M-Q 06.11.2005 22:19:24 | |
---|
Mä näytän kuulemma Jack Osbournilta. Prkl. Jos mulla ois suu, niin puhkeisin laulamaan. |
Härski 06.11.2005 22:24:25 | |
---|
Kuulemma ihan ääliöltä. Mene ja tiedä. |
Deathrace King 06.11.2005 22:46:12 | |
---|
Kuulemma ihan Tuomas Holopaiselta. Siis yhden muijan mukaan, mikä näyttää vähän Tarja Turuselta :) Joku urpo tuli joskus baarissa huutelemaan vitunmoisessa tuubassa: "Jätkä näyttää ihan Himiltä, jätkä on HIM!" Hiukan ihmetytti ja nauratti. Sit mein basisti ja sen kaveri väittää, että näytän ihan joltain NHL-pelaajalta(en voi muistaa keltä, kun en pahemmin lätkää seuraa). Että näin. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
bigbadwolf 06.11.2005 22:55:44 | |
---|
Mel Gibson. |
Basistin aivot 07.11.2005 00:17:00 (muokattu 07.11.2005 00:17:25) | |
---|
joku joskus sanoi että olisin etäisesti hietalan markon näkönen... maailmassa ei ole liikaa friikkejä. on vain liian vähän sirkuksia. |
Jzci 07.11.2005 00:54:39 | |
---|
Joskus baarissa meinasin saada kaverini kanssa turpaan kun minä näytin kuulema Kurt Cobainilta ja kaverini näytti Andy McCoylta. Kummallisia nuo amikset. |
drum-monkey 07.11.2005 10:30:56 | |
---|
Kuulemma Jim Morrisonilta (!) en usko. Kornin Munkyksi on haukuttu muutamaan kertaan. Se on kyllä ehkä vähän tottakin. Munletti on mulletti |
Mohla 07.11.2005 11:24:16 | |
---|
Kuulemma ihan ääliöltä. Mene ja tiedä. Tää oli paras. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Tara 07.11.2005 11:58:34 | |
---|
Ulkonäöltäni on väitetty yhtä sun toista, toiset väittävät että näytän Avril Lavignelta (mikä loukkaus..) ja toiset taas väittää jotain vielä kamalempaa. Yläasteen musiikinopettaja taas sanoi että laulaessani näytän Tarja Turuselta. Silloin oli hymy perseessä. Mutta en mä tuosta ulkonäköjutusta jaksa muistaa keiden kaikkien näköiseksi mua on väitetty. Ajatus hyvä kuin ruostenaula. |
lasol 07.11.2005 12:42:15 | |
---|
Private linen Sammyks on sanottu, sit tos viime kuussa jotkut mimmit luuli uniklubin laulajaks ei hääviä... ei siis, on siis |
Aika härkä 07.11.2005 15:18:45 | |
---|
He*vetti Samuli Edelman |
Näyttelijä Janne Virtaselta siltä joka juonsi toissavuoden suuren seikkailun. Muutamia kertoja on tultu kyselemään kyseisestä ohjelmasta. |
Blasphemer 07.11.2005 15:45:46 | |
---|
Joskus baarissa joku tuli ja sanoi että näytän Brad Pittiltä. Tapahtunut itse asiassa muutaman kerran. Joku sanoi myös joskus, että näytän Robbie Williamsilta. Ja sitten oli vielä joku tyyppi, jonka näköinen kuulema olen, en vain muista kuka. Omasta mielestäni minä näytän vain minulta. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
Rocka 07.11.2005 16:43:07 | |
---|
Elvikseksi on sanottu...jaa "You gotta have speed and fun"-Brian Setzer |
Lesko 07.11.2005 17:41:40 | |
---|
Tämän otin loukkauksena kun olimme toissa kesänä reissussa niin joku pikkulikka (about 4 vuotta) seisoskeli vieressäni ja yht'äkkiä veti aivan kalpeaksi ja lähti juoksemaan äitinsä luo "ÄITI, ÄITI, ANTTI TUISKU!!!!!!!" Toinen on nyt sitten lähiaikana tapahtunut, olin juuri parturista tullut ja oltiin kavereitten kanssa SubWayllä syömässä, siinä patonkia tilatessani kaveri sanoi että "Ihan kun Kauko Röyhkä" Joku sanoo että nuori Richard Gere, mutta tätä en todellakaan ota kohteliaisuutena.... Toivottavasti kuitenkin olen ihan itseni näköinen, enkä kenenkään muun!!!!!! "-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere"
"-Nemo nisi mors"
"-Labitur occulte fallitque volatilis aetas"
"-Vade et fac tu similiter" |
Doomipappa 07.11.2005 19:00:16 | |
---|
Näyttelijä Janne Virtaselta siltä joka juonsi toissavuoden suuren seikkailun. Sama vika ja parta ajeltuna sanovat muistuttavan Ylppöä. Pitäis varmaan vaihtaa naamaa. |
ten 07.11.2005 19:47:39 | |
---|
Mutsilta ja Faijalta THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Wil-J 07.11.2005 20:37:31 | |
---|
Mua ei oo ikinä sanottu kenenkään muun näköseks kun siskojeni. Parturi sano että mun tukka näyttää Ashton Kuzerin (miten se kirjotetaan) tukalta, se on lähinnä mitään vertausta mihinkään suuntaan ikinä. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Zeni 07.11.2005 23:10:58 (muokattu 07.11.2005 23:12:42) | |
---|
Jarkko Nieminen Poets Of The Fallin laulajalta Simo Silmu Joskus kauan sitten salattujen elämien siltä yhdeltä tyypiltä Saku (?) Silloin kun itsellä oli vielä piikkitukka. Yhdet 1-2. luokkalaiset tuli ihan tosissaan kysymään että olenko se. Pakko myöntää, että yhdennäköisyys tohon POTF laulajaan on kyllä melko huikeaa, siinä määrin että hävetti oikein kattoa sitä Lift videota,vähän kuin ois peiliin katsonut. Sitten värjäsin hiukset... |
Kiviniemi 07.11.2005 23:44:59 | |
---|
Mikael Stannelta kuulemma näytän, näin yksi heavystä pitävä ystäväni totesi jo joskus seittemän vuotta sitten. Niin ja kuulemma Jouni Hynyseltäkin, mutta Hynyseksi minua yleensä kutsuvat vain ne, jotka eivät tunne muita pitkän vaalean tukan ja parran omaavia muusikoita kuin Hynysen. Ja onhan tuota "Jeesus"-huutelujakin joutunut joskus kuulemaan. Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella |