author 04.11.2005 19:49:07 | |
---|
Tuli juuri soittokiintiö täyteen ja päätin yrittää olla koskematta kitaraan kolmen viikon ajan. Pian on viides soitoton päivä takana eikä silmän nykiminen ole vielä kovin vakavaa ;p Vaikeinta tässä tauon aikana on tekemisen puute. Pisin tauko itsellä taitaa olla 10 päivää. Mikä on teidän pisin taukonne soittamisesta sen jälkeen kun aloititte harrastuksenne? |
wrshredder 04.11.2005 19:53:14 | |
---|
hmm.. aika paha sanoa. ehkä joskus vuosi sitten mulle tuli sellanen pienehkö kyllästyminen kitaransoittoon ja olin soittamatta varmaan >< pari kuukautta , toki sillon tällön rämpyttelin/tilutin jotain mutta se ei ollut enää sellasta jokapäivä pakertamista.. nyt menee hyvin. soitan joka päivä. Romantikkoitkijät#23
So, this dude, Sauron, made a big badass ring. He did some nasty shit with it, and then he got killed and this human took it. Then he did nasty shit, too. The ring made everyone an asshole and then Ian Holm got i |
enema 04.11.2005 19:55:03 | |
---|
Näin aktiivisena aikana muutama kuukautta, pääsi vasen ranne murtumaan perhana. Eskimo ninja deathmetal |
Aksu89 04.11.2005 20:05:25 | |
---|
2viikkoa... ilman minkäänlaista kosketusta kitaraan. Kyllä oli kaikki mahdolllinen hakusessa sen jälkeen. Never again |
oiva tumpeloinen 04.11.2005 20:21:19 | |
---|
hmm.. aika paha sanoa. ehkä joskus vuosi sitten mulle tuli sellanen pienehkö kyllästyminen kitaransoittoon ja olin soittamatta varmaan >< pari kuukautta , toki sillon tällön rämpyttelin/tilutin jotain mutta se ei ollut enää sellasta jokapäivä pakertamista.. nyt menee hyvin. soitan joka päivä. Mulla taas on muutama vuosi enemmän aikaa tuosta ja se kesti himppasen pidempään. Pari vuotta tuli jotakuinkin joka toinen kuukausi käytyä kämpillä, ja muu rämpytys tapahtui jotakuinkin kavereilla. Kotona ei juurikaan tullut kitaraan koskettua. |
32788 04.11.2005 20:24:10 (muokattu 04.11.2005 20:25:04) | |
---|
Taitaapa olla pari viikkoa, olin matkalla... EDIT: Ei hemmetti, tulihan sielläkin serkkupojan akustista rämpytettyä. No, 10 päivää, olin Lapissa vaelluksella. Hei, täähän on harmaa! |
Pande 04.11.2005 20:24:43 | |
---|
6 kuukautta. At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
Landola59 04.11.2005 20:26:43 | |
---|
Viikko, ja sormet tutisi ja hiki kaatu päältä. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Urmas Potkuri 04.11.2005 20:43:43 | |
---|
Noin 14 vuotta..... Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
32788 04.11.2005 20:46:15 | |
---|
Noin 14 vuotta..... Onko tämä siis sen jälkeen kun aloititte harrastuksenne? Hei, täähän on harmaa! |
Pande 04.11.2005 20:48:59 | |
---|
Onko tämä siis sen jälkeen kun aloititte harrastuksenne? On se (profiilistaankin voit tämän lukea). Toisaalta harmittaa pidemmät tauot soittamisesta, toisaalta taas harmittaa se että koskaan alotti, tiedä olisko jopa saanut jotain aikaseksi... At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
zuppermuhle 04.11.2005 20:54:20 | |
---|
Lährin tiistaiaamuna Helsinkiin reissuun ja kotona olin Torstai-iltana klo 1. Reissun aikana iski vieroitusoireet ja piti mennä jonnekkin musiikkiliikkeeseen edes vähän rämpyttämään. Mörinä on pahasta... |
Urmas Potkuri 04.11.2005 20:58:26 (muokattu 05.11.2005 01:38:53) | |
---|
Onko tämä siis sen jälkeen kun aloititte harrastuksenne? Onhan se niinkuin Pande tuossa taisi jo mainita. ;) Kysymyshän oli nimenomaan kitrasta, eikö? Muuta mutsakkiin liittyvää on siinä välillä tullut touhuttua, vaan kitara oli pannassa. Ennen taukoa tuli harrastettua varmaan tuollaiset vajaa kymmenen vuotta ja tauon jälkeenkin olen nyt pari kolme vuotta taas huvikseni (lähinnä) soitellut. Tämä kaikki selittyy sillä, että oon helevetin vanha ja se taas johtuu siitä, että synnyin pirun kauan sitten. ;D Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
aksiom 04.11.2005 21:03:07 | |
---|
Matkustelun seurauksena on taukoja tullut toisinaan. Yleensä kitara eksyy käsiini ulkomaillakin milloin mitenkin, mutta viime kesänä oltuani kuukauden Gotlannissa tuli myös sen mittainen soittotauko. Se taitaa olla pisin koskaan. 2viikkoa... ilman minkäänlaista kosketusta kitaraan. Kyllä oli kaikki mahdolllinen hakusessa sen jälkeen. Never again Jännä juttu. Minä soitan parhaiten juuri taukojen jälkeen. Tuntuu että taukojen aikana tulee hurjaa kehitystä soittoon. Esim. kerran pari vuodessa pidettävä vähintään parin viikon tauko tekee mielestäni vain hyvää soittamiselle. Syytä tähän en osaa sanoa, mutta luulen että osaksi se johtuu siitä että "kangistuneet kaavat" poistuvat soitosta ja kaiken näkee/tuntee tauon jälkeen "uusin silmin" ..tai käsin. Eritoten parhaat soolot tulee soitettua paussin jälkeen koska silloin ei tule toistettua samoja vanhoja juttuja vaan kaikki on uutta ja ihmeellistä. Soittotekniikkahan ei esim. kuukaudessa ehdi minnekään kadota mutta aivoille ja ideoille se tekee paljon. Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08) |
Urmas Potkuri 04.11.2005 21:09:14 | |
---|
toisaalta taas harmittaa se että koskaan alotti, tiedä olisko jopa saanut jotain aikaseksi... Vaarallisia ajatuksia. Minä lopetin ja näin siinä kävi. Aloitin uudelleen ja enkä saanut siinä välissäkään mitään aikaan. Vaan tarviiko sitä saadakkaan aikaan? Pääasia, että on hauskaa. Elämä on liian lyhyt juttu vakavasti otettavaksi. :) Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Montte 04.11.2005 21:11:49 | |
---|
Pisin aika on ollut viikko, ripariviikko. Kitara Laulaa - Minä en |
pisin on noin kuukausi mulla, ku oli sormi poikki. Tuskainen kuukausi. ei näe, ei kuule, mut homma toimii!! |
rakula 04.11.2005 22:41:16 | |
---|
Alotin joskus 8-9 vuotiaana ja oli siinä varmaan joku 3 vuoden tauko kun soitin rumpuja, sitten taas innostuin uudestaan kitaran soitosta kun isoveli aloitti. Eat my ass and balls |
Absoluto 04.11.2005 22:58:41 | |
---|
8 kuukautta. Teki ihan hyvää kyllä. Olin matkoilla ja jätin kitarat käytännön syistä kotiin. Himon ajamana! |
Skebaristi 04.11.2005 23:02:30 | |
---|
päivän olen ollut soittamatta, kun olin festareilla. Onneksi oli Ukulele mukana :) THV-klubi #38 Pastilli?
Aivan |