Paijukainen 02.07.2003 19:21:16 | |
---|
..eli en oo hirveesti ollu tän thomann-bisneksen kans tekemisis eli voisitteko vähän valaista mua onko nuo kamat ihan samaa laatuluokkaa ku perus kaupoissa vaik hinta saattaa olla puolet halvempi? että kannattaako sieltä alkaa kamoja hankkimaan ihan tulevaisuutta ajatellen et ne sit kans kestää? ja kun siellä noita "tarjouspaketteja" on eli mihin tulee kitara,joku 10'' kaiutin +muuta krääsää ni tekeeks niillä mitään?? jos ystävällisiä auttavia ihmisiä liikenteessä niin kertokaapas.. =) elämä on sitä just sitä itteään.. |
Samaa kamaahan ne on. Itellä ei oo kokemusta noista kitarapaketeista. Mutta jos ne nyt oli niitä harley benton kitarapaketteja niin en oo kyllä mitään muuta kun huonoo kuullu niistä. Ja kyllä ne kamat siellä tosiaan ihan samaa tavaraa on kun missä vaan kaupassa |
fox 02.07.2003 20:11:58 | |
---|
Samaa kamaahan ne on. Täysin samoilla linjoilla Pygmin kanssa, ei se soitinkauppaa kummoisempi ole tuo T-kauppakaan. Myös allekirjoitan tuon tosiasian HB-kitaroista. En näkemättä/kokeilematta ostais mutta tiedän sieltä tulleen ihan kelvokkaitakin. Kuin myös "hirveetä scheissee". Kun niitä tekee tilauksesta ymmärtääkseni milloin mikäkin kaukomaan tehdas. Samoin nyt on oiva tsäänssi taas jälleen kerran todeta ettei ole olemassa mitään T-tehdasta. Osan T-Ampeista on (joskus ainakin, en ole ihan viime aikoina kattonut) tehny Solton, T-jotkut stageboxit yms. vermeet on ProEl:n tekoo. Verratkaapas muuten johonkin Lutmannin ProEl- kaman listahintoihin.. |
Spiralmind 03.07.2003 02:28:36 | |
---|
Onks kukaan kokeillut/mitä ootte mieltä niistä Thomannin Harley Benton-kielistä? Kun menin semmosia satsit tilaamaan kun olivat niin halpoja ja setteihin kuului vielä varayläkielet. Onko huonompia kuin D'Addariot? Viitsiikö moisia edes kitaraan laittaa..? |
januszian 03.07.2003 10:55:09 | |
---|
Thomann on muuten hyvä paitti yks juttu: Jos jotain menee paskaks ni joko lähetät sen takasin Saksaan tai ajat Hyvinkäälle korjaajan luo ja kestää pari päivää ja ajat takas hakemaan sitä. No, hinta on sentään huokea. Asun Hesassa. Oon tilannu sieltä Fenderin USA FatStratin, Line6 PODxt:n, piuhoja ja jopa kitaracombon. Kaikki toiminu erinomaisesti. Tuo huolto oli tohon comboon mut se makso vain 20 Euroa joka on huollosta levottoman halpa. Mun näkemys, ei muuta. Mutta Suomessa on semmonen ku St. Paul's Sound. KANNATTAA TUTUSTUA! (hinnat joissain tapauksissa alemmat ku Thomann:lla. Ei kokemusta miten pelaa käytäntö. |
Fortune 03.07.2003 11:20:36 | |
---|
Mun näkemys, ei muuta. Mutta Suomessa on semmonen ku St. Paul's Sound. KANNATTAA TUTUSTUA! (hinnat joissain tapauksissa alemmat ku Thomann:lla. Ei kokemusta miten pelaa käytäntö. Käytäntö toimii ensiluokkaisesti, tavara tulee äkkiä Matkahuollolla ja maili/puhelinpalvelu on aktiivista ja ystävällistä. Olen tilannut pariin otteeseen tavaraa, pientä tarviketta (Neutrikin plugit ovat siellä tietääkseni Suomen halvimmat, 2,60e/kpl) ja isompaakin (G-major, kaverille V-amp, midipedaaleja parikin kappaletta). Suosittelen lämpimästi.
Soittakaa Arkanoid!
Osta Talman ja RG420, katso tori |
Paijukainen 08.07.2003 13:52:19 | |
---|
pitäskö mun nyt sit ymmärtää että noi h-bentoneita ei kannata hankkia? muuten jos joku asustelee hesassa ni olisko vinkkejä missä olis hyviä alan liikkeitä? ku oon sinne jossain vaiheessa menossa ja en kyllä henk.koht. yhtään liikettä siellä tiedä..?? olet sitä mitä haluat.. |
Jormaz 08.07.2003 13:56:09 | |
---|
Back to the 80's |