Aihe: Ikuinen rakkaus, Juice? Kiirus!
1
Perza
07.11.2005 20:24:47
Tällanen biisi, ku Ikuinen Rakkaus. Käsittääkseni Juicen biisi, mut sanat on hukassa. Olisko kellään tietoa mistä netistä löytys tai saa tietty tännekki kirjottaa.
Turhaa
pekkajau
07.11.2005 20:31:16
Tällanen biisi, ku Ikuinen Rakkaus. Käsittääkseni Juicen biisi, mut sanat on hukassa. Olisko kellään tietoa mistä netistä löytys tai saa tietty tännekki kirjottaa.

Onkos tämä biisi "Yölento"- levyllä?
Kirjoitin mitä kirjoitin!
pekkajau
07.11.2005 20:35:11
On se ainakin tämmösessä kirjassa, joka löytyy aika monesta kirjastosta!

Maamme lauluja 4
(ISBN: 951-9377-19-0) Love Kustannus 1991
Anni Domini | Burn out | Eilen hän kertoi | En koskaan | Graniitti hikoilee | Heavydiggarin vuorisaarna | Hentomielinen Hilarius | Herttakuningas ja patarouva | Hypätään koskeen | Ikuinen rakkaus | I love you | Ilta Pressiklubilla | Iso Gee | Jeesuksen mummu | Jos sinulle sopii | Jossain kaukana | Juuret | Kauniita miehiä, helliä öitä | Kaunis aivopesijätär | Keke Rosberg formula rock | Kertakäyttömies | Kolme hanhea matkalla pohjoiseen | Kumma juttu - ukon laulu | Kumma juttu - loppulaulu | Kuumat kivet | Kööpenhaminan Musti | Lamminpää | Laulu | Lauri Viidan muistomerkki | Los siete hermanos | Maailma ja me | Matteus, Markus, Luukas ja mä | Mene mäkeen | Mikä hätänä | Minulla on oikeus | Minä (Sunnuntailapsi) | Molla | Naaras | Naisen pimeä puoli | Nukuin kaksi päivää | Näytelmä loppuu | Paskaa | Poppeli on puu | Puhelinpylvään henkinen elämä | Radioaktiivisten marssi | Rakkauden ammattilainen | Rakkaus ja minä | Ryvetetty kyyhkynen | Sinä (yönä lähtivät jäät) | Suutele Juudas | Tahitille uiden | Tihkusateen masentama puisto | Tuomari-Tatu ja Viemäri-Ville | Vaasankin veri vapisee | Vie minut paratiisiin | Viileä Veronan viini | Vänrikki Skool | Yksinäiset sydämet | Yölamppu palaa | Yölento.
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Perza
07.11.2005 21:00:29
Joo, kyllähän se vissiin kirjastosta löytyis vaanku ei oo mahdollista käyttää kyseistä instituuttia!
Turhaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)