Aihe: Nettisivut?
1 2
Fortune
07.11.2005 15:54:49
Katoppas, muitakin on kusetettu :O
Itse tilasin domainin tuolta samalta eestiläiseltä firmalta... mikä sen nimi oli? ... lasku tuli postissa vaikka domain oli jo rekisteröity jollekin muulle.

Kokeilin saman firman domain haku palvelua esim www.blink182.com ja www.dodoubt.com, ja yllätykseksi huomasin että nämä ko. domainit olivat heidän mukaansa vapaita rekisteröitäviksi.

Int2000 yhtiön kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta vähän alkoi epäilyttään kun huomasin että niillä on jotain tekemistä toistensa kanssa.

Minulla kävi niin, että en edes tilannut mitään. Laitoin vain tarjouspyynnön ja sitten kun avasin domainini lukituksen, jotta uusi palveluntarjoajani (Louhi) saisi sen rekisteröidä omiin nimiinsä, niin tuo Int2000 kaappasi sen.

Piti mennä ihan Jenkkeihin ja domaineja välittävän firman pakeille sähköpostitse ja faksitse. Hankalaa, mutta voimakeino tepsi...
Look behind you, a three-necked guitar!
MikkoV
07.11.2005 20:13:07

www.futuron.org

Toimii ja hyvin.
Khimil
09.11.2005 23:41:20 (muokattu 10.11.2005 01:27:41)

Hitto toi Futuronin 2500 MB -tarjous näyttää siistiltä. Ainoastaan satasen vuodessa. Ja Futuronista oli siis hyviä kokemuksia? Vois harkita... Ois nykyistä enemmän turhaa levytilaa :D

Joutu tekemään tiedoston poistamiseen skriptejä kun eipä onnannutkaan enää ftp:n kautta. :)

No jos ajatellaan positiivisesti (!) niin siinähän pääsee varsinaisen sivuston tekemisen ohella värkkäämään lisäksi kunnollisen selaimella käytettävän hallintapaneelin kun ei normaalitkaan ylläpitotoimenpiteet oikein FTP:llä luonnistu :D
Tämä on niitä päiviä kun kadun sitä, että lähdin pois yliopistolta.

The Love Ambassadeurs @ mikseri.net
Wack @ Virastojazz.net
chico_miguel
10.11.2005 22:50:18
Mulla on kolme domainia ja kaikki on tilattu Oulanka.comista. Floridassa sijaitseva suomalaisyhtiö. Hemmetin mukavia tyyppejä hoitamassa asiakaspalvelua ja kaikki toimii.

http://www.oulanka.com
"Eres tú cabron hijo de puta"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)