Aihe: Pöörlin Eliminaattorit
1 2 3
U-rip
05.11.2005 21:17:50
Mitenkäs mitenkäs..
Te joilla on Pearlin Eliminaattorit jalkojenne alla, voisitteko jakaa kokemuksianne niistä erivärisistä härpäkkeistä mitä siihen ketjun alle on tarjolla.
Itse korkkasin juuri uudet eliminaattorit tänään ja on aika lailla hakusessa noi säädöt sun muut.
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
DrmBug
05.11.2005 22:03:03
Itse olen käyttäny eniten sitä ihan perusmustaa camiä (vai mikä se :)

Se on minusta jämäkin niistä, muut on vähän oudon olosia...
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
vapauskauppias
05.11.2005 23:34:43
Oon käyttänyt kanssa lähinnä niitä mustia cameja, joskus punaisia. En osaa oikein mitään sanoa, mistä mitään hyötyä olisi.

Jep. Kokeilemalla parhaiten selviää.
Aimo
06.11.2005 10:36:18
Mulla on ollut punaiset pari vuotta. En tiedä miksi.
Selling coal!!! Lowes prizes!! Press 4678 to buy!!!!!
Youni
06.11.2005 11:31:42
Mulla on valkoiset, todella kevyt tatsi, Mukava soittaa sinkullakin.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Sirius-
06.11.2005 12:56:51
Itse käytän mustia. Kaikki olen kokeillut läpi ja nuo mustat tuntuvat parhaalta. Punaisia pidin jostain syystä puolisen vuotta viitsimättä tutustua muihin.
-Tuke-
06.11.2005 13:14:07
Ite oon kokeillu kaikki läpi ja ite käytän valkosia.

-Mustat ja valkoset on aika samanlaiset. Hyvä tuntuma ja jämäkät iskut.

- Punaset kevyet ja nopeet mutta ei saa polettua niin jämäköitä iskuja eikä niin hyvä tuntuma.

- Sinisistä en osaa sanoa mitään.
U-rip
06.11.2005 13:31:27
Jeps, itse laiton heti ne punaiset sisään ja tuntuu pedaalit aika kevyiltä ja samalla tunnottomilta, pitänee kokeilla sitä mustaa ja valkoistakin :D
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
Youni
06.11.2005 13:36:53
Punasilla en hallinnut ollenkaan niitä iskuja, koska se cami ei ole tasainen. Singlellä iskut olivat sellaista räpellystä. Kait tämä on tottumus- ja makukysymys. Itse olen tottunut noihin symmetrisiin.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Patrik_88
06.11.2005 14:58:47
itse tykkään käyttää sinisiä, mutta ei näistä niin osaa sanoa. Pitää itse kokeilla
Näinhän se menee
HeavyManDrummer
06.11.2005 15:34:02
Itellä menee mustat perus camit koska ne on jämäkät ja saa iskuun voimaa, ku just punasilla liian kevyt tatsi omasta mielestä ja meni niinku muut jo totes sellaiseksi räpelöinniksi...
Pikku-Mikkola.
Hulfok
06.11.2005 17:09:50
Käykö noi camit niihi ketju vetosiinki... Mä ku luulin et ne käy vaan niihi sträppi vetosiin?
Korjatkaa jos oon vääässä:)
Shitmanek
06.11.2005 17:27:54
Käykö noi camit niihi ketju vetosiinki... Mä ku luulin et ne käy vaan niihi sträppi vetosiin?

Eivät taida ketjuisiin käydä, tai sitten minäkin olen elänyt väärässä käsityksessä :)
Yarr!
Akahito
06.11.2005 17:31:42 (muokattu 06.11.2005 17:32:23)

Cameista musta on se perusjees, syystäkin yleisin camin malli pedaaleissa yleensä, ja valkoinen siitä kevyempi versio. Punainen on erittäin kiva jos tarvitsee sekä ekstriim-nopeutta että voimaa potkuun. Sininen on nopea ja tarkka, mutta jättää enemmän varaa voimakkuudenhallinnalle. Itse käytän violettia, eli välimuotoa sinisestä ja punaisesta, luonnollisesti. ;) Sitten lisäksi taitaa olla vielä joku keltainen, joka jäljittelee suoravetoa tyyliin Axis / Flying Dragon, ja pääsee varsin lähelle hihnan kanssa.

Jalkalautaa voi siirrellä tatsin muuttamiseen. Itse tykkään pitää keskiasennossa tai sisemmässä asennossa, harvemmin siirrän kantaa uloimpaan asentoon. Ketjun ja hihnan pään kiinnittymiskohdankin voi säätää, itse pidän sitä kauimmaisessa asennossa kalvosta, että tatsi olisi jämäkkä.

Nuijasta, käytän sitä leveätä muovipäätä, sekä valkoista Falam padia. Tummempaa ja kumahtavampaa basarisoundia varten käytän leveää huopapäätä.

Itse pedaalia ja cameja ei ole kuin yhtä mallia, ja siihen sopii sekä ketjut että hihnat, niitäkin voi nimittäin vaihtaa paria ruuvia kääntämällä.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
HeavyManDrummer
06.11.2005 17:38:12
Itse pedaalia ja cameja ei ole kuin yhtä mallia, ja siihen sopii sekä ketjut että hihnat, niitäkin voi nimittäin vaihtaa paria ruuvia kääntämällä.

Näin on...
Pikku-Mikkola.
Mr. Morrow
06.11.2005 17:53:14

Käyvät kyllä. Itelllä ketjut ja mukana tulivat.
Mustia käytän.
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
drum-monkey
06.11.2005 18:10:29
Mustia oon käyttänyt. Punasia koitin aluksi, ei tuntunut mukavalta. Pitäisi kyllä käydä noi kaikki läpi, jos löytyis jotain mullistavaa.
Munletti on mulletti
savopie
06.11.2005 18:19:28 (muokattu 06.11.2005 18:20:58)
jaa, miks vaihoit axikset pois?

Mulla on siniset, ja kaikkia kokeiltuani, ne olivat piirunverran paremman tuntuiset kuin muut. säätöjähän eliminaattorissa on aivan pirusti

EDit: ainiin, onko mahollista ostaa kun mulla on ketjuvetoset eliminaattorit, ni siihen lisäosana sträppinauhat?
roisto PERKELEE!!!
Akahito
06.11.2005 18:53:53

ainiin, onko mahollista ostaa kun mulla on ketjuvetoset eliminaattorit, ni siihen lisäosana sträppinauhat?

On.
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-175993.html
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)