Mysli 06.09.2005 21:52:20 | |
---|
Lahkeista levenevät housut on ehkä hienoimpia mitä on. Ihme touhua lopettaa niiden teko. Mut hei, osta naisten osastolta. Se on niiQ kuuliii!!! |
Jaba 07.09.2005 10:58:37 | |
---|
Lahkeista levenevät housut on ehkä hienoimpia mitä on. Ihme touhua lopettaa niiden teko. Mut hei, osta naisten osastolta. Se on niiQ kuuliii!!! Sieltä ei löydy kun yybertrendikkäitä muotifarkkuja useimmiten, missä kauheita härpäkkeitöä ym. Jormaakin kiinnostaa. |
Mysli 07.09.2005 13:53:31 | |
---|
Sieltä ei löydy kun yybertrendikkäitä muotifarkkuja useimmiten, missä kauheita härpäkkeitöä ym. Niin no enhän mä täältä oo kattelu. Kesällä ostin lontoosta paritkin ton tyyliset housut. Merkkiä en tiedä, mutta ei maksanut kyllä paljon paskaakaan. |
vomithrash 08.09.2005 00:34:34 | |
---|
Lahkeista levenevät housut on ehkä kauheimpia mitä on. Minä en pidä edes normaalilahkeisista housuista, nekin näyttävät mielestäni hirveiltä (ainakin itseni päällä) ja lahkeet lerpattavat typerästi. Käytänkin itse pillifarkuiksi kaventamiani stretch-farkkuja, kun en sellaisia valmiina mistään pitkän etsinnän jälkeen löytänyt. |
McNulty 08.09.2005 10:15:46 | |
---|
Lahkeista levenevät housut on ehkä kauheimpia mitä on. Minä en pidä edes normaalilahkeisista housuista, nekin näyttävät mielestäni hirveiltä (ainakin itseni päällä) ja lahkeet lerpattavat typerästi. Käytänkin itse pillifarkuiksi kaventamiani stretch-farkkuja, kun en sellaisia valmiina mistään pitkän etsinnän jälkeen löytänyt. Mielestäni taas tuollaiset farkut ahdistavat, mutta kukin tavallaan. Ehkä sinäkin 20 vuoden päästä ajattelet asiaa toiselta kantilta kun rässi-buumi laantuu :) Tai siinä vaiheessa kun eksyt lakifirmaan duuniin ja pillifarkut vaihtuvat suoriin housuihin... Onks siul sellaset hienot immortal-trikoot? :) nimim. hippi! "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
vomithrash 08.09.2005 17:48:48 | |
---|
Mielestäni taas tuollaiset farkut ahdistavat, mutta kukin tavallaan. Ehkä sinäkin 20 vuoden päästä ajattelet asiaa toiselta kantilta kun rässi-buumi laantuu Jahas. Tässä nyt ei todellakaan ole kyse mistään rässibuumista, kun olen kuitenkin kyseistä musiikkia kuunnellut "jo" 90-luvulla. Olen tuollaisia housuja omistanut jo aikaisemminkin, ekan kerran kun sain sellaiset n. 5 vuotta sitten, totesin että muunlaisia farkkuja en halua enää käyttää. Ja minusta nuo ei ahdista yhtään, koska materiaali on joustavaa kun taas normifarkuissa tilanne on päinvastainen. Sellaisia kuitenkin joudin pakon edessä parisen vuotta pitämään kun pillifarkkuja en mistään löytänyt ja entiset kävi pieniksi. Immortal-trikoita en omista (ainakaan vielä, heheh). |
Perzzza 09.09.2005 14:21:52 | |
---|
Täällä höpäistiin ettei mitkään muut kuin buutsit sovellu leveiden kanssa, olen sitä mieltä että ainakin Converset ja sen näköiset sopivat leveiden alle kuin nappi silmään. Vai? |
Jaba 09.09.2005 14:27:56 | |
---|
Täällä höpäistiin ettei mitkään muut kuin buutsit sovellu leveiden kanssa, olen sitä mieltä että ainakin Converset ja sen näköiset sopivat leveiden alle kuin nappi silmään. Vai? Juuri näin. Jormaakin kiinnostaa. |
Juunas666 17.09.2005 23:14:14 (muokattu 17.09.2005 23:14:52) | |
---|
Juuri levennettiin Leviksen viisnollayköset. Eli tuon ulkopuolinen sauma aukaistiin ja leikattiin Stockereista näihin leikkeet. Melkein polveen asti korkeus ja leveys tuolla leikkeellä on tuosta alareunasta mitattuna n.12cm. Muuten tuli farkuista erittäin hyvät mutta tuo väri oli noissa Stockereissa vähän haaleat niin tuon värieron huomaa valossa. Muuten siis tosiaan, juuri mainiot! |
hevipuudum 18.09.2005 10:32:52 (muokattu 18.09.2005 10:33:10) | |
---|
Täällä höpäistiin ettei mitkään muut kuin buutsit sovellu leveiden kanssa, olen sitä mieltä että ainakin Converset ja sen näköiset sopivat leveiden alle kuin nappi silmään. Vai? Millaset on converset? |
Perzzza 18.09.2005 16:48:56 | |
---|
Tietääkös kukaaan helsingistä sellaista kauppaa mistä saisi leveitä lahkeita (farkkuja) ja muuta retrokamaa? |
Hassel 19.09.2005 19:12:14 | |
---|
Aika karuahan tuo on et naisten osastoilta saan minäkin noita aina etsiä. Ja noloa vieläpä. Ei muuta kun happy rock and roll |
Kirjoitus virhe 19.09.2005 23:53:32 | |
---|
Aika karuahan tuo on et naisten osastoilta saan minäkin noita aina etsiä. Ja noloa vieläpä. Niin noh. Multa tuli myyjä kyselemään että tarviinko apua kun kattelin naisten puolella farkkuja. HEAVYROCKPELLE. |
Chaka 31.10.2005 12:36:07 | |
---|
Eipä tuo minua ole koskaan haitannut vaikka pyörin naistenosastolla ja sovittelen farkkuja, mut niinh.. ehkä ihmiset on erilaisia.. She carries me through days of apathy
She washes over me
She saved my life in a manner of speaking
When she gave me back the power to believe |
tupakalle 31.10.2005 17:53:02 (muokattu 31.10.2005 17:56:48) | |
---|
Voi että huvittaa lukea näitä että jengi ettii naisten osastolta housuja. Mahdatte olla aikamoisia hongankolistajia. Ite oon 184 cm ja painan 100 kiloa. Löytysköhän mullekin naisten osaltolta sopivia bell bottomeita? Miks muuten kaikki hipit ja hevarit on aina niin laihoja(yleistämistä?)? Johtuuko se siitä että ve-etään vaan kokkelia ja muita mömmöjä naamaan eikä paljoa syödä? No ei se voi ainakaan kaikkien tapauksessa olla, koska monet syö aika reilustikin ja ei käytä mitään paitsi alkoholia joskus ja silti ne pysyy laihoina. Mikä hitto ihmisiä vaivaa kun eivät liho!? Oonko yksin täällä kaljamahani kanssa? |
Mysli 01.11.2005 14:44:08 (muokattu 05.11.2005 21:36:21) | |
---|
Voi että huvittaa lukea näitä että jengi ettii naisten osastolta housuja. Mahdatte olla aikamoisia hongankolistajia. Ite oon 184 cm ja painan 100 kiloa. Löytysköhän mullekin naisten osaltolta sopivia bell bottomeita? Noo, oonhan mäkin jotain 180 pitkä... painoa on tosin jotain 70 kiloa. :) |
Kyllähän tollasia nyt löytää joka liikkeestä. Ainakin Leellä on helvetisti alaspäinleveneviä malleja. Ja jos ei miehiltä löydy niin akkojen puolelle vaan. Hieno keksintö sinänsä nuo stretchfarkut, menee liikkatunnillakin d:---------------D äsh :/ |
Mimi 05.11.2005 18:32:31 | |
---|
Offariksi tämä nyt taas menee... Miks muuten kaikki hipit ja hevarit on aina niin laihoja(yleistämistä?)? Johtuuko se siitä että ve-etään vaan kokkelia ja muita mömmöjä naamaan eikä paljoa syödä? No ei se voi ainakaan kaikkien tapauksessa olla, koska monet syö aika reilustikin ja ei käytä mitään paitsi alkoholia joskus ja silti ne pysyy laihoina. Mikä hitto ihmisiä vaivaa kun eivät liho!? Oonko yksin täällä kaljamahani kanssa? Siinäpä se. Itse kuulun näihin hoikkiin ihmisiin. Ei vaan ihra näytä tarttuvan, vaikken järin terveellisesti edes syö (tänäänkin popsin aamupalaksi ison viipaleen rasvaista pizzaa). Mun ruokavalioni poikkeaa "normaalista" vain sen suhteen, että olen jättänyt perunan ja koneellisesti valmistetut kalatuotteet lähes kokonaan pois (pottumuussia, ranskalaisia perunoita ja savulohta kyllä voin syödä tietyssämäärin). Perinnöllisenä en asiaa pitäisi, koska vanhempani ovat tukevia molemmat (paitsi kai ne joskus on ollu laihoja, ehkä minäkin sitten vanhana olen punkero...). Viinan (saati sitten muiden päihteiden) kanssa ei pahemmin tule läträttyä, ja yleensä tosi harvoin jos tulee (ja silloinkin kyseessä vain ja ainoastaan se alkoholi). En harrasta liikuntaa juuri lainkaan, paitsi aamuisin kävelen kouluun ja illalla sitten takasin. Kaverini kitisi että on lihonut (en minä vaan ole kyllä moista huomannut) sen jälkeen kun on aloittanut e-pillerien syömisen. Itse napsin täsmälleen samaa valmistetta joka aamu naamariin, mutta eipä sekään näytä lihottavan (jos jäi epäselväksi, niin e-pillerit on eräänlainen hormonivamiste ja luonnollisen hormonitasapainon muuttuminen voi lihottaa toisia ihmisiä). Jotkut väittää että hoikkuus on jostain ylivilkaasta aineenvaihdunnasta kiinni, tai jotain.... Mitä hippeyteen tulee, _lähes_ kaikki tuntemani vähänkään hipahtavat ihmiset ovat jossainmäärin kasvissyöjiä, johtuneeko kyseisten henkilöiden laihuus sitten siitä, että eläinperäisiä rasvoja ei pahemmin nautita...? Yksinäinen susi... |
Jani The Rock 05.11.2005 19:03:19 | |
---|
Mitä hippeyteen tulee, _lähes_ kaikki tuntemani vähänkään hipahtavat ihmiset ovat jossainmäärin kasvissyöjiä, johtuneeko kyseisten henkilöiden laihuus sitten siitä, että eläinperäisiä rasvoja ei pahemmin nautita...? Jaa-a. Tämä alaspäin leveneviä farkkuja käyttävä sivarihippi ainakin kiskoo naamariinsa lihaa ja grilliruokaa (tolkuttomista suklaamääristä puhumattakaan) eikä vaaka silti näytä viittäkymmentäkään kiloa. *röyh* Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
DT 05.11.2005 19:52:29 | |
---|
Mitä hippeyteen tulee, _lähes_ kaikki tuntemani vähänkään hipahtavat ihmiset ovat jossainmäärin kasvissyöjiä, johtuneeko kyseisten henkilöiden laihuus sitten siitä, että eläinperäisiä rasvoja ei pahemmin nautita...? Tämä hippi syö ainoastaan kasvisperäisiä tuotteita (olen siis vegaani), mutta kyllä sitä tavaraa tuohon vyön päälle tulee. As long as there are slaughterhouses, there will be battlefields. -Leo Tolstoi |