Aihe: Piuhat
1 2
Crackis
07.11.2005 21:37:24
Tähän voisi käytännön esimerkin viskata.

Mä käytin todella monta vuotta scorpion piuhaa, mihin olin juottanu Neutrilukin kulmaplugin kiinni. Eihän siinä mitään, ei tarvinnu juottaa piuhaa uudestaan kasaan kertaakaan varmaan viiteen vuoteen kiiton Neutrilukin kumlaplugin. Alettiin sitten eräänä päivä meidän basistin kanssa treeniksellä kyrpiintyä noihin 6m piuhoihin, kun ei kitaran kanssa päässy toiselle kunnolla höpisemään, joten Beatmanilta tulemaan molemmille Cordinalin CiK 122 10m ja plugeiksi Neutrilukin N2PC:t. Paketti postista, piuhat hätäsesti ja HUONOSTI juotettuna kasaan ja kokeilemaan. Mun vahvistin koki maagisen hiljenemisen. Ennen pidin kotona kuuluvaa hurinaa pelkästään maadoittamattoman pistorasian syynä, mutta että miten paljon pelkkä PIUHA auttoi. Kokeilkaa ihmiset niitä vähän kalliimpia piuhoja, tai juottakaa ite. Ei se kalliiksi tule, päinvastoin.
Shit happens when u party naked
Mikko Kankaanpää
08.11.2005 08:42:30

The Spirit on varmaan jäykempää mutta speksien perusteella ei huonoa, ei. Sitä löytyy Thomannilta valmiina 3 ja 6 ja 10 metrin piuhoinakin kullatuilla Amphenol plugeilla sekä jonain 9 metrin xxl-versiona (0,75 mm2). Sommer Cabelilla on pari muutakin kiinnostavaa piuhavaihtoehtoa kuten esimerkiksi vintage-tyylinen Classique sekä valmispiuhoista Tricone.

Sommer:n kaapelit ovat mielestäni erinomaisia. Tuo Spriti on aika jäykkää, mutta todella kestävää. Sommer:n sessions on sitten enemmän perus kitarakaapelia ja myös erittäin taipuisaa.

Mikko
http://www.uraltone.com
tommiot
08.11.2005 15:05:41 (muokattu 08.11.2005 15:10:15)
No voishan tuota Sommeriakin kokeilla. Pitää varmaan tilata molempia (Sommer & Cordial)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)