jussimus 07.11.2005 20:10:00 | |
---|
Rupee jo ärsyttämään, kun ei tee mieli kuunnella mitään muuta kuin Mewiä. Liian täydellinen pändi. Hmh. |
carlos 07.11.2005 20:28:22 | |
---|
Ja ...grave jäi tulematta myös. Tätä ne ei soittanu Provinssissa. Kivaltahan toi keikka noinkin näytti, pystyin jopa bongaamaan itseni :) Kauheen hyvät fiilikset kyllä tuli, varmaan ainaki yhtä hyvät ku silloin ite keikalla :) Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan. |
Jenka 07.11.2005 20:31:50 (muokattu 07.11.2005 20:52:05) | |
---|
Tätä ne ei soittanu Provinssissa. Kivaltahan toi keikka noinkin näytti, pystyin jopa bongaamaan itseni :) Kauheen hyvät fiilikset kyllä tuli, varmaan ainaki yhtä hyvät ku silloin ite keikalla :) Aikamoinen suoritus sulta sitten päästä tv:seen. Kamera mun mielestä zoomasi vain yhtä tyttöä lähinnä. Jossain vaiheessa jopa jotain poikaakin, ehklä sua siis. |
carlos 07.11.2005 21:07:23 (muokattu 07.11.2005 21:08:21) | |
---|
Aikamoinen suoritus sulta sitten päästä tv:seen. Kamera mun mielestä zoomasi vain yhtä tyttöä lähinnä. Jossain vaiheessa jopa jotain poikaakin, ehklä sua siis. En toki kasvojani bongannut, en. Tuntomerkit olivat aivan toiset :D EDIT: mutta se yleisön suuruus kyllä yllätytti. En muistanut, että noin paljon ihmisiä olis siellä ollut :D Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan. |
parinc. 07.11.2005 21:10:07 | |
---|
Tätä ne ei soittanu Provinssissa. jaa gravea?? no satavarmasti soitti. meillä oli semmonen 7 hengen dinosaur jr-lauma katsomassa mewin keikkaa ja kaikki rämähti huutamaan kun J:n pärstä hyppäsi screenille. |
Jenka 07.11.2005 23:11:55 | |
---|
Uh, miten en itse muista mitään uuden levyn biisejä paitsi Apocalypson. |
Perkele, diggailen poikia aika lujaa eikä vieläkään ole yhtään levyä. No se korjaantuu, mikäli tili on edes vähän isompi kuin mitä pelkään. Oli se Tavastian keikka kyllä hieno. Sääli kun en provinssissa ollut. Hienoa musiikkia kyllä, ihan turhaa alkaa selittämään ikuisuuksia miksi. Tämä on niitä mitkä VAAN ON hyviä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
90125 08.11.2005 14:51:28 | |
---|
Aikamoinen suoritus sulta sitten päästä tv:seen. Kamera mun mielestä zoomasi vain yhtä tyttöä lähinnä. Jossain vaiheessa jopa jotain poikaakin, ehklä sua siis. Keikan päätyttyä kamera kuvasi edestä pientä aluetta vähän avonaisemmalla linssillä (aiva niin ku tietäisinkin jotain näistä kameratermeistä), siinä ainakin näkyi joku todella viksu ja vilmaattinen linssilude :) Oon bongannu saman kaverin eräältä Marillionin DVDltä. Ihme tyyppi. -JHR- |
carlos 08.11.2005 15:14:48 | |
---|
jaa gravea?? no satavarmasti soitti. meillä oli semmonen 7 hengen dinosaur jr-lauma katsomassa mewin keikkaa ja kaikki rämähti huutamaan kun J:n pärstä hyppäsi screenille. No itse olen edelleenkin eri mieltä. Missä vaiheessa olis muka sen soittanu? Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan. |
parinc. 08.11.2005 15:43:47 | |
---|
No itse olen edelleenkin eri mieltä. Missä vaiheessa olis muka sen soittanu? Ei ole järjestyksestä mitään käsitystä, mutta sanopa mulle että missä muussa biisissä olis jokaisen kertsin aikana iso J Mascisin pää laulanut screenillä? Ei voisi vahvemmin olla faktaa tämä, sen verran isolla ryhmällä asiasta intoiltiin kesällä NYT-teltan hämärässä. Eikä meistä kukaan edes tiennyt ennen tuota, että J:llä on mitään tekemistä Mewin kanssa. |
carlos 08.11.2005 15:48:59 | |
---|
Ei ole järjestyksestä mitään käsitystä, mutta sanopa mulle että missä muussa biisissä olis jokaisen kertsin aikana iso J Mascisin pää laulanut screenillä? Jaa-a, en tiedä. Itse en edes muista, että semmonenkin siellä oli :) No, ehkä en sitten vain muista. Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan. |
Hra. Kinnas 10.11.2005 22:17:23 | |
---|
Jonas Bjärre vaimikäsennimitaasoli on muuten aika kova laulaja. En usein kehu laulajia, mutta Jonas vakuutti. Ei se Mike "the jumala" Pattonia tietenkään voita, mutta silti. Ei tapauksessani mikään superüber mahlanvaluttajabändi, mutta silti jee jee. Pitänee ostaa Frengers. "I often wish I was a smurf" |
spk78 11.11.2005 14:29:20 | |
---|
Osta ennemmin Mew and the Glass Handed Kites! |
hanhjelm 11.11.2005 18:32:31 | |
---|
Osta ennemmin Mew and the Glass Handed Kites! Osta molemmat! "Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua"
-Big Brotherin Perttu |
ozz3 11.11.2005 19:32:13 | |
---|
Tässä aiheesta tietämätön kyselee... Mikäs on tämä biisi (ilmeisesti uudelta levyltä), jolle on tehty harmaasävyinen musiikkivdeo? Löytyykö singlenä? Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
JuniperThree 11.11.2005 19:43:47 | |
---|
Tässä aiheesta tietämätön kyselee... Mikäs on tämä biisi (ilmeisesti uudelta levyltä), jolle on tehty harmaasävyinen musiikkivdeo? Löytyykö singlenä? Special. Single on olemassa, mutta en tiedä Suomen julkaisuista. Nettilevykaupoista saattaa saada. |
ozz3 11.11.2005 19:46:49 | |
---|
Special. Single on olemassa, mutta en tiedä Suomen julkaisuista. Nettilevykaupoista saattaa saada. Kiitoksia, näin videon tässä vähän aikaa sitten ja tykkäsin. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
JuniperThree 11.11.2005 19:56:30 | |
---|
Kiitoksia, näin videon tässä vähän aikaa sitten ja tykkäsin. Lisää juttua tuon videon kuvauksista löydät bändin nettisivuilta. http://www.mewsite.com |
riimu 11.11.2005 20:55:21 | |
---|
Perun edelliset puheeni. Nyt sitten tuo uusi levy avautui ja johan on mieletön platta. Tuli myös viimein debyä kuultua kans ja uskomaton sekin. Saattaa jopa nousta tuon uuden edelle ajan saatossa. Let us go in; The fog is rising. |
vantage 13.11.2005 19:33:42 | |
---|
En ole tästä bändistä hirveästi kuullut, mutta tätä uutta levyä on nyt tullut soitettua paljon. Pitänee hommailla muitakin, melko uskomaton bändi. |