Marzi 01.07.2003 20:28:03 | |
---|
Raiskasin siinä sitten huvikseni (ja Super Distortioneiden muututtua liian mikrofonisiksi) SG:ni (vm.-72) ja laitoin siihen tallamikiksi Tone Zonen ja kaulamikiksi Air Nortonin. Aika vähän ehdion tutustua, mitä nyt laitoin mikit balanssiin ja vähän ääntä ulos puhtaana ja säröstettynä. Hyvältä vaikuttavat molemmat. Zonessa on mukava keskialuehono ja Air Norton laulaa mukavasti yläreksiterissä. Yhdistettynä mikit kuulostavat aika mehukkaalta Zonen tuoman selkeyden ja Norttosen luoman pyöreyden sekasikiönä. Air Norton on mulle entisestään tuttu Petrucci-kuvioista, mutta Zone oli tosi yllätys. Soundi oli aika erilainen kuin kuvittelin. Keskiäänipiikkinen. Ei scuupattu niinkuin joku Steve's Special. Mun kompissa pitää olla nenää. Ja liidissä kans. :) ..Eikä ulise turhia. Vanhat superit oli löystyneet niin pahasti, että kaulamikki akoi olla totaalisen viraton. Pelkkää ulinaa hi-gain -hommissa. Ei ulise enää ei. Suosittelen tutustumista jos uudet mikit ovat työn alla.. Pidän ääntä, olen. |
mongoloidi 01.07.2003 20:59:17 | |
---|
Raiskasin siinä sitten huvikseni SG:ni Hyvähän se vaan on,että on harrastuksia. Jos tätillä olis munat niin se olis setä mut jos setällä olis tissit niin se olis lihava. |
-K- 01.07.2003 20:59:49 | |
---|
Minulla on juuri sama yhdistelmä iban seiskassa ja ei ole muuta moitittavaa kuin että air norton toistaa vähän turhankin hyvin B-kielen kun mikit ovat suoraan puussa kiinni, varsinkin puhtaana tulee ehkä liikaa yli. Saattaa toki johtua turhan paksusta kielestäkin. Ei suotta elämys. |
Penasol 02.07.2003 01:04:33 | |
---|
Myyhän ne vanhat paskat minulle halpaan hintaan. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Itsellä on Ibassa kyseiset mikit... Hyvältä kuulostaa! ~Late~ I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
Marzi 05.07.2003 13:26:34 | |
---|
Myyhän ne vanhat paskat minulle halpaan hintaan. Taidan heittää ne jossain vaiheessa vahaukseen ja sitten johonkin varakeppiin kii. Mikäli alkavat toimia. Ovat muuten niin kuluneet, että kuparilanka alkoi paistaa kuoren läpi. Tullut _vähän_ hakattua sitä kitaraa. :) Pidän ääntä, olen. |