Aihe: Metallica - whiskey in the jar
1 2 3
sukkamulja
05.11.2005 11:04:32
se Traditional on yhä se ainut ja oikea versio ja alkuperäinen.

Whiskey in the jar:han on alunperin joku Irlantilainen ryyppybiisi, josta artistit ovat tehneet erilaisia versioita.
Lapis
05.11.2005 12:52:11
Eikä ole, se Traditional on yhä se ainut ja oikea versio ja alkuperäinen.

Ok! Laita linkki niin kuunnellaan se versio!
Artist
05.11.2005 13:00:59
Mun mielestä tuo Metallican versio Whiskey In The Jar biisistä on ihan kiva hatunnosto Thin Lizzyn suuntaan, sen verran samaan tapaan se on vedetty. Ja onneksi vielä tajusivat olla raiskaamtta mitään Thin Lizzyn omaa biisiä.

Jos Hetfield olisi biisinkirjoittajana läheskään Phil Lynottin tasolla, saattaisivat Metallican levytkin olla ihan kuunneltavaa kamaa.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
Artist
05.11.2005 14:25:07
Paitsi kummatkin bändit soittavat niin erilaista musiikkia.

Tottahan toki, enkä oikein enää itsekään muista, mitä tuolla lainaamallasi lausahduksellani tarkoitin. Ilmeisen höyryissä, siis.

Varmaan jotenkin liittyi siihen, että muistaakseni Hetfield joskus jossain näkemässäni dokkarissa kehui Phil Lynottia, ja sanoi ettei itse osaa kirjoittaa alkuunkaan samanlaisia biisejä (viittasi siis nimenomaan sanoituksiin).

Makuasioita, eikä Hetfieldin musiikissakaan mitään vikaa ole.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
wrshredder
06.11.2005 15:08:46
Toihan on trad. irlantilainen ryyppylaulu ,mutta se mikä mua ihmetyttää että noista sanoituksista tulee lähinnä mieleen villi länsi. kummallista.,.
mistähän asti tota veisua on laulettu ja onkohan se kulkeutunu ameerikoista tonne irlantiin vai onko mää vähä vainoharhainen vaan?
Romantikkoitkijät#23 So, this dude, Sauron, made a big badass ring. He did some nasty shit with it, and then he got killed and this human took it. Then he did nasty shit, too. The ring made everyone an asshole and then Ian Holm got i
moottorisaha
06.11.2005 15:10:39

Varmaan jotenkin liittyi siihen, että muistaakseni Hetfield joskus jossain näkemässäni dokkarissa kehui Phil Lynottia, ja sanoi ettei itse osaa kirjoittaa alkuunkaan samanlaisia biisejä (viittasi siis nimenomaan sanoituksiin).

Master Of Puppetsilla on ainakin kovat sanoitukset.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Emit
07.11.2005 09:25:42
Whisky In The Jar on aivan mahtava kappale. Pitäisi etsiä kunnon nuotit siitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)