Aihe: PHP-ongelmaa
1
Anonyymi muusikko
04.11.2005 12:22:39 (muokattu 04.11.2005 12:23:34)
Osaisikohan joku auttaa? Minun tulisi tehdä php-koodia mutta Elisan tarjoamalla kotisivutilalla ei tunnu php-koodi toimivan, eli sieltä puuttuu php-tulkki tjn.. Koulun tarjoamilla sivuilla tämä php-tuki on, mutta sinne ei tunnu pääsevän kotoa käsin tiedostoja muokkaamaan. eli ftp-ohjelma sanoo: Timeout detected! Unable to connect.

Eli onko mitenkään mahdollista saada tuo elisan tarjoama kotisivu tukemaan php:tä?

Tai saanko jollain konstilla koodin toimimaan suoraan selaimella niin, ettei sitä tarvitse upata minnekään palvelimelle?
"nuoleminen ja nieleminen ovat eri asioita."
Fortune
04.11.2005 13:20:14

Eli onko mitenkään mahdollista saada tuo elisan tarjoama kotisivu tukemaan php:tä?

Voit laittaa käyttäjätukeen postia, mutta epäilenpä että tuo php voi olla Elisalla joko ei-saatavissa oleva palvelu tai sitten se on lisämaksun takana.

Tai saanko jollain konstilla koodin toimimaan suoraan selaimella niin, ettei sitä tarvitse upata minnekään palvelimelle?

Lataat php-ympäristön koneellesi ja asennat sen.

Lisätietoa:

http://www.php.net
Look behind you, a three-necked guitar!
lindo
04.11.2005 14:17:37
Osaisikohan joku auttaa? Minun tulisi tehdä php-koodia mutta Elisan tarjoamalla kotisivutilalla ei tunnu php-koodi toimivan,

Jos kyseessä on ns. ilmainen Elisan tila, joka tuli laajakaistan yhteydessä niin ei kannata turhan sählätä sen kanssa.
Yritin itte tehdä tollasen palaute lomakkeen, DNAn samanlaisella palvelulla eikä onnistunut. Sama on Mtv3 tilassa.

Ainoa ratkaisu mun tietääkseni on otttaa maksullinen web tila jossa on PHP ym. support.

Korjatkaa jos olen väärässä :P
I don't belive anything, if i don't see it first
Jibbe
04.11.2005 14:26:49
Koulun tarjoamilla sivuilla tämä php-tuki on, mutta sinne ei tunnu pääsevän kotoa käsin tiedostoja muokkaamaan. eli ftp-ohjelma sanoo: Timeout detected! Unable to connect.

Voi vaatia esimerkiksi sftp-ohjelman. Kokeile ladata esmes FileZilla ja ottaa yhteys eri sen tarjoamilla vaihtoehdoilla. Oppilaitoksen sivuiltakin ehkä löytyy tietoa asiasta.
Anonyymi muusikko
04.11.2005 15:10:29 (muokattu 04.11.2005 15:14:22)
Lataat php-ympäristön koneellesi ja asennat sen.

Tämä kuulostaa hyvältä ratkaisulta. Täytyypä yrittää selvitellä miten se tehdään. Kun ei ole tuohon koodaamiseen perehtynyt niin on kyllä vaikea tietää mitä härpäkettä tähän pitää latailla, varsinkin kun sivut ovat languagea.
"nuoleminen ja nieleminen ovat eri asioita."
Lennu
05.11.2005 01:21:33

Todellakin, Elisalla ei ole PHP-tukea, joka on nykypäivänä aika onnetonta palvelua.

Mä ratkaisin asian tilaamalla Mikrobitin, jonka mukana tulee 50mb kotisivutilaa, ja toimii PHP.
- how did you think I got these inside, by osmosis?
Niq
05.11.2005 22:41:59

Todellakin, Elisalla ei ole PHP-tukea, joka on nykypäivänä aika onnetonta palvelua.

Mä ratkaisin asian tilaamalla Mikrobitin, jonka mukana tulee 50mb kotisivutilaa, ja toimii PHP.

Varmaan sillä mikrobitin tilaushinnalla ois saanu webbihotellin omalla domainilla. Eikä tarttis lukea huonoa lehteäkään. ;)
"I have a cunning plan" -Baldrick
tkarkkainen
06.11.2005 10:46:28
Varmaan sillä mikrobitin tilaushinnalla ois saanu webbihotellin omalla domainilla. Eikä tarttis lukea huonoa lehteäkään. ;)

Paljon halvemmalla, ja vielä enemmän kotisivutilaa, tuki muillekin kielille kuin PHP:lle ja pari tietokantaa ja muuta mukavaa mukaan :)
Lennu
07.11.2005 12:25:22

Aijaa, no ehkä mä oon sitten tyhmä ja huono.
- how did you think I got these inside, by osmosis?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)