Allis 14.02.2004 09:34:50 | |
---|
Onko jollain Westone merkkistä kitaraa? Millainen merkki se on, laadukas tai vähemmän? Olen ostamassa kaverilta tollasta westone-merkkistä kitaraa ja ei mitään hajua onko se hyvä. Tänkjs Humppa vai kuolema? |
Glottis 14.02.2004 09:42:03 (muokattu 14.02.2004 09:44:01) | |
---|
Jep, mun eka kitara oli westone, onhan se mulla vieläkin nurkassa pölyttymässä... ja onhan se aika halko, painava ja kömpelö, kampee ei pysty olleskaan käyttää ja jne... en kyllä muuten noista kitaroista tiedä, jos se sun eka kitaras on ni kyllä sä sillä alkuun pääset ihan hyvin, mutta ku otat oikeen kitaran käteen ni et sitä sen jälkeen enää haluu soittaa, näin ainaki mulla. Ja lisäys... ei taida olla sun eka keppis. Kandee varmaan unohtaa se Westone, ellei sit oo joku hyvä. oisko siitä kuvaa? |
MattiAuer 14.02.2004 10:04:34 | |
---|
Joidenkin mielestä kitaran laatua voi kartoittaa esim. kokeilemalla sen soitettavuutta ja kuntoa. Jos ei itse osaa, mikä ei aloittelijalle ole mikään häpeä, niin usein löytyy kokeneempi kaveri avuksi. Pelkkä kitaran valmistaja on yleensä aika summittainen indikaattori soittimen käyttöarvosta. Paljon riippuu yksilöstä ja etenkin siitä, miten sitä on pidetty. Väkivalta lopettaa vittuilun. |
Allis 14.02.2004 10:10:27 | |
---|
Humppa vai kuolema? |
Glottis 14.02.2004 10:26:55 | |
---|
No ei oo sama ainakaan ku mulla. Mut tosiaan, ota se käteen ja soita sillä, sähän sen parhaiten tiedät tuntuuko se sun käteen sopivalta. |
Stein 18.02.2004 13:28:41 | |
---|
Mikäli ei Westone tunnu hyvältä, tarjoa sitä minulle ;) Sama koskee muuten myös sitä nurkassa pölyttyvää "halko"-Westonea Vain olennainen on tärkeää!!! |
Glottis 18.02.2004 14:10:28 | |
---|
Stein: saako udella jotta miksi oot niin kiinnostunu noista kepeistä? |
makoskela 18.02.2004 21:10:36 | |
---|
Mikäli ei Westone tunnu hyvältä, tarjoa sitä minulle ;) Sama koskee muuten myös sitä nurkassa pölyttyvää "halko"-Westonea Eiku mä haluat ostaa ton sun skeban! 'Kyllä kulta. Lupaan olla ostamatta enempää kitaroita..' '...Rakas?!?' 'Miksi ovi on auki...?' |
pwallin 19.02.2004 09:18:37 | |
---|
Mulla on niitä 2 kpl ja pois en ikinä antaisi. On ollut Stratoa, Charvelia Hameria ym. mutta Westone on mulle just se oikea. Vanhemmat Westonet ovat kuulemma niin hyviä että hakkaa PRS-kitaratkin. Mulla on tosin aika itse modattuja noi omat (Pantera -sarjaa) mutta ei uutenakaan ollut laatuongelmia. Jos löytyy kammeton Westone Pantera jostain, niin ostan mielelläni. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Blue Moon 19.02.2004 09:32:21 | |
---|
Enpä tiedä Westoneista juuri mitään mutta ainakin omistamani puoliakustinen Westone Rainbow I vuodelta -81 on oiva peli. - It's been a long time coming - |
Glottis 19.02.2004 10:31:18 | |
---|
No nyt alkaa mua kiinnostaa kans, ku kehutte noita... Pitää varmaan kaivaa "halko" jostain varastosta ja vähän kunnostaa ja katsoa uudestaan että mihin siitä oikeen on, en ole nimittäin sitä kädessä pitäny varmaan kuuteen vuoteen... |
Stein 19.02.2004 10:39:33 (muokattu 19.02.2004 10:46:02) | |
---|
Itselläni on Spectrum LX ja Concord III. Bändin toisella kitaristilla on Prestige 250, joka on taatusti kuolaamisen arvoinen. Kiinnostaa nuo Westonet osittain harvinaisuuden takia, mutta pääosin siksi, että ovat hyviä soittimia. Jos vielä lisätään halpa hinta, niin siinähän sitä syytä on... EDIT: Älkää sekoittako uusia (90-luvun) Westoneja näihin vanhoihin Matsumokun vehkeisiin. Nimi on ostettu englantiin (en juuri muista lafkan nimeä) , mutta laatu ja tuntuma on ihan eri... Vain olennainen on tärkeää!!! |
makoskela 19.02.2004 11:10:38 | |
---|
Itselläni on Spectrum LX ja Concord III. Bändin toisella kitaristilla on Prestige 250, joka on taatusti kuolaamisen arvoinen. Mä sain ton mun Westonen ihan vahingossa, enkä todella tiennyt mitä ostin, ennenkuin vähän selvittelin asiaa. 80-luvun Westonea ei pääsääntöisesti kannata myydä pois. Paitsi mulle tietty =). Tuossa Concordissa esimerkiksi on paljon parempi vaahterainen kaula/otelauta kuin perus-Fenkussa. Saundi on paljon kirkkaampi. Lisää Westonesta voi lukea osoitteessa www.therathole.org. Kannattaa myös selailla läpi harmonyn arviot. 'Kyllä kulta. Lupaan olla ostamatta enempää kitaroita..' '...Rakas?!?' 'Miksi ovi on auki...?' |
Blue Moon 20.02.2004 11:21:45 | |
---|
Stein: Älkää sekoittako uusia (90-luvun) Westoneja näihin vanhoihin Matsumokun vehkeisiin. Nimi on ostettu englantiin (en juuri muista lafkan nimeä) , mutta laatu ja tuntuma on ihan eri... Joo, "A Matsumoku product, made in Japan" näkyy ton Rainbown kopan sisällä lukevan. - It's been a long time coming - |
"kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin... |
Blue Moon 04.11.2005 22:20:50 | |
---|
- Blues ain't nothin' but a lowdown shakin' chill - |
Räbbänä 04.11.2005 22:27:41 | |
---|
"kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
SiwamieS 04.11.2005 23:26:17 (muokattu 04.11.2005 23:34:10) | |
---|
They're coming to get you, Barbara! |
NoCo 04.11.2005 23:27:17 (muokattu 04.11.2005 23:27:55) | |
---|
Onko jollain Westone merkkistä kitaraa? Millainen merkki se on, laadukas tai vähemmän? Mulla on tuore hankinta prestige 150 jossa tavallinen kampi. Samannäköinen kuin prestige250. Painava ja tuntuu myös tukevalta kädessä. Mahonkia jossa vaahterakansi. Ikää on, mutta ei kulumaa. Jos vastaan tulisi toinen ostaisin heti. En ole nähnyt missään muualla tätä kammellista versiota. Pitää joskus tehdä arvostelu tästä kepistä. Pitää vielä kertoa että jos kitara painaa niin se ei välttämättä soi huonosti. Saas nähdä lukeeko hautakivessäni myös sana westone :) Siitä jotain päättelemään. N.C. |
Räbbänä 04.11.2005 23:44:28 | |
---|
Onko 600€ liikaa tuollaisesta kitarasta kun kuulin eka kerran hänen mainitsevan merkin Westone niin ajattelin että kyseessä on joku pikkuinen yritys joka tekee jotain halpa kepakkoja kun en ole kuullut noista koskaan aiemmin. "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"