Aihe: Cube + säröpedaali?
1
tenkainen
05.11.2005 15:23:30

Eli kokemuksia, mallintavan trankkuvahvarin kanssa yhteensopivia säröspeduja, jotka tuottavat vähän parempaa soolosoundia.

No minulla toimii trankun (ei mallintava, mutta saman konsernin tuote, Jazz chorus) kanssa Hughes & Kettnerin Tube Factor kuin nenä päässä. Ja sitäkin voi vielä buustata jos ei riitä...
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
tommiot
05.11.2005 15:25:26
Ykskelaisilla mikeillä sahaan ranGGaa-heviä, ja tarkoitus olisi saada tuohon soolosoundiin vähän semmosta räväkkyyttä.

Ootko harkinnut minihumpparia tallaan?
32788
05.11.2005 17:15:57
Ootko harkinnut minihumpparia tallaan?

Ainakin pari kuukautta sitten mietti sitä jossain ketjussa jos en väärin muista.
Hei, täähän on harmaa!
...And Justice For All
05.11.2005 20:46:52
Ainakin pari kuukautta sitten mietti sitä jossain ketjussa jos en väärin muista.

Olen miettinyt ja päättänytkin. SD Hot Railsit tulossa kitaraan.
Mutta rahat on tosi tiukassa, ja tsekkaan myös säröpedaalit läpi ja testailen.
Mm...beer...
atimoc
05.11.2005 20:58:42

Marshall Bluesbreaker sopii ihan kivasti sooloiluun, komppiin ei niinkään. Digitech Hot Rod taas ei toiminut oikein kummassakaan. Parhaimmat soundit tuntuu kyllä irtoavan käyttämällä suosiolla kuution mallinnuksia, eikä suotta yritä nuljuttaa clean-kanavaa ruvelle pedaalin avulla.
Zeus heittelee salamia, Athena pepperonia.
Jaksu
06.11.2005 13:45:27
Mulla on Bossin MD-2 ja Cube60.. ei oo tosin kertaakaan tullu tilannetta että olis pedaalia olis tarttenu cuben kanssa, ku siitä lähtee aika rähinäsäröt ilmanki.
EI LIIKU!!1!1+
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)