KoRn88. 04.11.2005 15:44:21 | |
---|
|
south_of_heaven 04.11.2005 17:34:32 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/teba90/Videoita/Fucking%20Drum%20Solo%2015.wmv Taas uusi videoklippi, jo 15:sta osa. Please comment! sori nyt mut mun on ihan helvetin vaikee uskoa et sä olisit soittanu vaan jonku vuoden niiku taisit tossa mainita. harjotteletsä joka päivä kahdeksan tuntia tai jotain? Tai noi fillit oli siis mitkä oli aika edistyneen olosia ja muutenkin meni hyvin. ilmoitti South_of_Heaven |
Deino 04.11.2005 17:38:54 | |
---|
sori nyt mut mun on ihan helvetin vaikee uskoa et sä olisit soittanu vaan jonku vuoden niiku taisit tossa mainita. Odotinkin tällaisia kommentteja. Mutta otan sen kohteliaisuutena. ;) Päivässä soitan noin 1-2 tuntia ja olen itseoppinut. Asiaa saattaa ehkä auttaa se, että olen soittanut pianoa 8 vuotta. Perkele! |
south_of_heaven 04.11.2005 17:43:55 | |
---|
Odotinkin tällaisia kommentteja. Mutta otan sen kohteliaisuutena. ;) Päivässä soitan noin 1-2 tuntia ja olen itseoppinut. Asiaa saattaa ehkä auttaa se, että olen soittanut pianoa 8 vuotta. no joo. Sillon, ku mä olin soittanu vuoden mulla ei ollu ees omaa settiä, soitin harvoin. Tuo 8 vuoden pianonsoitto auttanee aika paljon tietääkseni. Harjotteleksä noita rudimentteja, käsiharjoituksia ja muita paljonkin? ilmoitti South_of_Heaven |
Deino 04.11.2005 17:45:12 | |
---|
Harjotteleksä noita rudimentteja, käsiharjoituksia ja muita paljonkin? No enpä oikeastaan. Päästä vaan soittelen kaiken. Perkele! |
south_of_heaven 04.11.2005 17:48:08 | |
---|
No enpä oikeastaan. Päästä vaan soittelen kaiken. hyvä - mulle ei nää harjotukset myöskään oikeen sovi, oikeastaan mäkin mielestäni kehityin eniten ku sain oman setin ja soitin mitä halusin. ilmoitti South_of_Heaven |
Shitmanek 04.11.2005 20:07:26 (muokattu 04.11.2005 20:09:00) | |
---|
sori nyt mut mun on ihan helvetin vaikee uskoa et sä olisit soittanu vaan jonku vuoden niiku taisit tossa mainita. harjotteletsä joka päivä kahdeksan tuntia tai jotain? Tai noi fillit oli siis mitkä oli aika edistyneen olosia ja muutenkin meni hyvin. Miksi? Luulenpa, että Deinonychius on alkanut aika äkkiä harjoittelemaan tuollaista soittoa :) Kyllähän tuo, kuten olen minäkin jo sanonut, on aivan järjettömän hyvää vuoden soittaneelle, mutta varmasti määrätietoisuudella ja tuolla 1-2 tunnin päivittäisellä soitolla jotain saa aikaan. hyvä - mulle ei nää harjotukset myöskään oikeen sovi, oikeastaan mäkin mielestäni kehityin eniten ku sain oman setin ja soitin mitä halusin. Teetkö nyt harjoituksia? Mielestäni niiden vaikutukset tulevat esille vasta pitemmällä aikavälillä ja soiton varmuudessa. Kyllähän minustakin tuntuu että aloittaessani rumpaloinnin kehityin nopeammin kuin nyt, mutta se saattaa johtua siitä että nyt osaan paljon enemmän erilaisia juttuja kuin silloin :) Yarr! |
Deino 04.11.2005 20:16:31 (muokattu 04.11.2005 20:16:48) | |
---|
määrätietoisuudella Siis en todellakaan ole yrittänyt saavuttaa mitään tasoa metallin soitossa. Ei sitä silloin miettinyt kun rumpusetin sai. Kaikkea sitä tulee soiteltua, mutta metallia on kivointa soittaa yksin. Perkele! |
KoRn88. 04.11.2005 20:20:54 (muokattu 04.11.2005 20:21:05) | |
---|
Teetkö nyt harjoituksia? Mielestäni niiden vaikutukset tulevat esille vasta pitemmällä aikavälillä ja soiton varmuudessa. Tämä on muuten totta. |
Shitmanek 04.11.2005 20:21:52 | |
---|
Siis en todellakaan ole yrittänyt saavuttaa mitään tasoa metallin soitossa. Ei sitä silloin miettinyt kun rumpusetin sai. Kaikkea sitä tulee soiteltua, mutta metallia on kivointa soittaa yksin. No ehkä vähän huono sanavalinta tuo oli, mutta taisin lähinnä tarkoittaa, että kuitenkin taidat metallia lähinnä olla soittanut, ja sitä "opetellut"? Yarr! |
No ehkä vähän huono sanavalinta tuo oli, mutta taisin lähinnä tarkoittaa, että kuitenkin taidat metallia lähinnä olla soittanut, ja sitä "opetellut"? En ole mielestäni mitenkään "opetellut" metallin soittoa, vaan ainoastaan soittanut sitä(kin). ;) Paradidlet, rudimentit sun muut laskisin opetteluksi. Perkele! |
Shitmanek 04.11.2005 20:24:11 | |
---|
En ole mielestäni mitenkään "opetellut" metallin soittoa, vaan soittanut sitä(kin). ;) No prkl, jotain kuitenkin :D Yarr! |
absentmind 04.11.2005 21:00:49 | |
---|
Deinonychiukselta oon katsonut kaksi videota, vitun rumpusoolo kympin ja viidentoista, ja kyllä täytyy sanoa että kehitystä on tapahtunut. En mä noin hyvä ollut vuoden soittamisen jälkeen (oonkohan nytkään...). Oon tosin itsekin soittanut vaan 2 vuotta ja nekin sähkörummuilla talossa, jossa on melua helvetin huonosti sietävä äitimuori :D |
south_of_heaven 04.11.2005 21:09:45 | |
---|
Teetkö nyt harjoituksia? Mielestäni niiden vaikutukset tulevat esille vasta pitemmällä aikavälillä ja soiton varmuudessa. Kyllähän minustakin tuntuu että aloittaessani rumpaloinnin kehityin nopeammin kuin nyt, mutta se saattaa johtua siitä että nyt osaan paljon enemmän erilaisia juttuja kuin silloin :) teen harjoituksia todella harvoin, lähinnä silloin, kun tunnen jonkin menneen huonompaan suuntaan. Kyllä se auttaisi, on vaan niin perkeleen tylsää. ilmoitti South_of_Heaven |
rbt 05.11.2005 09:55:08 | |
---|
|
Nolte 05.11.2005 10:01:08 | |
---|
Hyvät rummut, huono soittaja! |
rbt 05.11.2005 10:45:34 | |
---|
Sepä oli hyvää soittoa hyvillä soundeilla. Saako kysyä, mitkä rummut on kyseessä? - Sen voi helposti päätellä ;) |
Shitmanek 05.11.2005 11:18:36 (muokattu 05.11.2005 11:31:43) | |
---|
- Sen voi helposti päätellä ;) Tiedostonimestä päättelen, että Pearlin ELX- setti käytössä :) E: Nyt minäkin katsoin tuon, hienosti soitat! Yarr! |
Nolte 05.11.2005 12:28:27 | |
---|
- Sen voi helposti päätellä ;) No niin. En huomannut. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Youni 05.11.2005 13:49:06 | |
---|
Odotinkin tällaisia kommentteja. Mutta otan sen kohteliaisuutena. ;) Päivässä soitan noin 1-2 tuntia ja olen itseoppinut. Asiaa saattaa ehkä auttaa se, että olen soittanut pianoa 8 vuotta. Oikein on odottaakin, jos on tuolla tasolla. Jätkähän grindaa kuin jänis! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |