaan. |
baron 08.11.2005 10:52:55 | |
---|
. Minä haen jouluntunnelmaa menemällä kirkkoon yksin soittamaan urkuja pois liian hössötyksen jaloista ja soittelen siellä enemmän semmoisia hartaita joulusäveliä. Mun piti eilisiltana treenata pikkujoululauluja, mutta samassa kansiossa sattuikin olemaan Gonoudin Méditation/Ave Maria ja uppouduinkin sen soitteluun. My name is Baron, Sir Baron. |
jon lord 08.11.2005 10:53:46 | |
---|
Tuonne kun pääsis kuuntelemaan sillä lailla, että sinä et tiedä, ettei tunnelma hajoaisi... Kerran olen ollut kirkossa Kauneimmat Joululaulut - jutussa, eikä se sytyttänyt ollenkaan. Ongelma on siinä että siellä niin usein lauletaan ne kaikkein tutuimmat ja kuluneimmat laulut. Yksin ollessani usein improvisoin ja soinnuttelen sillä tavalla jota ei aina uskalla julkisissa tilaisuuksissa tehdä ja saa soittaa mitä haluaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |